اخبار مهاجرت به کانادا, رویدادها و اخبار عمومی کانادا

محدودیت های جدید پروازهای بین المللی فرودگاه های کانادا

محدودیت های مسافرتی

دولت کانادا محدودیت های جدیدی را برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در نظر گرفته است. که از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ قابل اجراست.

[/vc_column_text][/vc_column]

[/vc_row]

محدودیت های پرواز های بین المللی کانادا

دولت کانادا اقدامات جدیدی را برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در نظر گرفته است. دولت و شرکت های هواپیمایی کانادا اقدام به توقف کلیه پروازها از کانادا به مکزیک و کشورهای کارائیب کرده اند. این اقدامات از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ اجرا خواهند شد.

پرواز های تجاری

در مارس ۲۰۲۰، برای تاثیر اقدامات جدید در مرز، وزیر حمل و نقل محدودیت های پرواز را برای پروازهای تجاری بین المللی در چهار فرودگاه بزرگ تصویب کرد. این ۴ فرودگاه عبارت اند از:

  • فرودگاه بین المللی مونترال ترودو
  • فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون
  • فرودگاه بین المللی کلگری
  • فرودگاه بین المللی ونکوور

پرواز های عادی

از این به بعد تمامی مسافران ورودی به کانادا می توانند فقط از طریق چهار فرودگاه به کانادا سفر کنند. این فرودگاه ها شامل فرودگاه مونترال، تورنتو، اتاوا، و کلگری می شود.

تست کرونا به محض ورود به کانادا

مسافران به محض ورود به هر یک از این چهار فرودگاه باید تست کرونا بدهند و به مدت سه روز در قرنطینه باشند. این قرنطینه در هتل های مشخص شده می باشد و هزینه آن دو هزار دلار می باشد. کل هزینه قرنطینه بر عهده مسافران است.

آن مسافرانی که تست کرونای آنها منفی باشد به خانه می روند و در آنجا روز های باقی مانده از قرنطینه را می گذرانند. آن هایی که تست شان مثبت باشد سریعا به مراکز بهداشتی که توسط دولت مشخص شده انتقال می یابند.

جاستین ترودو اعلام کرد، نظارت بر قرنطینه ها سختگیرانه تر از گذشته خواهد شد.

پرواز های معاف شده از این محدودیت ها

پروازهای ایالات متحده، مکزیک، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، کارائیب و همچنین از Saint-Pierre-et-Miquelon از این محدودیت معاف هستند. این پرواز ها به فعالیت خود ادامه داده و در سایر فرودگاه های کانادا فرود می آیند.

وزیر حمل و نقل برای تاثیر بیشتر اقدامات جدید، و براساس توصیه های بهداشتی آژانس بهداشت عمومی كانادا، محدودیت های پروازی را كه تحت قانون هوانوردی اعمال شده است، گسترش می دهد.

محدودیت ها از نیمه شب (۱۱:۵۹ PM) 3 فوریه ۲۰۲۱، شامل پروازهای زیر به کانادا می شوند. این محدودیت ها برای فرود در چهار فرودگاه کانادا که در بالا به آن اشاره شد لازم است.

  • پروازهای تجاری از قبل برنامه ریزی شده از ایالات متحده، مکزیک، آمریکای مرکزی، کارائیب و آمریکای جنوبی.
  • پروازهای بین المللی تجاری / مسافری خصوصی از همه کشورها
  • پروازهای مسافری بین المللی چارتر از همه کشورها.

پروازهای Saint-Pierre-et Miquelon و پروازهای بین المللی باری همچنان از این شرایط مستثنی هستند. این تغییرات از طریق اطلاعیه به هواپیمایی ها اعمال می شود. دولت کانادا به همکاری نزدیک با صنعت هواپیمایی و فرودگاه ها برای اجرای تغییرات ادامه می دهد.

نقل قول ها

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *