دسته بندی نشده

مهاجرت به ونکوور کانادا

مهاجرت به ونکوور کانادا

در این مقاله مشاوران آرتا جابز قصد دارند تا هر آنچه که درباره مهاجرت به ونگوور کانادا نیاز دارید را برای شما توضیح دهند.

ونکوور یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی در کانادا است. این شهر شلوغ که در استان غربی معروف به ” بریتیش کلمبیای زیبا ” واقع شده است، دارای زیبایی طبیعی و برخی از گرم ترین آب و هوای کشور است. این شهر به دلیل آب و هوای معتدل، مناظر خیره کننده و اقتصاد قوی، ده ها سال است که یک انتخاب محبوب برای تازه واردان بوده است. ونکوور همچنین یک شهر بندری ساحلی است. این مرکز مرکز شهر پرجمعیت است و در جنوب و شرق توسط حومه‌های پراکنده احاطه شده است. ونکوور یکی از محبوب ترین شهرهای کانادا برای تازه واردان است که مهاجران نسل اول بیش از ۴۲ درصد از کل جمعیت آن را تشکیل‌‌ می‌دهند . با افزایش اهداف مهاجرت، تعداد بیشتری از اتباع خارجی‌‌ می‌توانند به شهر زیبای ونکوور نقل مکان کنند.

ونکوور مدت‌هاست که به دلیل استاندارد بالای زندگی، یک مقصد مهاجرتی محبوب بوده که خارجی‌ها را از سرتاسر جهان جذب می‌کند. این کلان شهر پرجمعیت که تنها یک ساعت با مرز ایالات متحده فاصله دارد، چیزهای زیادی برای ارائه به تازه واردان خود دارد. جای تعجب نیست که بسیاری به دنبال نقل مکان از ایالات متحده به ونکوور برای شروع یک زندگی جدید هستند.

ونکوور کانادا؛ ایالت بریتیش کلمبیا
ونکوور کانادا؛ ایالت بریتیش کلمبیا
مهاجرت به ونکوور

برای کسانی که مایل به مهاجرت به ونکوور هستند گزینه‌های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد.

برای جابجایی‌های کوتاه مدت، مجوزهای کار موقت وجود دارد که به ساکنان جدید اجازه‌‌ می‌دهد برای مدت محدودی در ونکوور زندگی و کار کنند. شهروندان جوان از بیش از ۳۰ کشور شرکت کننده International Experience Canada‌‌ می‌توانند از ویزای تعطیلات کاری در کانادا استفاده کنند . در مواردی که کارکنان محلی برای پر کردن یک جای خالی یافت نمی شوند،  ممکن است ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA)  اخذ شود و مجوز کار صادر شود.

گزینه‌های اقامت دائم نیز برای کسانی که مایل به مهاجرت به ونکوور هستند در دسترس است. بسیاری از برنامه‌های محبوب مهاجرت اقتصادی فدرال با سیستم انتخاب اکسپرس ‌اینتری کانادا هماهنگ هستند .

گزینه‌های مهاجرت استانی نیز وجود دارد که به عنوان بخشی از برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا میزبانی‌‌ می‌شود . این اجازه‌‌ می‌دهد تا طیف گسترده ای از کارگران، فارغ التحصیلان و کارآفرینان به طور دائم به ونکوور مهاجرت کنند.

سه روش محبوب برای مهاجرت به ونکوور کانادا

اگر در سر درگم هستید که از کدام راه اقدام کنید تا وارد ایالت ونکوور شوید، سه روش محبوب مهاجرت به ونکوور کانادا را به شما معرفی خواهیم کرد.

شماره ۱ - اکسپرس اینتری - کارگر ماهر فدرال (FSW)

اکسپرس اینتری محبوب ترین مسیر مهاجرت کانادا برای کارگران ماهر است. متقاضیان واجد شرایط‌ می‌توانند در کمتر از ۶ ماه اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. اقامت دائم به افراد حق زندگی و کار در هر نقطه از کشور را‌ می‌دهد.

برنامه کارگر ماهر فدرال (FSW) یکی از سه برنامه مهاجرتی است که از طریق سیستم اکسپرس اینتری اجرا‌ می‌شود. FSW بسیار محبوب است زیرا داوطلبان را ملزم به داشتن تجربه کاری یا تحصیلات قبلی در کانادا نمی کند. همه‌ می‌توانند از هر کجای دنیا درخواست دهند.
FSW یک برنامه رقابتی است. سیستم اکسپرس ‌اینتری با استفاده از سیستم رتبه بندی جامع (نمره CRS) بر اساس امتیاز، نامزدهای واجد شرایط را در مقابل یکدیگر رتبه بندی‌ می‌کند . داوطلبان با توجه به سن، تحصیلات، توانایی زبان، سابقه کار و سایر عوامل امتیاز دریافت‌ می‌کنند. فقط کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند دعوتنامه ای برای ارسال درخواست رسمی برای اقامت دائم کانادا دریافت‌ می‌کنند.
اگر شما یک کارگر ماهر جوان با سطح تحصیلات بالا و تسلط قوی به زبان انگلیسی یا فرانسوی هستید، FSW می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای مهاجرت شما به ونکوور باشد.

مهاجرت به ونکوور کانادا از طذیق اکسپرس اینتری
مهاجرت به ونکوور کانادا از طذیق اکسپرس اینتری

شماره ۲ - تحصیل در بریتیش کلمبیا

برای کسانی که در اکسپرس اینتری به اندازه کافی رقابتی نیستند،  تحصیل در کانادا ‌‌ می‌تواند گامی عالی در جهت بهبود شانس شما برای مهاجرت ونکوور باشد. تکمیل یک برنامه پس از دوره متوسطه در بریتیش کلمبیا نه تنها امتیاز بیشتری برای اکسپرس اینتری کسب‌‌ می‌کند، بلکه‌‌ می‌تواند شما را واجد شرایط برنامه  نامزد استانی بریتیش کلمبیا  (‌ بریتیش کلمبیا PNP) کند. اکثر فارغ التحصیلان بین المللی واجد شرایط درخواست  مجوز کار پس از فارغ التحصیلی  (PGWP) هستند که به شما امکان‌‌ می‌دهد تا حداکثر سه سال در کانادا بمانید تا کار کنید.

به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای کانادا، ونکوور میزبان تعدادی از موسسات آموزشی در سطح جهانی است. دانشگاه  بریتیش کلمبیا  به طور مداوم در رتبه بندی جهانی دانشگاه ها قرار دارد. همچنین،  دانشگاه سیمون فریزر  در سراسر کانادا شهرت استثنایی دارد. اگر علاقه مند به ادامه تحصیل هستید، تحصیل در موسسه ‌ بریتیش کلمبیا‌‌ می‌تواند به شما برای مهاجرت دائم کمک کند.

تحصیل در بریتیش کلمبیا
تحصیل در بریتیش کلمبیا

شماره ۳ - برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا ( بریتیش کلمبیا PNP)

برنامه  نامزد استانی بریتیش کلمبیا  (‌ بریتیش کلمبیا PNP) مجموعه ای از جریان‌های مهاجرت است که به ‌ بریتیش کلمبیا اجازه‌‌ می‌دهد تا کارگران خارجی را برای مهاجرت دائم به کانادا معرفی کند. برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا دارای دو دسته اصلی است: یکی برای  کارگران با مهارت‌های مورد نیاز استان ، و دیگری برای  کارآفرینان با تجربه و امور مالی  برای ایجاد یک تجارت در استان.

برای جریان‌های PNP که کارگران را هدف قرار‌‌ می‌دهد، متقاضیان باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای ‌ بریتیش کلمبیا داشته باشند یا یک برنامه تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه ‌ بریتیش کلمبیا به پایان رسانده باشند. اگر بتوانید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای ‌ بریتیش کلمبیا دریافت کنید و نشان دهید که سایر معیارهای برنامه را برآورده‌‌ می‌کنید، ‌ بریتیش کلمبیا به شما کمک‌‌ می‌کند تا مجوز  کار را دریافت کنید . مجوز کار به شما اجازه‌‌ می‌دهد تا زمانی که کانادا درخواست اقامت دائم شما را بررسی‌‌ می‌کند، در استان کار کنید.

برای جریان کارآفرینی BC، متقاضیان باید چندین سال تجربه مالکیت و/یا مدیریت کسب و کار خود را داشته باشند. همچنین، متقاضیان باید حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادا برای ایجاد تجارت خود در ‌ بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری کنند.

مهاجرت به ونکوور کانادا؛برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا
مهاجرت به ونکوور کانادا؛برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا

بررسی برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا

برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (‌ بریتیش کلمبیا PNP)، یک برنامه نامزد استانی (PNP)، مجموعه‌ای از مسیرهای مهاجرتی است که اتباع خارجی را قادر می‌سازد تا اقامت دائم کانادا را در سال قبل از میلاد دریافت کنند. PNP به طور استراتژیک برای جذب مهاجران در مناطقی طراحی شده است که به نفع استان خواهد بود: کارگران ماهر، کارگران در بخش‌هایی با کمبود نیروی کار، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران. این استان چندین جریان مهاجرت دارد که به دو دسته تقسیم‌‌ می‌شوند:

  • مهاجرت مهارت‌های بریتیش کلمبیا
  • مهاجرت کارآفرین بریتیش کلمبیا

Skills Immigration بریتیش کلمبیا

مهاجرت مهارتی بریتیش کلمبیا، اتباع خارجی را هدف قرار‌‌ می‌دهد که مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به اعضای معنی دار نیروی کار ‌ بریتیش کلمبیا را دارند. مسیرهای مهاجرت مهارتی بریتیش کلمبیا بر مهاجرانی تأکید می‌کند که چشم‌انداز شغلی در بریتیش کلمبیا دارند و تجربه‌ای را که برای تضمین و حفظ شغل به‌عنوان ساکنان بریتیش کلمبیا نشان می‌دهند، نشان می‌دهند.

  • کارگر ماهر بریتیش کلمبیا
  • متخصص مراقبت‌های بهداشتی بریتیش کلمبیا
  • فارغ التحصیل بین المللی بریتیش کلمبیا
  • فوق لیسانس بین المللی بریتیش کلمبیا
  • کارگر سطح ورودی و نیمه ماهر بریتیش کلمبیا (ELSS)

جریان Skills Immigration  برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا  به دسته‌های زیر تقسیم‌‌ می‌شود:

Skills Immigration بریتیش کلمبیا
Skills Immigration بریتیش کلمبیا
دسته کارگر ماهر 

این دسته برای افرادی است که یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط در یک شغل ماهر دریافت کرده اند. انتظار‌‌ می‌رود کارگران چندین سال تجربه در شغل ماهر خود داشته باشند.

 

رده حرفه‌ای مراقبت‌های بهداشتی 

در این دسته افراد با تجربه و پیشنهادهای شغلی واجد شرایط، به عنوان پزشک، پرستار، پرستار روانپزشکی یا متخصصان بهداشتی وابسته‌‌ می‌توانند درخواست دهند. یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط باید برای یکی از ۱۱ شغل بهداشتی واجد شرایط به دست آید.

 

رده فارغ التحصیلان بین المللی 

این دسته برای افرادی است که در سه سال گذشته از یک دانشگاه یا کالج واجد شرایط کانادا فارغ التحصیل شده اند. یک پیشنهاد شغلی باید از یک کارفرمای بریتیش کلمبیا دریافت شود تا تحت این زیرمجموعه واجد شرایط باشد.

 

رده بین المللی فوق لیسانس

 این دسته برای فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا از یک موسسه آموزشی واجد شرایط در بریتیش کلمبیا در برنامه‌های تحصیلی طبیعی، کاربردی یا علوم بهداشتی است. هیچ پیشنهاد شغلی برای درخواست تحت این زیر مجموعه مورد نیاز نیست.

رده کارگری سطح ورودی و نیمه ماهر 

کارگرانی که در برخی موقعیت‌های ابتدایی یا نیمه ماهر در گردشگری/مهمان‌نوازی، پردازش مواد غذایی، یا حمل‌ونقل طولانی‌مدت قرار دارند، یا کسانی که در موقعیت‌های ابتدایی یا نیمه ماهر هستند که در منطقه توسعه شمال شرقی بریتیش کلمبیا زندگی و کار می‌کنند، ممکن است واجد شرایط برای مهاجرت از طریق این برنامه.

هزینه درخواست

 ۱۱۵۰ دلار برای پردازش. درخواست بازبینی ۵۰۰ دلار کانادا اضافی هزینه دارد.


زمان پردازش ۲-۳ ماه

اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا

لازم نیست کاندیداها واجد شرایط اکسپرس اینتری باشند تا در جریان مهاجرت مهارت‌های ‌ بریتیش کلمبیا اقدام کنند. با این حال، اکثر برنامه‌های موجود در ‌ بریتیش کلمبیا Skills Immigration مسیری سریع برای اقامت دائم برای نامزدهای واجد شرایطی که پروفایل اکسپرس اینتری فعال دارند ارائه‌‌ می‌دهند. برای تعیین اینکه آیا مسیر اکسپرس اینتری را ارائه‌‌ می‌دهد یا خیر، به روش درخواست هر جریان مراجعه کنید.

اکسپرس ‌اینتری ‌ بریتیش کلمبیا با سیستم انتخاب مهاجرت اکسپرس ‌اینتری دولت فدرال مطابقت دارد و به متقاضیان واجد شرایط این امکان را‌‌ می‌دهد که اولویت پردازش درخواست PNP ‌ بریتیش کلمبیا و در صورت نامزد شدن، درخواست اقامت دائم خود را دریافت کنند.

دسته بندی‌های مهاجرت مهارت‌های زیر ممکن است از طریق اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا پردازش شوند:

  • دسته کارگر ماهر
  • رده حرفه ای مراقبت‌های بهداشتی
  • رده فارغ التحصیلان بین المللی
  • رده بین المللی فوق لیسانس

هزینه درخواست: ۱۱۵۰ دلار کانادا

زمان پردازش: ۲-۳ ماه

اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا
اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا

حداقل الزامات:

  • باید یک نمایه معتبر در سیستم اکسپرس اینتری فدرال داشته باشد.
  • باید کد تأیید اعتبار جستجوی کار از سیستم اکسپرس اینتری داشته باشد.
  • باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت را پذیرفته باشد (به جز رده بین المللی پس از فارغ التحصیلی)
  • باید یک پیشنهاد دستمزد مطابق با نرخ دستمزد قبل از میلاد داشته باشد (به جز رده بین المللی پس از فارغ التحصیلی).
  • باید بتوانید از خود و خانواده خود حمایت کنید (به جز رده بین المللی پس از فارغ التحصیلی).
  • باید حداقل الزامات زبان را برآورده کند (به جز رده بین المللی پس از فارغ التحصیلی).
  • باید الزامات اضافی مخصوص دسته شما را برآورده کند.
  • کارفرما نیز باید واجد شرایط باشد (به جز رده بین المللی پس از فارغ التحصیلی).

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا

جریان کارآفرین بریتیش کلمبیا یکی از جریان‌های برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا (‌ بریتیش کلمبیا PNP)، یک برنامه نامزد استانی (PNP) است که توسط استان بریتیش کلمبیا اداره می‌شود. این ابتکار برای هدف قرار دادن صاحبان-مدیران کسب و کار با تجربه یا مدیران ارشد تجاری که‌‌ می‌خواهند در بریتیش کلمبیا زندگی کنند طراحی شده است. متقاضیان موفق باید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند یا یک کسب و کار موجود را خریداری کنند که در آن در وظایف مدیریت روزانه شرکت‌‌ می‌کنند. پس از راه اندازی کسب و کار به مدت حداقل ۵۵۰ روز، کارآفرین ممکن است برای وضعیت اقامت دائم نامزد شود.

مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا
مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا

مهاجرت کارآفرین – رده پایه 

این دسته برای مدیران ارشد یا صاحبان مشاغلی است که قصد سرمایه گذاری در یک کسب و کار پیشنهادی در بریتیش کلمبیا را دارند.

توجه ثبت نام‌های جدید تحت عنوان مهاجرت کارآفرین – رده پایه به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. انتظار‌‌ می‌رود استان تاریخ بازگشایی این جریان را در اوایل سال ۲۰۲۲ اعلام کند.

 

مهاجرت کارآفرین – پایلوت منطقه‌ای 

این آزمایشی جدید برای کارآفرینان بین المللی است که به دنبال ایجاد یک تجارت جدید در یک جامعه کوچک در بریتیش کلمبیا هستند.

 

دسته پروژه‌های استراتژیک 

از طریق این دسته، شرکت‌های تحت کنترل خارجی‌‌ می‌توانند عملیاتی را در بریتیش کلمبیا راه اندازی کنند. حداکثر پنج نفر از کارکنان کلیدی مدیریتی، حرفه ای یا فنی خارجی‌‌ می‌توانند برای اقامت دائم در استان معرفی شوند.

 

هزینه‌های مهاجرت کارآفرینان:

  • ثبت نام: ۳۰۰ دلار
  • درخواست: ۳۵۰۰ دلار
  • درخواست بررسی: ۵۰۰ دلار

هزینه پروژه‌های استراتژیک:

  • ثبت نام: ۳۰۰ دلار
  • درخواست: ۳۵۰۰ دلار
  • کارکنان کلیدی: ۱۰۰۰ دلار (هر کارمند کلیدی)

زمان پردازش:

  • اطلاعیه امتیاز ثبت نام: ۶ هفته (از تاریخ ارسال ثبت نام)
  • اطلاعیه تصمیم درخواست: ۴ ماه (از تاریخ ارسال درخواست)

BC PNP Tech

برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا Tech اتباع خارجی ماهر را هدف قرار‌‌ می‌دهد که در یکی از مشاغل فناوری مورد تقاضا در ‌ بریتیش کلمبیا کار‌‌ می‌کنند. برنامه فناوری با مهاجرت مهارتی ‌ بریتیش کلمبیا هماهنگ است، بنابراین متقاضیان علاقه مند باید جریان‌های مختلف موجود در دسته مهاجرت مهارت ها را بررسی کنند. برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا Tech اتباع خارجی واجد شرایط را قادر‌‌ می‌سازد تا پردازش سریعتر و منابع اضافی را از طریق برنامه ها دریافت کنند.

برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا Tech فقط برای افرادی آزاد است که قبلاً واجد شرایط مهاجرت مهارت یا ورود سریع ‌ بریتیش کلمبیا برنامه نامزدی استانی بریتیش کلمبیا هستند . برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا به صورت هفتگی برای ثبت نام کنندگان واجد شرایطی که یک پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از ۲۹ شغل واجد شرایط دارند، دعوت نامه صادر‌‌ می‌کند.

پیشنهادهای شغلی تحت فناوری برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا باید:

  • برای یکی از ۲۹ شغل واجد شرایط تحت برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا Tech باشید.
  • حداقل یک سال (۳۶۵ روز) باشد. و
  • ۱۲۰ روز تقویمی تا زمان درخواست باقی مانده است.

فرآیند ثبت نام رایگان شامل ارائه اطلاعات در مورد کارفرمای پشتیبان متقاضی ‌ بریتیش کلمبیا است. به منظور صدور دعوتنامه برای درخواست، هم متقاضی و هم کارفرمای او باید در زمان ثبت نام تمامی الزامات برنامه را داشته باشند. رعایت این شرایط تضمین نمی‌کند که متقاضی برای درخواست دعوت شود.

BC PNP Tech و مهاجرت به ونکوور کانادا
BC PNP Tech و مهاجرت به ونکوور کانادا

برای برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا Tech حداقل مدت زمان پیشنهاد شغلی ۳۶۵ روز است، برخلاف سایر جریان‌های برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا که برای مدت نامشخصی به پیشنهاد شغلی نیاز دارند. پیشنهاد کاری که بیش از یک سال باشد واجد شرایط فنی خواهد بود. پیشنهاد شغلی نیز باید تمام وقت و از طرف یک کارفرمای واجد شرایط در استان باشد.

برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا از کارفرمایان برای جذب و حفظ استعدادهای مورد نیاز با ارائه یک مسیر مهاجرتی سریع برای کارگران آموزش دیده بین المللی که مهارت‌های حیاتی، تجربه و صلاحیت‌های مورد نیاز کارفرمایان بریتیش کلمبیا را دارند و همچنین دانشجویان بین المللی که تحصیلات خود را در ‌ بریتیش کلمبیا یا جاهای دیگر در این کشور به پایان رسانده اند، حمایت‌‌ می‌کند. کانادا و دارای مهارت‌های حیاتی مورد نیاز برای بخش فناوری ‌ بریتیش کلمبیا است.

برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا  بسته به شغل، تجربه کاری و سطح تحصیلات، به دعوت از نامزدها تحت دسته‌های مختلف سیستم ثبت مهاجرت مهارت (SIRS) ادامه خواهد داد.

 

ویژگی‌های برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا Tech

  • خدمات دربان اختصاصی

کارفرمایان فنی به اطلاعات مربوط به مهاجرت دسترسی دارند.

دعوت نامه‌های هفتگی برای ثبت نام کنندگان فناوری برای درخواست

کارفرمایان فناوری به افراد واجد شرایط در ۲۹ شغل فنی واجد شرایط دسترسی به موقع دارند.

  • پردازش اولویت

اختصاصی تیم فناوری برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا و تکلیف روز کاری بعدی برنامه‌های کاربردی فناوری در ۲۹ شغل. برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا می‌گوید که بیشتر درخواست‌ها ظرف دو تا سه ماه پردازش می‌شوند.

  • ارتباط و مشارکت متمرکز

جلسات و رویدادهای برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا که برای بخش فناوری طراحی شده است، از جمله پشتیبانی یک به یک کارفرما.

نکاتی قابل تامل برای مهاجرت به ونکوور کانادا

مانند هر شهر دیگری در کانادا، زندگی در ونکوور دارای مزایا و معایبی است. شکی نیست که تصمیم برای نقل مکان به ونکوور تصمیمی است که نباید در آن عجله کنید، و انجام تحقیقات تا حد امکان سودمند است. قبل از مهاجرت به ونکوور کانادا به برخی نکات جالب یا قابل توجه این ایالت را بهتر است بدانید.

۱. پیدا کردن مکانی برای زندگی ممکن است یک مانع باشد.

نرخ اجاره مسکن در ونکوور از پایین ترین نرخ ها در کانادا است، اما قیمت خانه از بالاترین نرخ‌های این کشور است. برای یافتن یک اجاره مناسب آماده باشید که دقت لازم را انجام دهید. جست و جوی کریگز لیست و قدم زدن در محله ها در جستجوی تابلوهای جای خالی راه‌های خوبی برای شروع هستند.

۲. دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و اشتراک خودرو راه‌های عالی برای رفت و آمد هستند.

بیشتر محله ها بسیار قابل پیاده روی هستند و سیستم حمل و نقل محلی شامل خطوط حمل و نقل سریع SeaBus و SkyTrain است. گواهینامه رانندگی دارید ؟ برای خدمات اشتراک خودرو مانند Evo ثبت نام کنید. اما برای اینکه واقعاً سبک زندگی محلی را بپذیرید، یک دوچرخه بخرید (همه دوستان آینده شما یک دوچرخه خواهند داشت) یا در برنامه اشتراک دوچرخه Mobi ثبت نام کنید .

۳. باران سرعت ونکووریت ها را کاهش نمی دهد.

میانگین بارندگی سالانه ۴۴ اینچ است (به هر حال، کمتر از میامی یا نیواورلئان)، که آن را به مکانی مرطوب اما فوق العاده برای زندگی تبدیل‌‌ می‌کند. تابستان ها یک مهلت خوشامدگویی و آفتابی است. اما حتماً یک چتر و چکمه بخرید تا ماه‌های بین اکتبر و آوریل را طی کنید.

نکاتی قابل تامل برای مهاجرت به ونکوور کانادا
نکاتی قابل تامل برای مهاجرت به ونکوور کانادا

۴. قبل از رفتن به Downtown Eastside بدانید.

“فقیرترین کد پستی کانادا” به دلیل اعتیاد به مواد مخدر، بیماری روانی و فقر شناخته شده است. اگر از این نوع برخوردها احساس خطر‌‌ می‌کنید، از خود دور شوید یا یک دوست را به همراه بیاورید تا زمانی که خودتان در آن منطقه حرکت کنید. اما به خاطر داشته باشید که همه چیز بد نیست: DTES یک جامعه تاریخی و به هم پیوسته است و نقطه صفر برای فعالیت اجتماعی است.

۵. ونکوور به غیر دوستانه بودن شهرت دارد. (اما با این وجود مودب، درست مثل بقیه کانادا.)

در واقع، یک گزارش اخیر نشان داد که تقریباً یک چهارم ساکنان ونکوور از نظر اجتماعی احساس انزوا‌‌ می‌کنند. با پیوستن به یک باشگاه یا تیم ورزشی، شرکت در کلاس و فعال شدن در جامعه خود، با افراد آشنا شوید.

۶. زندگی سالم در اینجا یک سبک زندگی است.

ونکووری ها خوب غذا‌‌ می‌خورند، برای سرگرمی ورزش‌‌ می‌کنند و با شلوارهای یوگا پشت بدنشان خوب به نظر‌‌ می‌رسد. با پیاده روی یا دوچرخه سواری روی دیوار دریا، پیاده روی در ساحل شمالی، یا شرکت در کلاس یوگا به آن بپیوندید. سپس در یکی از بسیاری از رستوران‌های گیاهی یا وگان در اطراف شهر سوخت گیری کنید.

۷. فضای بیرونی عالی یکی از بزرگترین دارایی‌های شهر است.

حتی اگر علاقه ای به کوهنوردی یا پیمودن مسیرهای پیاده روی ندارید، دیواره‌های دریا، سواحل و پارک ها محل ملاقات بسیاری از ونکووری ها هستند. سبک زندگی ساحل غربی را بپذیرید و خیلی زود در کنار مردم محلی یوگا را در ساحل انجام خواهید داد.

۸. چند ترفند سریع‌ می‌تواند به شما در جهت گیری کمک کند.

کوه ها را‌‌ می‌بینید؟ شما رو به شمال هستید. و به یاد داشته باشید: وست اند محله ای در مرکز شهر ونکوور است. غرب ساید از کیتسیلانو تا U‌ بریتیش کلمبیا‌‌ می‌باشد. وست ونکوور (به اختصار وست وان) شهری در ساحل شمالی است. و New West یا New Westminster شهری است در ۳۰ دقیقه شرق. و جزیره ونکوور به هیچ وجه در ونکوور نیست – دو ساعت با قایق با آن فاصله دارد و پایتخت شهر بریتیش کلمبیا، ویکتوریا، است.

۹. خدمه فیلمبرداری در خیابان‌های ونکوور منظره معمولی هستند.

یکی از بزرگترین مراکز تولید فیلم در آمریکای شمالی، ونکوور لقب «هالیوود شمالی» را به خود اختصاص داده است. دیدن اعلان‌هایی که در ساختمان‌ها در مورد فیلم‌برداری آینده ارسال می‌شوند، یا اینکه راهتان توسط خدمه دوربین‌دار مسدود شده است، غیرعادی نیست. از هر محلی بپرسید، آن‌ها با کمال میل به شما خواهند گفت که با چه فیلم‌هایی در حال فیلمبرداری دیده‌اند یا با چه افراد مشهوری مواجه شده‌اند.

سوالات متداول مهاجران برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا کانادا

آیا مهاجرت به بریتیش کلمبیا آسان است؟

مهاجرت به بریتیش کلمبیا ممکن است برای یک نامزد آسان باشد، اما ممکن است برای دیگری دشوار باشد. بنابراین توصیه‌‌ می‌شود بسته به شرایط خاص خود جریانی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

به عنوان مثال، اگر یک پیشنهاد شغلی در یک شغل ماهر در ‌ بریتیش کلمبیا دریافت کرده‌اید. و شما یک نمایه اکسپرس اینتری دارید، ممکن است بخواهید برای دسته Skilled Worker تحت اکسپرس ‌اینتری ‌ بریتیش کلمبیا درخواست دهید.

چه کسانی واجد شرایط برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا هستند؟

برنامه نامزد استانی‌ بریتیش کلمبیا برای کارگران ماهر، کارگران سطح ورودی و نیمه ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی، فارغ التحصیلان بین المللی و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی است.

برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا، نیازی به داشتن نمایه اکسپرس اینتری ندارید. با این حال، نامزدها معمولاً برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت باید یک پیشنهاد شغلی داشته باشند، مگر اینکه شما به عنوان یک فارغ التحصیل بین المللی درخواست دهید. برای انجام این کار، شما باید از یک دانشگاه واجد شرایط در ‌ بریتیش کلمبیا فارغ التحصیل شده باشید. دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا در یک برنامه تحصیلی طبیعی، کاربردی یا علوم بهداشتی. علاوه بر این، این استان سه گزینه برای کارآفرینانی دارد که مایل به راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا کسب و کار در بریتیش کلمبیا هستند.

آیا مراقبت‌های بهداشتی در بریتیش کلمبیا رایگان است؟

بله. برای کانادایی ها و ساکنان دائمی که در بریتیش کلمبیا زندگی‌‌ می‌کنند، طرح خدمات پزشکی (MSP) رایگان است. این خدمات پزشکی مورد نیاز مانند: حق الزحمه پزشکان، خدمات ارائه شده توسط پزشکان و ماماها، جراحی دندان و دهان، معاینه چشم و برخی خدمات ارتودنسی را پوشش‌‌ می‌دهد. همچنین خدمات تشخیصی مانند اشعه ایکس را پوشش‌‌ می‌دهد.

خدمات دیگری نیز وجود دارند که ممکن است مانند خدمات تکمیلی ارائه شده توسط سایر ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی تحت پوشش قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *