اطلاعات عمومی کشور کانادا, کاریابی در کانادا, مهاجرت به کانادا

معرفی سایت کاریابی از راه دور در کانادا – بخش دوم

کاریابی از راه دور در کانادا - یافتن بهترین شغل Flex Jobs

ما در مقاله پیشین در رابطه با کاریابی از راه دور در کانادا، سایت Flex Jobs را معرفی کردیم. در بخش اول این معرفی، به جنبه های مثبت این سایت پرداختیم. در ادامه قصد داریم با توضیحات جامع تر، جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذاریم. کاریابی بین الملل آرتا جهت پیشرفت و آگاهی بخشی شما در ارتباط با کاریابی خارجی، بهترین وبسایت‌ها را در اختیار شما می گذارد.

[/vc_column_text][/vc_column]

[/vc_row]

با توجه به نکات گفته شده در ارتباط با کاریابی از راه دور در کانادا، شرایط دستیابی به شغل مورد نظر شما به هیچ عنوان دور از تصور نیست. شما با توجه به مهارت ها و میزان تحصیلات می‌توانید کار مناسب خود را پیدا کنید. هر چند هنگام درخواست، ممکن است موانعی وجود داشته باشد. این موانع با مدیریت صحیح، مشکلی برایتان به وجود نخواهند آورد.

نکته حائز اهمیت این است، که برای بالا بردن شانس‌تان در روند درخواست باید اطلاعاتتان کامل و بروز باشد. سعی کنید شناخت بهتری نسبت به علایق و مهارت های خود داشته باشید. اینگونه بهتر به جایگاه مناسب خود دست پیدا خواهید کرد.

کاریابی از راه دور در کانادا

هدف اصلی این سایت

Flex Jobs در مقایسه با دیگر سایت های کاریابی بین الملل و یا کاریابی خارجی، تنوع شغلی بیشتری را در بر می‌گیرد. این نکته باعث می‌شود با خاطری آسوده شغل مناسب را یافته و قدم در عرصه جدیدی از فرصت‌ها بگذارید. هدف اصلی این سایت کاریابی از راه دور کانادا و همچنین کاریابی بین الملل است.

کاریابی از راه دور در کانادا - یافتن بهترین شغل Flex Jobs

چه کسانی می توانند از این سایت استفاده کنند؟

کاریابی از راه دور در کانادا - Flex Jobs

شاید برای اکثر دوستان این سوال پیش بیاید که چه کسانی می‌توانند از Flex Jobs استفاده کنند!. این کار بیشتر مورد پسند افرادی قرار می‌گیرد که علاقه به کار کردن در زمان های متفاوت را دارند. به این شکل که خود شخص می تواند ساعت کاری‌اش را با کارفرما هماهنگ کند. این از مزایای کاریابی از راه دور در کانادا است.

همچنین کار کردن بصورت فردی در منزل جزو بهترین مزایای Flex Jobs است. امروزه به دلیل تغییر در نحوه زندگی، افراد به دنبال چنین موقعیت های شغلی هستند. گاهی افراد به عنوان شغل و درآمد دوم می‌توانند از این کار بهره مند‌ شوند.

ارتباط بین کارفرما و کارمند

کاریابی از راه دور در کانادا

نکته دیگر که در مورد کاریابی از راه دور کانادا حائز اهمیت است و ممکن است مورد توجه بسیاری از اشخاص جویای کار قرار بگیرد، این است که Flex Jobs همانند آژانس کاریابی نیست. همچنین سایت Flex Jobs ارتباط و فرایند پرداخت بین کارفرما و کارمندان را مدیریت نمی‌کند.

Flex Jobs موقعیت های شغلی گوناگون را مورد بررسی قرار می‌دهد. و با توجه به قانونی و حرفه‌ای بودن فرصت های شغلی، آنها را معرفی می‌کند. این سایت به شرکت ها و موسسه های معتبر فرصت می‌دهد کارمندان مناسب خود را پیدا کنند. بنابراین شما تنها مشاغل حرفه‌ای و دارای مجوز را در سایت مشاهده می‌کنید.

برخی کارفرمایان می‌توانند در سطح بین‌الملل کارمندان خود را استخدام کنند، اما تصمیم‌گیری در این باره، بین کارفرمایان متفاوت است. به عنوان مثال، یک شهروند آمریکایی که در خارج از این کشور زندگی می‌کند و خواستار کار در شرکت‌های آمریکایی است، می‌توانند از راه دور استخدام شود. این موضوع کاملا به شرایط کارفرما بستگی دارد.

اما دقیقا عکس این موضوع هم وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما در آمریکا زندگی می‌کنید اما تابعیت این کشور را ندارید، با توجه به شرایط کارفرما می‌توانید در برخی از شرکت ها استخدام شوید.

تعدادی از کارفرما‌ها تمایل دارند افرادی را که به ویزای کار نیاز دارند استخدام کنند. کارفرمایانی هم هستند که توانایی انجام این کار را ندارند.

نکات مهم جهت استخدام

بهتر است برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرماها یک رزومه‌ی کاری بسازید و مهارت‌های خودتان را در مصاحبه شغلی بالا ببرید. این کار باعث می‌شود جستجوی خود را برای یک کار از راه دور، سریع‌تر و ایمن‌تر انجام دهید.

بهترین روش برای مشاغل از راه دور، نامه است. در وبینار مربی شغلی Flex Jobs در مورد چگونگی نوشتن نامه های مناسب برای برنامه‌های کاری از راه دور صحبت می‌شود. بعضی آمار نشان می‌دهد ۸۳% مواقع، یک نامه مناسب برای جلب توجه مدیران کفایت می‌کند.

اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبینار‌های آینده هستید می‌توانید در خبرنامه‌ها عضو شوید تا در جریان رویداد‌ها قرار بگیرید. اما نکته ای به ظاهر ساده و در عین حال مهم که همیشه باید آن را در نظر بگیرید، یادداشت تشکر پس از مصاحبه‌ی شغلی است. این موضوع همیشه گام مهمی در روند درخواست کار به شمار می‌رود.

بهتر است برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرماها یک رزومه‌ی کاری بسازید و مهارت‌های خودتان را در مصاحبه شغلی بالا ببرید تا بتوانید جستجوی خود را برای یک کار از راه دور سریع‌تر و ایمن‌تر انجام دهید.

ارتباط با کارشناسان Flex Jobs

کاریابی از راه دور در کانادا - پشتیبانی

سوالات متداولی برای افرادی که از طریق این سایت جویای کار هستند به وجود می‌آید که تمامی این‌ها به صورت منظم و دسته بندی شده، برای مخاطبین قرار گرفته تا ابهامات آنها در این زمینه برطرف شود.

یک نکته دیگر که دسترسی شما به Flex Jobs را بسیار راحت می‌کند، این است که برای استفاده از خدمات به هیچ نرم افزاری غیر از یک مرورگر اینترنت نیاز ندارید.

چنانچه شما مطمئن هستید نحوه استفاده‌تان از سایت صحیح است اما مشاغل خود را پیدا نمی کنید، می‌توانید به صفحه تماس با کارشناسان مراجعه نمایید. از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت نه صبح تا شش بعد از ظهر می‌توانید از طریق تماس یا ایمیل در ارتباط باشید، تا کارشناسان بتوانند با ارائه بهترین و آسان ترین روش ها به شما کمک کنند.

تیم Flex Jobs به دلیل شرایط پیشین کار و نحوه ی انجام آن که به صورت خشن و غیر قابل انعطاف صورت می‌گرفته، درک متقابلی را با متقاضیان دارد. و در انجام کمک به افراد جویای کار در سطح بین الملل بسیار متعهد است.

آشنایی بیشتر با Flex Jobs

کاریابی از راه دور در کانادا - آشنایی

در سایت Flex Jobs، مقاله های متعددی قرار دارد که به درک بهتر مخاطب کمک می‌کند و شاید جواب‌گوی تعدادی از سوالات پیش آمده باشد. شما می‌توانید این مقالات را از طریق نوار ابزار، همان ابتدای ورود به سایت مشاهده فرمایید.

در یکی از مقالات به این موضوع اشاره شده که امروزه بسیاری از سازمان‌ها مجبور شده‌اند تا در مورد نحوه و محل کارمندان خود تجدید نظر کنند. این موضوع باعث تنوع روزافزون تعداد مشاغل از راه دور شده و درصد بالایی از کارفرمایان از این شیوه بسیار رضایت دارند.

ممکن است در اقدام اول درخواست شما توسط شرکت ها رد شود؛ اما این به معنای پایان کار و ناامیدی شما نخواهد بود. بلکه می‌توانید با اقدام مجدد در شرکتی که شما را رد کرده است به موفقیت دست یابید. این موضوع مستلزم شرایطی است. قبل از اقدام مجدد باید به نکاتی توجه کنید و با نحوه درخواست برای آن آشنا شوید.

برای درخواست مجدد در ابتدا با دقت فکر کنید، حتی می‌توانید مهارت و دانش جدیدی که اخیرا بدست آورده‌اید ضمیمه کنید. سپس برای مثال اگر می‌بینید مهارت شما با بخش دیگر شرکت یا هر موسسه‌ای که درخواست می‌دهید هماهنگی بهتری دارد می‌توانید درخواست خود را برای نقشی دیگر و بهبود کار تغییر دهید.

حرف آخر

در آخر اگر از درخواست شما بین ۳ تا ۶ ماه گذشته باشد، یقینا می‌توانید دوباره شانس خود را امتحان کنید. استخدام کنندگان می‌توانند سابقه درخواست شما را مشاهده کنند که همین باعث می‌شود آنها متوجه میزان علاقه شما به آن سازمان شوند. همین نکته شانس بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *