اطلاعات عمومی کشور کانادا, کاریابی خارجی, مهاجرت به کانادا

مزایا و معایب ویزای کار کانادا

ویزای کار کانادا

با اخذ ویزای کار،می‌توان در مدت زمان کم اقامت دائم کانادا را دریافت کرد. کارآفرینان و افرادی که دارای مهارت و تخصص مورد نیاز کشور کانادا هستند، می‌توانند برای اخذ ویزای کار اقدام کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ویزای کار، دولت کانادا را ملزم می کند تا کسب و کار جدیدی برای مهاجران ایجاد کند. این کار باعث ایجاد شغل های خاص می‌شود و یک رقابت را در مقیاس جهانی رقم می‌زند.

مزایا ویزای کار کانادا

اقامت کانادا از طریق کار یکی از روش های برتر مهاجرتی به این کشور است. عواملی از جمله:

  • وضعیت اقتصادی مطلوب و رو به رشد کانادا و سطح رفاه اجتماعی عالی در این کشور.
  • مالیات و هزینه های راه اندازی کسب و کار بسیار پایین
  • برتری نوآوری این کشور در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته جهان
  • کیفیت زندگی بالا و ایده آل
  • پشتیبانی قوانین و مقررات کانادا از مهاجران برای شروع یک کسب و کار
  • برخورداری این کشور از امنیت بالا

مزایا ویزای کار کانادا

معایب ویزای کار کانادا

در مقابل مزایای بسیار کشور کانادا، معایبی نیز وجود دارد. این کشور مشکلاتی را برای ساکنان و مهاجران خود به وجود می‌آورد که ممکن است زندگی در کانادا را برای آنها با دشواری روبرو شود.

برخی از این معایب این کشور:

آب و هوا

اولین موردی که ممکن است زندگی در کشور کانادا را کمی دشوار کند، آب و هوای آن است. از آنجایی که در فصل سرما، بیشتر مناطق بسیار سرد می‌شود، مهاجران زیادی را دچار سختی می‌کند.

اما اگر می‌خواهید به مناطق جنوبی و غربی کانادا مهاجرت کنید، می‌توانید از آب و هوای معتدل‌تری بهره‌مند شوید. بعنوان مثال شهر ونکوور به عقیده مهاجران دارای بهترین آب و هوا در کانادا است. اما همین آب و هوای معتدل نیز دارای نقاط منفی هست (تعداد بالای پشه در این مناطق).

مزایا و معایب ویزای کار کانادا

روند دریافت ویزا کانادا

اما قبل از مهاجرت به کانادا، کاغذبازی‌ها و اقداماتی که هر شخص باید در حین اخذ ویزای کانادا انجام بدهد نیز ممکن است طاقت‌فرسا باشد. هرکسی که در پروسه دریافت ویزای کانادا قرار داشته، می‌داند که این فرآیند می‌تواند استرس‌زا باشد.

اخذ ویزا کانادا وقت زیادی از شما می‌گیرد و نیازمند صبر و تحمل بالایست. با این حال هنگامی که تمام این مشکلات به پایان برسد، متوجه خواهید شد که ارزش سختی را داشته است.

از طرف دیگر بیشتر متقاضیان مهاجرت به کانادا که تمام مدارکشان تکمیل است، فرصت زندگی، کار یا تحصیل در این کشور را بدست می آورند. با اینکه پروسه اخذ ویزای کانادا ممکن است سخت و خسته‌کننده باشد، اما با اینحال سبب دلسرد شدن متقاضیان مهاجرت به کانادا نخواهد شد.

هزینه زندگی

مالیات در کانادا می‌تواند برای تعداد زیادی از افراد کمی بالا باشد. اما با این حال با تغییر و بهبود شیوه زندگی در کانادا می‌توان هزینه‌ها و این مالیات‌ها را کمتر کرد.

به افرادی که تازه به کانادا مهاجرت کردند پیشنهاد می‌شود با یک حسابدار مشورت نمایند. مشورت با حسابدار کمک می‌کند تا تمام هزینه‌هایی که ممکن است میزان مالیات آنها را افزایش دهد، از بین ببرند.

 

فاصله جغرافیایی تا ایران

فاصله‌ جغرافیایی میان ایران و کانادا بسیار زیاد است. بنابراین ممکن است این فاصله برای افرادی که بصورت تکی قصد مهاجرت به کانادا را دارند، کمی دشوار باشد . این یکی از موضوعات مهمی‌ست که باید قبل از اقدام برای مهاجرت به کانادا، آن را در نظر داشته باشید.

معایب ویزای کار کانادا

هزینه مسکن

کانادا کشور ارزانی نیست. این کشور دارای دلار با ارزش است. به علت هزینه‌ بالای مسکن مخصوصاً در مناطق محبوب کانادا، صنعت ملک و املاک دارای قدرت بالایی است.

مهاجرانی که در کشور خودشان نیز با هزینه بالای مسکن مواجه بودند، تحمل این شرایط برای آنها کمی آسان‌تر خواهد بود. بنابراین داشتن یک شغل پردرآمد در کشور کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ویزا کار کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *