اخبار مهاجرت به کانادا

از سر گیری برنامه های آموزشی و تحصیلی

college

برنامه های آموزشی-مونترآل، ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱.

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا با در نظر گرفتن تصمیم صادره از دادگاه عالی کبک،به طور موقت دستور رسیدگی به درخواست های گزینش دانشجو برای تحصیل در دانشگاه مونترآل را صادر کرد. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برنامه های آموزشی دانشکده ها از حالت تعلیق در آمد

در ماه های اخیر روش های مشکوک ثبت نام برخی از دانشجویان خارجی در مراکز آموزشی مشاهده شده است.

از این جهت برای حفظ یکپارچگی برنامه بین المللی دانشجویی و حمایت از دانشجویان بالقوه، این وزارت خانه تصمیم گرفت دریافت و پردازش درخواست ها را تا ۳۱ مارس ۲۰۲۱ به حالت تعلیق در بیاورد.

دادگاه رسیدگی به درخواست ها در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ مشخص کرد بی اعتمادی وزارت به این برنامه بی دلیل نیست. اما تعلیق برای این دانشجویان ناراحتی قابل توجهی به وجود می آورد.

زیرا این دانشجوبان زمستان امسال زندگی خود را سازماندهی کرده اند تا در کبک تحصیل کنند. بنابراین دستور از سر گیری پذیرش و پردازش درخواست ها را صادر می کند.

وزارت امور مهاجرت و ادغام اعلام کرد این تصمیم دادگاه را رعایت کرده است. همچنین متعهد می شود که پذیرش و پردازش درخواست های انتخاب را به طور موقت از سر بگیرد.

تحقیقات و بررسی های انجام شده توسط وزارت تحصیلات عالی ادامه دارد. این وزارتخانه تمایل خود را برای همکاری با تمام طرف های درگیر در این فرایند به منظور اطمینان از یکپارچگی برنامه های خود و سیستم مهاجرت در کبک تأیید می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *