اخبار مهاجرت به کانادا, رویدادها و اخبار عمومی کانادا

جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا برای مهاجران

جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا برای مهاجران؛ کاریابی بین‌المللی آرتاجابز

مهاجرت نقشی اساسی در اقتصاد کانادا دارد. به همین دلیل این دولت برای جذب مهاجران بیشتر برنامه‌هایی در نظر می‌گیرد. در این نوشته جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا برای مهاجران را مطلع خواهیم شد.

تازه واردان و پناهندگان مدت‌هاست که موتور محرکه جامعه و اقتصاد کانادا بوده‌اند.  کشور کانادا دارای یک سنت افتخارآمیز است که یک رهبر بین‌المللی در اسکان مجدد و ادغام است. این موفقیت بدون کمک سازمان‌های خدمات سکونت گاه حیاتی که به تازه واردان کمک می‌کند تا چالش‌هاي مهاجرت را به آساني پشت سر بگذارند، امکان پذیر نمی‌باشد.

 سرمایه‌گذاری امروز کانادا برای افزایش دسترسی به خدمات پشتیبانی در جوامع کوچک‌تر و روستایی خواهد بود. این خدمات از خانواده‌های تازه وارد حمایت می‌کند و ابزارهایی را برای موفقیت بلندمدت آنها در سال‌های آینده فراهم می‌کند.

مهاجرین و اقتصاد کانادا

تازه واردان نقش مهمی در آینده کشور کانادا دارند. مهاجرت از طرق مهمی به جامعه و بهبود اقتصادی کانادا در بازه پاندمی کمک می‌کنند.  این اقدام، برای اطمینان از دسترسی تازه واردانی است که در شهرهای کوچک و جوامع روستایی مستقر شده‌اند. این اقدام خدمات ضروری مورد نیاز افرادی که اولین سال اقامت خود را در کانادا می‌گذرانند، فراهم می‌سازد. این سرمایه‌گذاری که بیش از ۳۵ میلیون دلار است برای گسترش ظرفیت اسکان مجدد و خدمات اسکان در سراسر کانادا استفاده خواهد شد.

مهاجرین و اقتصاد کانادا؛ جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا برای مهاجران

خدمات مهاجرین

این خدمات، در دسته خدمات ضروری و اجباری برای تازه واردان نمی‌باشد. پاندمی مداوم به روند چالش برانگیز ساختن یک زندگی جدید در یک کشور جدید افزوده است. کانادا برای کاهش‌ چالش‌های بوجود آمده اقداماتی جهت تسهیل شرایط انجام می‌دهد. پس از فراخوان برنامه اسکان مجدد و خدمات مدیریتی مربوطه، پروژه‌هایی را با هدف کمک به پناهندگان و تازه واردان برنامه ریزی شده است.

برنامه کمک به اسکان

برنامه کمک به اسکان مجدد یک برنامه مالی است که در تمام استان‌های خارج از کبک اجرا می‌شود. این برنامه  از پناهندگان تحت کمک دولت و سایر مشتریان واجد شرایط پس از ورود به کانادا حمایت می‌کند. این برنامه به تازه واردان حمایت مالی مستقیم می‌دهد. همچنین سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات، ارائه خدمات فوری و ضروری تأمین می‌کند. برنامه کمک به اسکان نیز در دسته‌بندی جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا برای مهاجران قرار می‌گیرد.

برنامه کمک به اسکان
برنامه کمک به اسکان

با وجود بازیابی بسیاری از مشاغل از دست رفته در طول پاندمی ، هنوز صدها هزار موقعیت در همه بخش ها در انتظار پر شدن هستند. مهاجرت تقریباً ۱۰۰٪ از رشد نیروی کار را تشکیل می‌د‌هد. با توجه به اینکه پنج میلیون کانادایی تا پایان این دهه بازنشسته می‌شوند، نسبت کارگر به بازنشسته به ۳:۱ کاهش می‌یابد. این نشانه روشنی است که کانادا نیاز اقتصادی شدیدی به افزایش مهاجرت دارد.

برای اطمینان از تعداد کارگران کافی  کانادا جهت پر کردن شکاف‌های حیاتی بازار کار و حمایت از اقتصادی قوی در آینده برنامه‌ای طراحی شده است.  این طرح  برنامه سطوح مهاجرت ۲۰۲۲-۲۰۲۴  می باشد.  هدف آن ادامه استقبال از مهاجران با نرخ حدود یک درصدی از جمعیت کانادا، از جمله ۴۳۱,۶۴۵ مقیم دائمی است. در سال ۲۰۲۲،  ۴۴۷۰۵۵ در سال ۲۰۲۳ و ۴۵۱۰۰۰ در سال ۲۰۲۴. این طرح بر اساس طرح سطوح قبلی، با تمرکز بیشتر بر حمایت از احیای مجدد اقتصادی و رشد پس از پاندمی استوار است.

جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا

این سرمایه‌گذاری‌های جدید ردپای سازمان ارائه‌دهنده خدمات برنامه کمک اسکان مجدد را به ۴۱ جامعه در سراسر کانادا گسترش می‌دهند. این امر، حمایتی را که پناهندگان کانادا برای سفر موفق اسکان مجدد نیاز دارند، افزایش می‌دهد.

مدیریت پرونده

مدیریت پرونده به یک رویکرد جامع برای حمایت از اسکان پناهندگان با کمک دولت و سایر تازه واردان با نیازهای بالا و آسیب‌پذیری اشاره دارد. این افراد در طی ۱۲ تا ۱۸ ماه اول خود در کانادا با موانع متعدد و پیچیده‌ای برای ادغام روبرو هستند.

خدمات مدیریت پرونده شامل ارزیابی جامع نیازها و دارایی‌ها می‌شود که منجر به یک طرح تسویه حساب می‌شود. ارزیابی‌ها شامل ارجاع‌ها، نظارت منظم بر پیشرفت و بررسی در فواصل زمانی معین، و همچنین پشتیبانی شخصی و فشرده بر اساس نیازهای مشتری است.

جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا برای مهاجران؛ پروژه‌هایی با هدف ارائه خدمات بیشتر

از این موارد می‌توان به ۲۳  پروژه جهت ارائه خدمات بیشتر به تازه واردان آسیب‌پذیر برای سازگاری با معیشت کانادا اشاره کرد. این سرمایه‌گذاری شامل ۲۱ میلیون دلار برای افزودن نه ارائه‌دهنده خدمات جدید برنامه کمک به اسکان مجدد در چهار ایالت کانادا است. این ایالات شامل بریتیش کلمبیا، آلبرتا، مانیتوبا و نیوبرانزویک است.

بیشتر بخوانید: ایالت‌های کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا با ما تماس بگیرید.

پروژه‌هایی برای برنامه کمک به اسکان مجدد

 این سازمان‌ها به کاهش فشار بر ۳۲ ارائه‌دهنده خدمات برنامه کمک اسکان مجدد در سراسر کانادا کمک می‌کنند. همچنین به پناهندگان فرصتی برای اسکان در شهرهای کوچک و متوسط و جوامع روستایی که مسکن مقرون‌به‌صرفه‌تر را می‌دهند. خدمات اسکان به پناهندگان و تازه واردان آسیب‌پذیر کمک می‌کند تا زبان را بیاموزند، شغلی پیدا  کنند و به جوامع خود کمک کنند.  بنابراین با حرکت کانادا به سمت بهبود اقتصادی، می‌توانند سریع‌تر به پتانسیل کامل خود برسند.

جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا برای مهاجران؛ پروژه‌هایی برای خدمات مدیرت پرونده

علاوه بر این، ۱۴ میلیون دلار در خدمات مدیریت پرونده برای ۱۴ ارائه‌دهنده خدمات موجود سرمایه‌گذاری خواهد شد. این سرمایه‌گذاری برای این است تا بتوانند با پشتیبانی و ارجاع به تازه واردان آسیب‌پذیرتر کمک کنند. خدمت‌رسانی این چنینی باعث استقرار موفق تازه واردان موفقیت در جوامع جدید خود می‌شود. این شامل یک پروژه آزمایشی با هدف تقویت مدیریت پرونده مناطق فرانسوی زبان است.

جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا برای مهاجران؛ کاریابی بین‌المللی آرتاجابز
جدیدترین برنامه سرمایه‌گذاری کانادا برای مهاجران

موفقیت کانادا به عنوان یک رهبر بین المللی در حل و فصل و یکپارچه‌سازی نتیجه تلاش‌های فوق‌العاده سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات دولت در سراسر کانادا است. ارگان‌ها و افراد به طور خستگی‌ناپذیری برای ارائه خدمات پشتیبانی به تازه واردان در جوامعی کار می‌کنند. این اقدامات  در طول پاندمی جهانی COVID-19 حیاتی هستند و کانادا بیش از هر زمان دیگری از تازه واردان استقبال می‌کند. افراد تازه وارد اغلب با تغییرات زیادی که با زندگی در کانادا سازگار می شوند، مواجه می شوند. این تغییرات می‌تواند یافتن خانه، شروع کار جدید و یادگیری زبان جدید باشد. با این سرمایه گذاری‌های جدید، پناهجویانی که به کانادا مهاجرت می‌کنند، حتی بیشتر حمایت می شوند. علت حمایت بیشتر دولت از این افراد این است که آن‌ها بتوانند با زندگی در خانه جدید خود سازگار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *