کاریابی خارجی, کاریابی در کانادا

شرایط کاریابی خارجی کانادا

شرایط کاریابی خارجی کانادا

کشور کانادا شرایط ایده ‌آلی را برای مهاجران جهت اخذ اقامت و تابعیت کانادا به وجود آورده است. کاریابی از طریق سایت صورت می‌گیرد و اجازه ویژه‌ای از سوی دولت برای کاریابی های خصوصی مشخص نشده است. در این بخش شرایط کاریابی خارجی کانادا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فعالیت موسسه‌ها و شرایط کاریابی خارجی درکانادا

موسسات کاریابی خارجی در کانادا با گرفتن CV فرد متقاضی، او را با کارفرمایان مرتبط می کنند و شرایط مصاحبه شغلی را برای فرد به‌ وجود می‌آورند.

این گونه موسسات با شرکت‌های گوناگون در ارتباط هستند و می‌توانند با توجه به شرایط کاریابی خارجی کانادا در سریع‌ترین زمان کار مناسب را برای متقاضیان پیدا کنند.

موسسات کاریابی خارجی کانادا در نواحی مختلف این کشور تاسیس شده‌اند تا جوابگوی نیاز بازار کار استان‌های گوناگون باشند. در بیشتر موارد دستمزد یا کمیسیون این موسسات بعد از یافتن شغل مورد نظر از حقوق ماه های اول فرد کم می‌شود.

فعالیت موسسه‌ها و شرایط کاریابی خارجی درکانادا (2)

انواع اجازه کار

مجوز برای افراد متقاضی که با شرایط کاریابی خارجی کانادا وارد این کشور می‌شوند فقط از طریق اداره مهاجرت ارسال می‌شود. انواع آن شامل : اجازه کار موقت ( job offer قابل تمدید ) ، اجازه کار فصلی و … است. افرادی هم که بعنوان شهروند وارد کانادا میشوند بعنوان شهروند اجازه انتخاب شغل از طریق کاریابی خارجی دارند .

قوانین قرارداد کاریابی خارجی

اطلاعات حوزه کار کانادا

نيروي كار كانادا بسيار تحصيل‏ كرده و ماهر هستند. كارفرمايان مي‌توانند كارمندان خود را از بین كارگران، تاجران و مديران، و متخصصان در زمینه‌های مختلف به ویژه در نواحی بزرگ‌تر شهري انتخاب کنند.

قوانين استخدامي در كانادا دارای قوانين فدرال و استاني است كه برای حمايت از افراد كارگر و حقوق آن‌ها تعیین شده است. اين قوانين عليه كارفرماياني است كه با کارگران رفتار مناسب ندارند.

كارمندان حق دارند نسبت به رفتارهاي ناشایستی كه بر اساس جنس، سن، نژاد، مذهب يا عدم توانايي آن‌ها اعمال مي‌گردد، شکایت کنند. استانداردهاي امنيتي در راستای کاریابی خارجی از كارمندان در مقابل ماشين‌‏ها و مكان‏های كار ناامن حمايت مي‌‏كند.

مراحل و شرایط کاریابی خارجی کانادا

گرفتن ویزای کار کانادا و مهاجرت به این کشور از روش دریافت ویزای کار یکی از روش های محبوب مهاجرت به کشور کانادا است.

شما برای اینکه بتوانید ویزای کار کانادا را اخذ کنید باید از شرایط خاصی برخوردار باشید و در یک سیستم امتیاز بندی (اسکیل ورکر)، امتیاز مورد نظر را بدست آورید.

البته تنها روش گرفتن ویزای کار کانادا، برنامه اسکیل ورکر نیست، اگر که بتوانید از کانادا پیشنهاد کار دریافت کنید نیز می توانید ویزای کار این کشور را کسب نمایید.

راه‌های مختلف برای یافتن شغل در کانادا

۱-شرکت هایی پیدا کنید که خودتان خواستار شغل در آن ها هستید. شرکت ها شغل های مورد نظر خود و شماره برای مشورت جهت استخدام در سایت می‌گذارند.

۲- از سایت های جستجوگر شغل و قسمت های آگهی استخدام در روزنامه ها استفاده کنید. در سایت بانک شغل هر روز بیش از ۲۰۰۰ آگهی برای استخدام وجود دارد. شما در این سایت شانس پیدا کردن شغل با خدمات عمومی فدال را خواهید داشت.

۳- از آژانس های کاریابی کمک بگیرید. برای پیدا کردن لیست آژانس های کاریابی معتبر به سایت مرکز خدمات کانادا مراجعه کنید.

۴- سایت بانک کار منبع مناسبی جهت شرایط کاریابی خارجی کانادا و مشاغل است. این سایت به شما اطلاعات رایگان شغلی و حرفه ای می دهد. ازجمله معرفی شغل ها، تحصیلات مورد نیاز، شرح وظایف اصلی، حقوق، روند اشتغال و … برای مشاغل موجود در کانادا.

مدارک معین در شرایط کاریابی خارجی کانادا

  • اصل پاسپورت
  • ارائه شناسنامه به همراه ترجمه
  • ارائه مدارک تحصیلی به همراه ترجمه
  • اسناد نشان دهنده تمکن مالی
  • مدارک زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • مدارک سوابق کاری اعم از بیمه و یا قرارداد کاری یا فیش حقوقی
  • نامه عدم سوء پیشینه
  • تست های پزشکی

ویزا کار کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *