اخبار مهاجرت به کانادا

افزایش امتیاز زبان فرانسه؛ مهاجرت به کانادا از روش اکسپرس اینتری (Express Entry)

امتیاز زبان فرانسه

زبان فرانسه در کانادا

کشور کانادا قصد دارد مهاجران فرانسوی زبان بیشتری را در خارج از ایالت کبک جذب کند. دولت کانادا از این طریق به نشاط، رونق و موفقیت جمعیت اقلیت فرانسه زبان خود کمک کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

سامانه اکسپرس اینتری (Express Entry)

اگر قصد اقامت دائم در کانادا دارید می توانید پروفایل خود را در سامانه اکسپرس اینتری (Express Entry) تشکیل دهید. این سیستم جدید دولت کانادا برای مدیریت درخواست های در تعدادی از برنامه های فعلی مهاجرت اقتصادی است. از جمله:

در این خصوص، اگر تمایل به اطلاعات بیشتری داشته باشید به وب سایت اکسپرس اینتری (Express Entry) مراجعه کنید. همچنین می توانید در سمینارهای وب با عنوان ” اکسپرس اینتری و زندگی فرانکوفون” شرکت کنید.

(participate in Webconferences on Express Entry and Francophone life)

برای ساخت پروفایل خود، نیاز است که مهارت خود را در یکی از زبان های فرانسه یا انگلیسی اثبات کنید. زبان های انگلیسی و فرانسه زبان های رسمی کشور کانادا است.

مطمئن شوید زبان رسمی اول مورد نظر شما زبانی است که در آن قوی تر هستید. از این طریق شانس خود را برای کسب امتیاز بالاتر در سیستم جامع رتبه بندی Express Entry افزایش دهید.

اگر توانایی صحبت با زبان های رسمی کانادا را دارید، می توانید نتایج آزمون زبان تایید شده را به زبان رسمی دوم خود ارائه دهید. داوطلبان می توانند برای تسلط به زبان رسمی دوم خود ، امتیازات بیشتری کسب کنند.

تاثیر زبان در کسب اقامت

همچنین، اگر مهارت زیادی در زبان فرانسه داشته باشید می توانید تا حداکثر ۵۰ امتیاز اضافی کسب کنید. حتی اگر زبان فرانسه را به عنوان زبان دوم در نظر گرفته باشید.

به شرطی که در هر چهار مهارت زبان فرانسه نمره NCLC 7 یا بالاتر به دست آورید:

  • اگر در آزمون زبان انگلیسی شرکت نکرده باشید و یا نمره ی CLB 4 و یا کمتر از آن به دست آورده باشید، ۲۵ امتیاز بیشتر به دست می آورید.
  • اگر در تمامی چهار مهارت آزمون زبان انگلیسی امتیاز CLB 5 یا بالاتر از آن به دست آورده باشید، ۵۰ امتیاز بیشتر به دست می آورید.
امتیاز زبان فرانسه

فرآیند تکمیل درخواست ها در سیستم Express Entry برای اقامت دائم در کانادا، شش ماه یا کمتر طول می کشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *