اخبار مهاجرت به کانادا

سیاست جدید کانادا برای کمک به دانشجویان برای کار و زندگی

سیاست جدید کانادا برای کمک به دانشجویان برای کار و زندگی1

دانشجویان بین المللی سالیانه بیش از ۲۱ میلیارد دلار به اقتصاد کانادا کمک می کنند. آن ها سرمایه های زیادی را برای کانادا به ارمغان می آورند. سیاست های جدید دولت کانادا به حمایت از دانشجویان بین المللی پرداخته است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

سیاست های جدید کانادا برای دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل

ماکو مندیچینو، وزیر مهاجرت، پناهندگان، شهروندی کانادا در جهت حمایت از دانشجویان بین المللی سیاست های جدیدی را اعلام کرد. دانشجویان بین المللی سابق که PGWP را دارند می توانند برای اجازه کار آزاد درخواست بدهند.PGWP در واقع پروانه کار پس از فارغ التحصیلی است.

اتباع خارجی در کشور کانادا که تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا، PGWP آنها منقضی شده است، درخواست مجوز کار بدهند.آنها ۱۸ ماه فرصت دارند تا درخواست مجوز کار را ارسال کنند. این فرصت به دانشجویان بین المللی سابق این امکان را می دهد تا در کانادا بمانند و به دنبال آینده خود در این کشور باشند.

دولت کانادا تلاش می کند تا دانشجویان بین المللی به طور دائم در کانادا ساکن شوند. این دانشجویان به راه اندازی شغل و مشکل کمبود نیروی کار در کانادا کمک می کنند تا کسب و کار در این کشور رونق یابد. دانشجویان بین المللی مهارت های شغلی و زبانی قوی دارند که با توجه به تحصیلات و تجربه کاری در کانادا بهبود می یابد.

بیش از ۵۸ هزار دانشجو که فارغ التحصیل شده اند، درخواست مهاجرت دائمی در سال ۲۰۱۹ را داده اند که باعث رفع مشکل های شدید جمعیتی کانادا شد.

ما با موج دوم همه گیری ویروس کرونا مواجه هستیم و اهدافی را برای بهبود شرایط خود ترسیم میکنیم. جذب مهاجران دارای مهارت، بخش اصلی از برنامه و هدف ماست. این سیاست به دانشجویان فارغ التحصیل کمک می کند تا نیاز های ما را در زمینه های مراقبت های بهداشتی، فناوری و غیره برطرف کنند.

این سیاست ها حتی به دانشجویان بین المللی سابق کمک می کند تا آینده بسیار خوبی در کانادا داشته باشند. دانشجویان از راه های کوچک و بزرگ به بهبود و شکوفایی ما کمک می کنند.

نقل قول ها

جزییات بیشتر در مورد سیاست های جدید دولت کانادا

  • در سال ۱۹۷۱، به ازای هر سالمند ۶.۶ نفر در سن کار وجود داشتند. در حال حاضر به ازای هر سالمند کانادایی سه نفر کارگر وجود دارد. کانادا تا سال ۲۰۳۵، برای هر سالمند فقط دو نفر وجود خواهد داشت. بدون مهاجران برای کمک به نیاز های جمعیت سالخورده، کانادایی های جوان باید هزینه بیشتری برای این مشکل بپردازند.
  • حدود ۵۲ هزار نفر از فارغ التحصیلان با PGWP منقضی شده می توانند از سیاست های عمومی بهرمند شوند.

  • ۶۱.۰۰۰ دارنده PGWP که تاریخ کار آنها از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۰ منقضی شده، نیمی از آنها اقدام به اقامت دائم کرده اند یا درخواست شان بررسی می شود.

اگر دارای وضعیت موقت معتبری هستند، برای بررسی وضعیت خود اقدام کنید.

  • دریافت درخواست ها از تاریخ ۲۷ ژانویه تا ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.
  • جزئیات بیشتر مربوط به نحوه درخواست در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ به وب سایت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا اضافه می شود.

شروط لازم برای کسب مجوز کار آزاد تحت سیاست های عمومی

۱_متقاضی باید PGWP داشته باشد که تا تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ یا بعد از آن منقضی شده باشد.

۲_PGWP که از تاریخ اعمال، چهار ماه یا کمتر منقضی شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *