اطلاعات عمومی کشور کانادا, مهاجرت به کانادا

کم‌ هزینه‌ترین راه مهاجرت به‌ کانادا از طریق تحصیل

کم هزینه ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در مهاجرت به هر کشوری به بررسی آن پرداخت بخش هزینه ها است. شیوه‌های گوناگونی برای مهاجرت به کانادا مشخص شده است. در اینجا کم‌ هزینه‌ترین راه مهاجرت به‌ کانادا از طریق تحصیل را بررسی می‌کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column]

[/vc_row]

کم هزینه ترین راه مهاجرت به کانادا از روش تحصیلی

کم‌ هزینه‌ترین راه مهاجرت به‌ کانادا از طریق تحصیل در مقاطع مختلف:

متقاضیان می توانند برای انتخاب کم‌هزینه ترین راه مهاجرت به کانادا، از روش تحصیلی بهره‌مند شوند. افراد در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا شامل این گزینه خواهند شد.

هزینه تحصیل در کانادا تقریبا از سالی ۱۵ هزار دلار تا ۴۵ هزار دلار کانادا درنظرگرفته شده است. البته این مقدار بسته به نوع دانشگاه رشته و مقطع تحصیلی متفاوت است. مثلا ادامه تحصیل در یک رشته در دانشگاه ممکن است سالی ۲۰ هزار دلار باشد.

سابقه تحصیلی

افراد با ارائه کردن سابقه تحصیلی قابل قبول می توانند برای اخذ انواع بورسیه تحصیلی تلاش کنند. بنابراین بصورت دقیق برای تحصیل در کانادا نمی توان هزینه مشخصی را درنظر گرفت.

افرادی که می خواهند با هزینه‌های کم‌تر در کانادا مشغول ادامه تحصیل شوند باید روی خود و سابقه تحصیلی‌شان کار کنند.

داشتن مدرک زبان با نمره بالا، معدل قابل قبول و انجام پژوهش‌های مختلف در مورد رشته تحصیلی‌شان می تواند آن‌ها را برای گرفتن بورسیه و رسیدن به کم‌هزینه‌ترین راه مهاجرت به کانادا کمک کند.

فواید مهاجرت تحصیلی به کانادا

از فواید دیگر کم‌ هزینه‌ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل این است که دانش‌آموز می‌تواند یکی از والدین خود را در روند دوره تحصیلی به همراه داشته باشد. مسلما با این کار تحصیل برای دانش آموز نیز راحت‌تر می‌شود.

مدارس این کشور شهریه‌های مختلفی را برای دانش‌آموزان درنظر گرفته‌اند که از ۱۴ هزار دلار کانادا تا ۵۰ هزار دلار در یک سال تحصیلی متفاوت است.

محل سکونت دانش آموزان زیر ۱۸سال

اقامت دائم برای 90 هزار متقاضی

در کانادا محل زندگی دانش آموزان زیر ۱۸ سال از اهمیت زیادی برخوردار است در همین راستا کشور کانادا سه راه پیشنهادی در‌نظر گرفته است:

پدر و مادر

یکی از پدر یا مادر دانش‌آموز همراه با او به این‌ کشور بیاید و دانش‌آموز با والدین خود به زندگی و تحصیل ادامه دهد.

سرپرستی

دولت کانادا سرپرستی دانش‌آموز را به یک خانواده کانادایی با صلاحیت که محیط خوبی برای تحصیل و زندگی محصل می‌توانند به‌وجود آورند، واگذار می‌کند و با پرداخت هزینه، مسئولیت دانش آموز را در مدت تحصیل به آن خانواده کانادایی منتخب می‌‌دهد.

مدارس شبانه

در مورد آخر مسئولیت نگه‌داری دانش‌آموز به مدرسه‌های شبانه واگذار می‌شود. در این راه هزینه تحصیلی دانش‌آموز نسبت به مدارس عادی روزانه بیش‌تر است و امکانات بیش‌تری را نیز برای دانش‌آموزان درنظر می‌گیرند.

تحصیل در مقطع کارشناسی

کم هزینه ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل
کم‌ هزینه‌ترین راه مهاجرت به‌ کانادا از طریق تحصیل در مقطع کارشناسی:

تحصیل در طبقه کارشناسی در راستای کم‌هرینه‌ترین راه مهاجرت به کانادا دارای مزیت‌های فراوانی است. دولت کانادا با قراردادن برنامه‌های مختلف هر ساله متقاضیان بسیاری را برای تحصیل لیسانس دراین کشور جذب می‌کند.

شهریه دانشگاه

شهریه دانشگاه‌های کانادا برای تحصیل در کارشناسی نسبت به کشور های دیگری مثل آمریکا و استرالیا بسیار کم‌تر است و اکثرا رشته‌های تحصیلی بقیه کشو‌ر‌ها و دانشگاه‌های اروپایی به زبان اصلی همان کشور ارائه می شود.

مدرک زبان

دانشجویان برای این‌که مشکلی از لحاظ زبان نداشته باشند باید حداقل آیلتس شش را کسب کنند.البته افرادی که این سطح از زبان را ندارند می ‌توانند با شرکت در چند دوره از کلاس های زبان انگلیسی در کانادا زبان خود را تقویت کنند و بعد به سمت دانشگاه و پذیرش بروند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *