اخبار مهاجرت به کانادا, رویدادها و اخبار عمومی کانادا

اقدامات کانادا و تسهیل مهاجرت در سال ۲۰۲۲

اقدامات کانادا و تسهیل مهاجرت در سال ۲۰۲۲

کشور کانادا از ابتدای سال میلادی در حال تلاش جهت تسهیل مهاجرت به کانادا است. در این نوشته از نتایج اقدامات کانادا و تسهیل مهاجرت در سال ۲۰۲۲ از زبان وزیر مهاجرت کانادا خواهیم خواند.

چرا کانادا تصمیم به تسهیل رویه تمدید پاسپورت گرفته است؟

مهاجرت به کشور کانادا مزایای زیادی را برای کشور کانادا به دنبال دارد. باعث پیشبرد اقتصاد و رسیدگی به کمبود نیروی کار در کانادا می‌شود. همچنین باعث تقویت جوامع کانادایی می‌شود که این موضوع به نفع تمام کانادایی‌ها است. کشور کانادا در حال تلاش برای کاهش پیچیدگی‌ها  برای مهاجرانی است که کانادا را به عنوان مقصد خود برگزیده‌اند.

اقدامات کانادا و تسهیل مهاجرت؛چرا کانادا تصمیم به تسهیل رویه تمدید پاسپورت گرفته است؟
اقدامات کانادا و تسهیل مهاجرت؛چرا کانادا تصمیم به تسهیل رویه تمدید پاسپورت گرفته است؟

اقدامات کانادا و تسهیل مهاجرت؛ تسهیل رویه تمدید پاسپورت

IRCC با توجه به حجم زیاد درخواست و مشکلات پاسخ به در خواست‌ها، تصمیم به بهبود عملکرد و رویه‌های خود دارد. در راستای این موضوع، در قسمت‌هایی که منابع بیشتری نیاز است، منابع را افزایش می‌دهد. همچنین از پیچیدگی فرآیند‌ها کاسته است. تمامی این شرایط باعث شده است که کانادا دست به اقداماتی بزند که انتظارات مهاجران را برآورده کند و شایسته آنان باشد.

اقدامات کانادا و تسهیل مهاجرت؛ دستیابی به اهداف پذیرش مهاجران

وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اعلام کرده که این وزارت از هدف خود نیز فراتر رفته است. هدف این وزارت ارائه ۱۴۷۰۰۰ پاسخ قطعی به درخواست اقامت دائم برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ بوده است. کانادا تا‌کنون موفق شده‌است که از ۱۰۸۰۰۰ مهاجر با ویزای اقامت دائم استقبال کند.

اقدامات کانادا و تسهیل مهاجرت؛ دستیابی به اهداف پذیرش مهاجران
اقدامات کانادا و تسهیل مهاجرت؛ دستیابی به اهداف پذیرش مهاجران

همچنین کانادا با داشتن بیش از ۲۱۰۰۰۰ شهروند جدید کانادایی، توانسته از اهداف شهروندی خود برای ۲۰۲۱-۲۰۲۲ فراتر رود. IRCC خدمات خود را برای افرادی که می‌خواهند کانادایی شوند، مدرنیزه کرده و در عین حال خدمات را افزایش می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به ارائه آزمایش آنلاین، مراسم شهروندی مجازی و یک ردیاب درخواست آنلاین برای به روز ماندن در پرونده‌های خود اشاره کرد.

نتیجه تعهد مداوم وزارت IRCC

این دستاوردهای جدید نتیجه تعهد مداوم IRCC برای بهبود خدمات مشتری می‌باشند. IRCC پیش‌بینی بیش از نیم میلیون مهاجر داشت. حال كشور كانادا از بیش از ۴۰۵۰۰۰ ساکن دائمی جدید نسبت به ۲۰۲۱ استقبال کرده است. این آمار بیشترین تعداد تازه وارد در بازه یک ساله در تاریخ کانادا است.

نتیجه تعهد مداوم وزارت IRCC؛ موسسه کاریابی آرتاجابز
نتیجه تعهد مداوم وزارت IRCC؛ موسسه کاریابی آرتاجابز

IRCC با نهایی کردن تقریباً ۵۶۰۰۰۰ درخواست مجوز تحصیلی، خروجی خود را در سال ۲۰۲۱ تا ۳۲ درصد افزایش داد. همچنین در همان سال، نزدیک به ۱۶۹۰۰۰ متقاضی از وضعیت کارگری به اقامت دائم در کانادا ارتقا یافتند کردند. این آمار نیز یک عدد بی سابقه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا با ما تماس بگیرید.

سرمایه گذاری کانادا با هدف تسهیل مهاجرت به کانادا

با حمایت مالی اضافی ۸۵ میلیون دلاری از به‌روزرسانی اقتصادی و مالی ۲۰۲۱، کانادا توانسته اقداماتی را جهت دستیابی به اهداف خود انجام دهد. توسط این سرمایه گذاری توانسته‌ است به تلاش‌های خود برای کاهش موجودی‌های برنامه‌های کاربردی انباشته شده در طول همه‌گیری ادامه دهد. این بودجه بر اساس کارهایی است که قبلاً برای کاهش زمان انتظار انجام شده است. این اقدامات شامل استخدام کارکنان پردازش جدید، دیجیتالی کردن برنامه‌ها، و تخصیص مجدد کار در میان دفاتر کانادا در سراسر جهان می‌شود.

اقدامات کانادا در راستای کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست‌ها

کانادا در تلاش کاهش زمان پردازش برنامه است. IRCC همچنان به ارائه اطلاعات معنی دار، به موقع و شفاف به مشتریان خود پایبند است. وزیر IRCC همچنین از به‌روزرسانی‌های جدیدی برای ابزار زمان‌های پردازش آنلاین IRCC خبر داد. هدف از این ابزار، ارائه برآوردهای دقیق‌تر از مدت زمان پردازش درخواست‌ به مهاجران می‌باشد.

 اکثر خدمات اقامت دائم و شهروندی اکنون از زمان‌های پردازش پویا استفاده می‌کنند؛ زمان‌هایی که با محاسبات به‌روز شده که هر هفته بر اساس داده‌های شش ماه گذشته ارسال می‌شوند. بر اساس داده‌های هشت یا ۱۶ هفته گذشته، زمان‌های پردازش پویا برای خدمات اقامت موقت از قبل برقرار است.

نتیجه اقدامات کانادا تاکنون

این تغییرات اطلاعات واقعی و به روز را برای مشتریان فراهم می‌کند. همچنین حجم برنامه‌های در حال پردازش و آخرین واقعیت‌های عملیاتی را منعکس می‌کند. کشور کانادا به کسانی که می‌خواهند برای زندگی، کار و تحصیل به کانادا بروند این امکان را می‌دهند تا بر اساس جدول زمانی دقیق‌تری برنامه ریزی کنند. کانادا به کار خود برای دیجیتالی کردن و مدرن کردن نحوه ارائه برنامه‌ها و خدمات خود ادامه خواهد داد تا کانادا بتواند همچنان مقصد انتخابی برای مردم در سراسر جهان باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *