مهاجرت به کانادا

راحت ترین برنامه استانی کانادا

راحت ترین برنامه استانی کانادا

در این مقاله شما با راحت ترین برنامه‌های استانی کانادا در سال ۲۰۲۲ آشنا خواهید شد. برنامه‌های استانی کانادا از زیر مجموعه‌های اکسپرس اینتری کانادا هستند و از برخی از شرایط اکسپرس اینتری کانادا تبعیت می‌کنند.

برخی متقاضیان با بررسی جریان‌های مرسوم مهاجرتی کانادا، نا امید شده و فکر می‌کنند که شرایط مقبولی برای پذیرفته شدن نخواهند داشت؛ برنامه‌های نامزد استانی می‌توانند راه ساده‌تری برای مهاجرت شما باشند. هر ده ایالت کشور کانادا، برنامه نامزد استانی مخصوص به خود را دارند که مشاوران آرتا جابز در پست‌های قبلی خود به این موضوع پرداخته‌اند. حالا با مشاوران آرتا جابز همراه شوید تا با راحت ترین برنامه استانی کانادا در سال ۲۰۲۲ را بررسی کنیم.

برنامه‌های نامزد استانی متعددی وجود دارند که هر کدام شرایط واجد شرایط منحصر به فرد خود را دارند. PNP‌ها به استان‌ها اجازه می‌دهند به نیازهای مهاجرتی منحصر به فرد خود پاسخ دهند. به طور کلی، PNP‌ها برای پر کردن شکاف‌های موجود در نیروی کار طراحی شده‌اند، بنابراین نامزدهای با تجربه در مشاغل پر تقاضا را هدف اصلی قرار می‌دهند.

راحت ترین برنامه استانی کانادا
راحت ترین برنامه استانی کانادا

مزیت مهاجرت به کشور کانادا از طریق PNP چیست؟

در ادامه مشاوران آرتا جابز به مزایای کلیدی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نامزد استانی کانادا اشاره می‌کند.

  • افزایش امتیاز CRS :  نامزدی به دست آمده برای روابط عمومی کانادا از طریق PNP، شما را واجد شرایط دریافت ۶۰۰ امتیاز CRS اضافی در یک سیستم ورود سریع می کند، که به شما کمک می کند دعوت نامه درخواست (ITA) برای روابط عمومی کانادا را از IRCC (پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا) دریافت کنید. .
  • نیاز به امتیاز پایین: تعداد کمی از PNP ها برای دعوت از متقاضیان برای درخواست نامزدی استانی، امتیاز بالا یا امتیاز CRS را طلب نمی کنند.
  • تسلط محدود به زبان انگلیسی: برخی از PNP های کلیدی نیازمند مهارت محدود انگلیسی از سوی متقاضیان و امتیاز باندهای نه چندان بالا هستند.

راحت ترین برنامه استانی کانادا؛ کارگر ماهر بین المللی ساسکاچوان

استان ساسکاچوان که در منطقه سرسبز کانادا واقع شده است به دلیل رشد اقتصادی قوی  و فرصت‌های شغلی به مقصدی محبوب برای مهاجران تبدیل شده است. جریان ‌های مشاغل مورد تقاضا  و  اکسپرس اینتری PNP بین المللی کارگران ماهر  ساسکاچوان   برای استخدام کارگران با تجربه در مشاغل مورد تقاضای استان طراحی شده اند. این کارگران ماهر بین‌المللی کاندیداهای منتخب را با استفاده از سیستم ابراز علاقه (EOI) پخش می‌کند.

برای ارسال EOI، متقاضیان باید حداقل یک سال تجربه در شغلی در مشاغلی بجز  فهرست مشاغل مستثنی برنامه نامزد استانی ساسکاچوان داشته باشند . داوطلبان علاقه مند باید مدرک تحصیلی خود را که مربوط به حداقل یک سال پس از پایان دوره متوسطه است داشته باشند. همچنین بایست یه یکی از زبان‌ها انگلیسی یا فرانسوی تسلط داشته باشند. هر نامزدی که حداقل معیارهای واجد شرایط بودن ساسکاچوان، از جمله کسب حداقل ۶۰ امتیاز در  شبکه ارزیابی امتیاز خود را داشته باشد، می‌تواند یک نمایه EOI ارسال کند. نمایه‌های ارسالی در یکی از  قرعه کشی‌های EOI SINP در نظر گرفته می‌شوند. فقط نامزدهایی که رقابتی‌ترین امتیاز SINP و مشاغل مورد تقاضا را دارند در قرعه کشی SINP EOI دعوت می‌شوند.

کاندیداهای واجد شرایط اکسپرس اینتری می‌توانند از طریق  جریان اکسپرس اینتری ساسکاچوان  برای رسیدگی سریع به درخواست اقامت دائم خود درخواست دهند. با این حال، جریان  مشاغل مورد تقاضای ساسکاچوان  برای کسانی که واجد شرایط ارسال نمایه اکسپرس اینتری نیستند نیز در دسترس است.

مهاجرت به ساسکاچوان از طریق جریان کارگر ماهر بین المللی
مهاجرت به ساسکاچوان از طریق جریان کارگر ماهر بین المللی

راحت ترین برنامه استانی کانادا؛ جریان اکسپرس اینتری آلبرتا

استان آلبرتا در غرب کانادا خانه برخی از شهرهای پر رونق کانادا مانند کلگری و ادمونتون است. آلبرتا با بازار کار رو به رشد و سیستم آموزشی عالی، استانی قابل توجه برای تازه واردان احتمالی است. جریان  اکسپرس اینتری آلبرتا  ، نامزدها را از استخر اکسپرس اینتری فدرال برای درخواست نامزدی استانی انتخاب می‌کند. یکی از مزایای اصلی این جریان این است که آنها داوطلبان اکسپرس انتری را با امتیاز CRS کمتر از ۳۰۰ را در نظر می‌گیرند، که به این معنی است که تعداد بیشتری از کاندیداها در استخر شانس دریافت اطلاعیه علاقه مندی از استان را خواهند داشت.

آلبرتا یکی از راحت ترین برنامه استانی کانادا را دارد.
آلبرتا یکی از راحت ترین برنامه استانی کانادا را دارد.

شایان ذکر است که امتیاز CRS بالای ۳۰۰ دعوتنامه از جریان اکسپرس اینتری آلبرتا را تضمین نمی‌کند. برنامه  نامزدهای مهاجر آلبرتا  امتیاز CRS پایین‌ترین نامزد را از هر دور دعوت‌نامه منتشر می‌کند اما معیارهای هدفمند اضافی را منتشر نمی‌کند. عوامل زیر ممکن است شانس یک نامزد را افزایش دهد:

  • یک خویشاوند واجد شرایط که مقیم دائم یا شهروند ساکن آلبرتا است.
  • پیشنهاد کاری یا تجربه کاری در آلبرتا؛ و
  • مدارک تکمیل شده از یک موسسه عالی کانادایی

جریان اکسپرس اینتری آلبرتا از طریق سیستم اکسپرس اینتری فدرال عمل می‌کند. این بدان معناست که دریافت نامزدی استانی امتیاز CRS متقاضی را تا ۶۰۰ امتیاز افزایش می‌دهد و عملاً تضمین می‌کند که  در قرعه‌کشی اکسپرس انتری بعدی دعوتنامه درخواست  (ITA) برای روابط عمومی دریافت می‌کند.

به دلیل نیاز کم آلبرتا به CRS، آنها اغلب به عنوان یکی از راحت ترین استان‌ها برای دریافت روابط عمومی در کانادا در نظر گرفته می‌شوند

جریان اولویت‌های سرمایه انسانی انتاریو

یکی دیگر از راحت ترین برنامه استانی کانادا متعلق به استان انتاریو است. در حال حاضر انتاریو  محبوب‌ترین مقصد کانادا برای مهاجران است و بسیاری از تازه واردان به شهر شلوغ تورنتو و  بخش مشاغل فناوری در حال رشد آن کشیده شده‌اند . به این ترتیب، استان سهمیه زیادی برای کمک به مهاجران تازه وارد از طریق جریان‌های PNP دارد.

علیرغم داشتن یکی از بالاترین سهمیه‌ها در بین تمام استان ها، انتاریو می‌خواهد افراد تازه وارد بیشتری را به خدمت بگیرد. مونت مک ناتون، وزیر کار انتاریو اخیراً  درخواست کرده است تا  تعداد مهاجران مجاز تحت برنامه نامزدی مهاجر انتاریو (OINP) را از ۹۰۰۰ به ۱۸۰۰۰ نفر برای کمک به مقابله با کمبود نیروی کار در استان دو برابر کند. برای کسانی که خارج از کانادا زندگی می‌کنند،   جریان اولویت‌های سرمایه انسانی انتاریو یک گزینه عالی است. این جریان کارگران ماهری را در اولویت قرار می‌دهد که بتوانند موقعیت‌های شغلی ماهر را در استان پر کنند.

جریان اولویت‌های سرمایه انسانی انتاریو یکی از راحت ترین جریان‌های مهاجرت به کانادا
جریان اولویت‌های سرمایه انسانی انتاریو یکی از راحت ترین جریان‌های مهاجرت به کانادا
جریان اولویت‌های سرمایه انسانی انتاریو

اولویت‌های سرمایه انسانی نیز از طریق سیستم اکسپرس انتری فدرال عمل می‌کند. نامزدهای احتمالی باید یک نمایه اکسپرس اینتری فعال با امتیاز CRS 400 یا بالاتر داشته باشند. انتاریو تمام نمایه‌های اکسپرس اینتری را اسکن می‌کند و  از پروفایل‌های خاصی دعوت می‌کند  تا برای PNP درخواست دهند، معمولاً نامزدها را بر اساس گروهی از کدهای NOC و محدوده‌ای خاص CRS دعوت می‌کند. در سال ۲۰۲۱، انتاریو در مجموع ۳۵۱۳ نامزد را تحت جریان اولویت‌های سرمایه انسانی خود معرفی کرد. از این نامزدها، حدود نیمی از آنها تحت قرعه کشی فناوری هدفمند OINP دعوت شدند .

انتاریو همچنین یک جریان PNP را برای  کارگران ماهر فرانسوی زبان  که دارای پروفایل در استخر اکسپرس اینتری هستند ارائه می‌دهد. اگر در زبان فرانسه تسلط متوسط ​​تا پیشرفته دارید، این برنامه ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. با توجه به سهمیه‌های بالای مهاجرت انتاریو، این استان قرعه کشی‌های مکرری برگزار می‌کند، که آن را به یکی از راحت ترین استان‌ها برای دریافت روابط عمومی در کانادا برای نامزدهای واجد شرایط تبدیل می‌کند.

پس از این، استان از متقاضی با امتیاز CRS پایین نیز با شرایطی دعوت کرد.

اگرچه در گذشته اخیر، استان از نامزدهای CRS امتیاز بیش از ۴۰۰ دعوت کرده است. با هدف نامزدی قابل توجهی که برای OINP اعلام شده است، این مسیر حیاتی برای درخواست و دریافت روابط عمومی کانادا در سال جاری است.

دسته اکسپرس اینتری OINP

دسته اکسپرس اینتری OINP بسیار محبوب است. متقاضی برای درخواست در این دسته باید یک حساب کاربری در اکسپرس اینتری داشته باشد. دسته اکسپرس دارای جریان‌‌های حیاتی زیر است، به عنوان مثال

  • OINP- اکسپرس اینتری- جریان اولویت های سرمایه انسانی
  • جریان کارگر ماهر فرانسوی زبان
  • جریان تجارت ماهر
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا با ما تماس بگیرید.

جریان اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا

استان  نوا اسکوشیا  در ساحل شرقی کانادا در اقیانوس اطلس واقع شده است. نزدیکی استان به اقیانوس، هزینه کم زندگی، و سبک زندگی آرام، آن را به مقصدی رویایی برای بسیاری از تازه واردان احتمالی تبدیل کرده است. اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا   نیز کاندیداها را مستقیماً از   استخر اکسپرس اینتری انتخاب‌‌ می‌کند. از آنجایی که این جریان اغلب پروفایل هایی را بدون اتصال به استان دعوت‌‌ می‌کند، یکی از آسان ترین PNP‌‌ها برای متقاضیان خارج از کشور برای دریافت روابط عمومی محسوب‌‌ می‌شود.

نوا اسکوشیا مشاغل یا معیارهایی را که قرار است قبل از  دوره‌های پذیرش خود هدف قرار دهد منتشر نمی کند ، اما به طور منظم از نامزدهایی دعوت‌‌ می‌کند که هیچ ارتباطی با استان ندارند. نامزدهای احتمالی باید یک  نمایه اکسپرس اینتری فعال داشته باشند  و علاقه خود را به نوا اسکوشیا نشان دهند.

جریان اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا
جریان اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا

کاندیداهایی که از نوا اسکوشیا دعوتنامه دریافت‌‌ می‌کنند،‌‌ می‌توانند برای دریافت نامزدی استانی درخواست دهند. از آنجایی که جریان از طریق سیستم اکسپرس انتری نیز کار‌‌ می‌کند، نامزدهای موفق ۶۰۰ امتیاز اضافی نسبت به امتیاز  CRS خود دریافت‌‌ می‌کنند. این امتیازات اضافی اساساً یک دعوت نامه برای درخواست (ITA) در قرعه کشی اکسپرس اینتری  فدرال  را تضمین‌‌ می‌کند.

برنامه نامزد استانی جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد (PEI) یکی دیگر از سه استان دریایی است و از تعدادی جزیره (۲۳۲، از جمله جزیره اصلی) تشکیل شده است که بزرگترین آنها به همین نام است. هم از نظر جمعیت و هم از نظر مساحت، کوچکترین استان کانادا است. بزرگترین شهر آن شارلوت تاون مرکز استان است.

درباره PNP جزیره پرنس ادوارد

کاندیداها در استخر اکسپرس اینتری فدرال باید یک ابراز علاقه کانادایی را برای دریافت نامه علاقه از PEI ارسال کنند. پس از دریافت نامه علاقه، نامزدها‌‌ می‌توانند درخواست خود را برای نامزدی استانی ارسال کنند.

قابل ذکر است، داوطلبان برای ارائه اظهار علاقه کانادایی نیازی به پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای PEI ندارند. در عوض، کاندیداهایی که نیازهای نیروی کار موجود استان را از نظر مهارت و دانش برآورده‌‌ می‌کنند، برای PNP اکسپرس اینتری در نظر گرفته‌‌ می‌شوند.

مهاجرت آسان به کانادا از طریق برنامه نامزد استانی پرنس ادوارد
مهاجرت آسان به کانادا از طریق برنامه نامزد استانی پرنس ادوارد

برنامه نامزدهای استانی منیتوبا (MPNP)

کارگران ماهر در خارج از کشور و کارگران ماهر در منیتوبا، از جریان‌های برنامه نامزد استانی مانیتوبا (MPNP) می باشد که در بین جریان‌های MPNP بیشترین محبوبیت را دارد. مانیتوبا قرعه کشی‌های دوره ای را برای دعوت از کارگران ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی، کارآفرینان و غیره در جریان‌های اختصاصی خود برای متقاضیان این دسته‌‌ها برگزار می‌کند. MPNP همچنین دارای یک قرعه کشی آزمایشی فناوری است تا برای نامزدهای این دسته دعوت نامه صادر کند.

برنامه نامزدهای استانی منیتوبا راهی برای مهاجرت راحت به کانادا
برنامه نامزدهای استانی منیتوبا راهی برای مهاجرت راحت به کانادا

استان‌هایی در کانادا که سریع‌ترین و ساده‌ترین فرآیند مهاجرت را دارند

در ادامه این مقاله شما در مورد برنامه‌های نامزد استانی ایالاتی خواهید خواند که سریع ترین  ساده ترین پروسه مهاجرتی را دارند. جهت دریافت مشاوره در این خصوص با مشاوران آرتا جابز در تماس باشید.

برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا یا BC PNP

 یکی از بزرگترین استان‌های کانادا، بریتیش کلمبیا، سهم عمده ای در اقتصاد کانادا دارد. این استان مهاجرپذیر، امکانات آموزشی، محیط امن و مطمئن، طرح‌های رفاه اجتماعی و چندین فرصت شغلی را به متخصصان و مهاجران ماهر ارائه‌‌ می‌دهد. به دلیل مهاجرت سریع و فرآیند اسناد آسان ، PNP بریتیش کلمبیا به انتخاب اول در میان متقاضیان مهاجرت تبدیل شده است. بریتیش کلمبیا، یکی از استان‌های برتر کانادا برای روابط عمومی آسان، از متقاضیانی دعوت می‌کند که حداقل دو سال سابقه کار داشته باشند. در برخی رده ها، کارفرمایان در این استان نیازی به سابقه کار اجباری ندارند.

سریع ترین راه مهاجرت به کانادا
سریع ترین راه مهاجرت به کانادا

برنامه نامزد استانی انتاریو (OPNP)

انتاریو یکی از راحت ترین برنامه استانی کانادا متعلق به ایالت انتاریو است. برنامه نامزد استانی انتاریو فرصت‌های درخشانی را به متقاضیان مهاجرت ارائه‌‌ می‌دهد و به عنوان استانی آسان برای دریافت روابط عمومی در کانادا در نظر گرفته‌‌ می‌شود. این بزرگترین استان کانادا به دلیل قوانین آسان، روند سریع مهاجرت و نرخ بالای ITA مشهور است. OINP به طور مرتب فرصت‌های شغلی را در صنایع متعارف و همچنین مدرن، به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ارائه‌‌ می‌دهد. این استان همچنین از کارگران ماهر در مشاغلی مانند خدمات اداری، پرستاری، مالی، مدیریت بازرگانی دعوت‌‌ می‌کند. تحت OINP سه جریان اصلی وجود دارد – سرمایه انسانی، پیشنهاد شغلی کارفرمایان و مهاجرت تجاری که بیشتر به چندین جریان تقسیم‌‌ می‌شوند.انتاریو اخیراً سیستم ابراز علاقه را برای مدیریت پنج جریان تحت پیشنهاد شغلی کارفرما (سه دوره) و دسته دانشجویان بین المللی (دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا) راه اندازی کرده است. جریان کارآفرین در بین برنامه‌های انتاریو جایگاه ویژه ای دارد و فقط موارد مورد تایید سیستم EOI را‌‌ می‌پذیرد.

راحت ترین برنامه استانی کانادا؛ برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک

این استان به کاندیداهای واجد شرایط که نیازهای خاص اقتصادی و بازار کار در نیوبرانزویک را برآورده می‌کنند، پاسخ‌های سریع ارسال‌‌ می‌کند. این استان یکی از  ساده ترین استان‌های کانادا برای دریافت روابط عمومی است. این کار به متقاضیانی ارائه‌‌ می‌دهد که شرایط کارفرمایان از حوزه‌های مختلف و همچنین معیارهای استخدام را برآورده‌‌ می‌کنند. بخش‌های متنوع اشتغال در این استان شامل صنایع مدرن و سنتی مانند خدمات اداری، تولیدی، املاک، نفت، ساختمان‌سازی، کشاورزی، جنگل‌داری، ماهیگیری، معدن و حمل‌ونقل است.

راحت ترین برنامه استانی کانادا؛ برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک

این استان به کاندیداهای واجد شرایط که نیازهای خاص اقتصادی و بازار کار در نیوبرانزویک را برآورده می‌کنند، پاسخ‌های سریع ارسال‌‌ می‌کند. این استان یکی از  ساده ترین استان‌های کانادا برای دریافت روابط عمومی است. این کار به متقاضیانی ارائه‌‌ می‌دهد که شرایط کارفرمایان از حوزه‌های مختلف و همچنین معیارهای استخدام را برآورده‌‌ می‌کنند. بخش‌های متنوع اشتغال در این استان شامل صنایع مدرن و سنتی مانند خدمات اداری، تولیدی، املاک، نفت، ساختمان‌سازی، کشاورزی، جنگل‌داری، ماهیگیری، معدن و حمل‌ونقل است.

شش استان برتر برای دریافت برنامه نامزد استانی کانادا در سال ۲۰۲۲

به منظور مهاجرت بدون دردسر از طریق برنامه نامزد استانی کانادا، متقاضیان باید مراحل مهاجرت استان‌های خاصی را که دارای قوانین ساده و سیستم نقطه محور هستند، درک کرده و دنبال کنند. لیست شش استان برتر کانادا که در زیر ذکر شده است، نگاهی اجمالی به نامزدهای علاقه مند در مورد USP از فرآیندهای مهاجرت خود‌‌ می‌دهد.

شش استان برتر برای دریافت برنامه نامزد استانی کانادا
شش استان برتر برای دریافت برنامه نامزد استانی کانادا

آلبرتا

 این استان کانادا شغل یا لیست شغل خاصی ندارد . این نشان‌‌ می‌دهد که کارگران ماهر و متخصصان جوان با پیشینه‌های مختلف‌‌ می‌توانند برای برنامه نامزدی آلبرتا درخواست دهند. علاوه بر این، آلبرتا همچنین از داوطلبانی که امتیازی بیشتر از CRS 300 را در استخر اکسپرس اینتری دارند استقبال‌‌ می‌کند.

  ساسکاچوان

 این استان کانادا امتیاز CRS اضافی را به نامزدهایی اختصاص‌‌ می‌دهد که یکی از اعضای خانواده یا پسر عموی آنها در ساسکاچوان اقامت دارد بر خلاف استان‌های دیگر که فقط امتیاز برای خویشاوندان خونی ارائه‌‌ می‌شود . ساسکاچوان از طریق سیستم اکسپرس انتری و شغل در تقاضا دعوت به متقاضیان ارائه‌‌ می‌دهد. جریان مشاغل مورد تقاضای ساسکاچوان برای آن دسته از متقاضیانی است که مشخصاتی در اکسپرس اینتری ندارند و بر روی سیستم ابراز علاقه (EOI) کار‌‌ می‌کنند. نامزدی با بیش از ۱۰ سال تجربه شانس خوبی برای کسب نامزدی از طریق SINP دارد.

انتاریو

این استان کانادا مرکز صنعت اطلاعات و فناوری است. متقاضیان مهاجرت که مشتاق کسب شغل در هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، یادگیری ماشینی و فناوری مدرن هستند،‌‌ می‌توانند پیشنهادهای شغلی خوبی دریافت کنند و شغلی پایدار بسازند. انتاریو به طور فعال پروفایل هایی را از پس زمینه IT نامزد‌‌ می‌کند.

کبک

 اکثر ساکنان این استان کانادا به زبان فرانسوی صحبت‌‌ می‌کنند، از این رو متقاضیان مهاجرت که به زبان فرانسه مسلط هستند شانس خوبی برای دریافت دعوت نامه برای درخواست برنامه PNP کبک دارند.

  جزیره پرنس ادوارد

 به دلیل لیست مشاغل باز یا لیست مشاغل متنوع ، این استان کانادا متقاضیان مهاجرت زیادی دارد. کارشناسان پیشنهاد‌‌ می‌کنند که متقاضیان از حوزه‌های کاری و مشاغل مختلف باید برای فرآیند آسان برای ایمن سازی روابط عمومی در کانادا به استان جزیره پرنس ادوارد مراجعه کنند.

نوا اسکوشیا

چندین سازمان مالی، شرکت‌‌ها و آژانس‌‌ها را در خود جای داده است که از نظر اقتصادی سالم و بادوام هستند. کارمندانی که در آنجا کار‌‌ می‌کنند‌‌ می‌توانند آینده ای روشن را برای خود رقم بزنند و زندگی ایمن را برای خانواده‌های خود ایجاد کنند. علاوه بر این، مکان خوبی برای پزشکان است و تقاضای زیادی برای پرستاران دارد. متقاضیان دارای پیشینه مالی باید استان نوا اسکوشیا را برای دریافت روابط عمومی در سال ۲۰۲۲ انتخاب کنند.

هر برنامه استانی مناسب چه کسانی است؟

در این بخش از مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که راحت ترین برنامه استانی کانادا برای شرایط مختلف کدام است؟ حتما در زمان تحقیقات خود برای مهاجرت به کانادا از شرایط مهاجرت به این ایالت را از طریق راه‌هایی مثل اکسپرس اینتری، ویزای کار و… مطلع شده‌اید. ممکن است برخی از شرایط شما برای مهاجرت ایده‌آل آن برنامه نباشد یا حداقل شرایط را برآورده نکند. به همین منظور می‌توانید از طریق برنامه‌های نامزد استانی کانادا اقدام کنید.

در ادامه مشاوران آرتا جابز برای هر شرایطی، برنامه استانی مناسب آن‌را به شما معرفی خواهند کرد.

نداشتن پیشنهاد شغلی

اگر پیشنهاد شغلی ندارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در مورد شرایط ایالات ساسکاچوان، انتاریو و نوا اسکوشیا مطالعه کنید.

  • برنامه نامزد استانی انتاریو

جریان اولویت‌های سرمایه انسانی برنامه نامزد مهاجر انتاریو (OINP) یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای کسانی است که پیشنهاد شغلی ندارند . این جریان دارای سه دسته مرتبط با اکسپرس اینتری است. درست است که این جریان نیازی به پیشنهاد شغلی ندارد، اما باید باید یک نمایه اکسپرس اینتری فعال و تجربه کاری داشته باشید. تنها از طریق پروفایل اکسپرس اینتری می‌توانید در لیست متقاضیان این جریان قرار بگیرید.

  • برنامه نامزد استانی ساسکاچوان

برنامه نامزد استانی ساسکاچوان (SINP) گزینه دیگری برای متقاضیان بین المللی بدون پیشنهاد شغلی است.  Saskatchewan’s In ternational Skilled Worker Category  دارای دو جریان بسیار فعال است که نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند. اولین مورد ، جریان مرتبط با اکسپرس اینتری ساسکاچوان است، که با این حال، برای درخواست نیاز به داشتن یک نمایه فعال در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارد .

دومین مورد جریان شغلی در تقاضای ساسکاچوان است که این نیاز را ندارد. این کارگران ماهری را به ارمغان می‌آورد که قادر به رفع نیازهای نیروی کار در ساسکاچوان هستند. برای واجد شرایط بودن متقاضی باید حداقل یک سال سابقه کار در یکی از موقعیت های ذکر شده در لیست مشاغل مورد تقاضا ساسکاچوان داشته باشد.

  • برنامه نامزدی نوا اسکوشیا

در نهایت، برنامه نامزدی نوا اسکوشیا (NSNP ) یکی از گسترده‌ترین و مبتکرانه‌ترین برنامه‌های استانی استانی کانادا است . NSNP از چهار جریان برای انتخاب نامزدهای اکسپرس اینتری استفاده می‌کند. جستجوی NSNP از استخر اکسپرس انتری است و نامزدهای با تجربه کاری در مشاغل خاص را شناسایی می‌کند. در حالی که جریان اولویت‌های بازار کار برای پزشکان نیاز به یک پیشنهاد شغلی دارد (به طور خاص، به عنوان یک پزشک از یک سازمان بهداشتی نوا اسکوشیا) ، تقاضای نوا اسکوشیا. تجربه نوا اسکوشیا؛ و نیروی کار نوا اسکوشیا اولویت‌های بازار ( به غیر از پزشکان) متقاضیان را ملزم به داشتن پیشنهاد شغلی نمی‌کند.

هر برنامه استانی مناسب چه کسانی است؟
هر برنامه استانی مناسب چه کسانی است؟

کارگران فناوری

دو مورد از قابل‌توجه‌ترین مسیرهای برنامه نامزد استانی  برای کارگران فناوری، مسیرهایی هستند که توسط استان‌های انتاریو و بریتیش کلمبیا اداره می‌شوند.

  • برنامه نامزد استانی انتاریو

انتاریو به طور دوره‌ای قرعه‌کشی‌های فناوری اختصاصی را در جریان اولویت سرمایه انسانی مرتبط با انتاریو اکسپرس اینتری انجام می‌دهد . این کار افراد هدفی را که دارای تجربه کاری در یکی از شش شغل طراحی شده فناوری هستند، مانند مهندسان کامپیوتر و طراحان وب، جذب می‌کند. هیچ پیشنهاد کاری لازم نیست.

  • برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا

در همین حال، Tech Pilot BC ، تقریباً به صورت هفتگی ، نامزدهای مهاجرت را برای درخواست نامزدی استانی انتخاب می‌کند . این خلبان در مسیر مهاجرت مهارت های BC فعالیت می‌کند. یک پیشنهاد شغلی در یکی از ۲۹  شغل تعیین شده در زمینه فناوری ، شرط واجد شرایط بودن برای خلبان است.

تجربه اقامت در قلمرو‌ها یا ایالات

بسیاری از برنامه نامزد استانی‌ها جریان‌های مهاجرتی‌ای دارند که برای افراد با تجربه در استان یا منطقه مفید است. برنامه کارگران ماهر استانی منیتوبا ( MPNP ) در مانیتوبا و کارگران ماهر در خارج از کشور ، افراد ممتازی را که در مانیتوبا کار کرده‌اند و همچنین دارای تجربه تحصیلی هستند، راه‌اندازی می‌کند. منیتوبا در جریان آموزش بین‌المللی خود ، همچنین دارای سه زیرمجموعه مجزا برای افرادی است که تحصیل کرده‌اند یا فارغ التحصیل از موسسات تحصیلات تکمیلی منیتوبا هستند.

راحت ترین برنامه استانی کانادا برای دریافت اقامت دائم

در ادامه مشاوران آرتا جابز به راحت‌ ترین برنامه استان کانادا که شما را به اقامت دائم می‌رساند، اشاره خواهند کرد. جهت اطلاعات بیشتر و راهنمایی، با مشاوران آرتا جابز تماس بگیرید.

راحت‌ ترین برنامه استانی کانادا برای اقامت دائم؛ آلبرتا

این استان لیست مشاغل خاصی ندارد و به همین دلیل این استان یکی از ساده ترین استان هایی است که می‌توانید برای PR درخواست دهید. اگر به تازگی تحصیلات خود را به پایان رسانده و به دنبال فرصت های شغلی خوب در کانادا هستید و همچنین می‌خواهید در این کشور مستقر شوید، باید جزئیات برنامه نامزدی استان آلبرتا را بررسی کنید.

در مورد جریان اکسپرس اینتری آلبرتا، استان برای متقاضیان واجد شرایط از لیست اکسپرس اینتری برای نامزدی توسط استان آلبرتا دعوت نامه ارسال می‌کند و حتی اگر امتیاز CRS پایینی داشته باشید، شانس دریافت دعوتنامه را دارید.

مطالعه کنید: برنامه نامزد استانی آلبرتا

راحت ترین برنامه استانی کانادا برای دریافت اقامت دائم
راحت ترین برنامه استانی کانادا برای دریافت اقامت دائم

ساسکاچوان

ایالت ساسکاچوان یکی از استان‌های کانادا است که راحت‌ ترین برنامه استانی را جهت دریافت اقامت دائم دارد. این استان به کاندیداهایی که هر یک از اعضای خانواده خود در استان ساسکاچوان زندگی می‌کنند امتیاز بیشتری می‌دهد.

این استان همچنین دارای جریان اکسپرس انتری ساسکاچوان است و همچنین دارای مشاغل در تقاضا است و این برای آن دسته از متقاضیانی است که در سیستم اکسپرس اینتری اقدام نکرده اند.برنامه کارگران ماهر بین المللی ساسکاچوان برای آن دسته از نامزدهایی است که در مشاغل مورد تقاضای ساسکاچوان تجربه دارند.

راحت‌ ترین برنامه استانی کانادا برای اقامت دائم؛ انتاریو

اگر می‌خواهید در صنعت اطلاعات و فناوری شغلی ایجاد کنید، باید استان انتاریو را انتخاب کنید زیرا فرصت های شغلی خوبی برای نامزدهای بخش فناوری اطلاعات وجود دارد. کسانی از شما که در خارج از کانادا زندگی می‌کنند باید جزئیات جریان اولویت های سرمایه انسانی این استان را که با جریان اکسپرس اینتری همسو شده است بررسی کنید.

کبک

کبک یکی دیگر از ایالات کانادا است که راحت ترین برنامه استانی کانادا را جهت کسب اقامت دائم، ارائه می‌کند. اگر به زبان انگلیسی و همچنین زبان فرانسه تسلط خوبی دارید، می‌توانید به راحتی با استفاده از برنامه نامزد استانی کبک، روابط عمومی را دریافت کنید.

جزیره پرنس ادوارد

این استان به دلیل لیست مشاغل متنوع خود شناخته شده است و از این رو افراد از مشاغل مختلف شانس کسب روابط عمومی را با استفاده از برنامه نامزد استانی این استان دارند.

نوا اسکوشیا

اگر از افراد کارآفرین هستید و می‌خواهید در این زمینه در کانادا شغلی ایجاد کنید، باید استان نوا اسکوشیا را انتخاب کنید. این استان دارای شرکت‌های مالی خوب بسیاری است و نامزدهایی که دارای سابقه مالی هستند می‌توانند در صورت انتخاب برنامه نامزد استانی نوا اسکوشیا به راحتی روابط عمومی را دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *