دسته بندی نشده

مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور کانادا

مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور کانادا با آرتا جابز

در این مقاله مشاوران‌ آرتا جابز شما را با راه‌های مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور کشور کانادا آشنا خواهند کرد. برای مهاجرت به این ایالت بایست از برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور اقدام کنید؛ در این مقاله تمامی جریان‌های این برنامه بررسی می‌شوند.

نیوفاندلند که به لطف انرژی و منابع طبیعی خود بر موج رشد سوار است، به دنبال استعدادهای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان برای ادامه روند صعودی اقتصاد این استان آتلانتیک است.

برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) به مهاجران آینده نگر مهارت‌های مورد نیاز و تجربه این فرصت را می‌دهد تا از طریق نیروی کار ماهر، کارگر ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی، بخشی از نیروی کار رو به رشد این استان شرقی شوند.

نیوفاندلند و لابرادور کانادا
نیوفاندلند و لابرادور کانادا

برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور

در این مقاله قصد داریم تا راه‌های مهاجرت به ایالت نیوفاندلند و لابرادور کانادا را بررسی کنیم. برای مهاجرت به این ایالت، چهار شیوه متفاوت را معرفی کنیم.

کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

کارگران ماهر مشاغل NOC Skill Level 0،  A یا B با پیشنهاد شغلی تضمین شده که در استخر اکسپرس اینتری فدرال هستند، ممکن است واجد شرایط درخواست برای جریان کارگران ماهر اکسپرس اینتری NLPNP باشند.جریان کارگر ماهر NLNP از کارگران باتجربه در تمام سطوح مهارت NOC با پیشنهاد شغلی تضمین شده از یک کارفرمای نیوفاندلند و لابرادور برای درخواست نامزدی استانی استقبال می‌کند. متقاضی باید دارای مجموعه مهارت‌های تخصصی باشد که نیازهای کارفرمایی را که از آن یک پیشنهاد شغلی تمام وقت دریافت می‌کند، برآورده کند.

کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور
کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

یک مسیر بالقوه تسریع شده برای اقامت دائم کانادا برای نامزدهای نامزد شده استانی، جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLNP) برای کارگران ماهری که مایل به اقامت در نیوفاندلند و لابرادور هستند، به شرط واجد شرایط بودن باز است. ، و یک پیشنهاد شغلی تضمینی و تمام وقت داشته باشید.

الزامات برنامه کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

در ادامه مشاوران آرتا جابز شایستگی‌های لازم برنامه کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور را شرح خواهند داد.

شرایط متقاضی و کارفرمای جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

در ادامه مشاوران آرتا جابز از شرایط متاقضیان و کارفرمایان جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور  خواهند گفت. اگر از افرادی هستید که قصد مهاجرت به ایالت نیوفاندلند و لابرادور دارید و از راه کارگر ماهر اکسپرس اینتری می‌خواهید اقدام کنید. موارد زیر را حتما در نظر بگیرید.

ویژگی‌های متاقضیان جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

اگر در دسته متقاضیان جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور هستید، مواردی را که در ادامه مشاوران آرتا جابز به آن اشاره می‌کنند را بایست آماده کنید. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران آرتا جابز تماس بگیرید.

ویژگی‌های متاقضیان جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور
ویژگی‌های متاقضیان جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور
  • شرایط اکسپرس اینتری

کارگران ماهر اکسپرس انتری نیوفاندلند و لابرادور با سیستم اکسپرس انتری فدرال هماهنگ هستند. به منظور در نظر گرفتن، نامزدها باید یک نمایه اکسپرس اینتری فعال داشته باشند.

  • پیشنهاد کار

داوطلبان باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای نیوفاندلند و لابرادور داشته باشند که مطابق با استانداردهای صنعت باشد. اگر پیشنهاد شغلی در شغلی باشد که دارای مقررات قانونی است، نامزد باید مدرکی را نشان دهد که می‌تواند در آن حرفه کار کند. پیشنهاد شغلی باید در موقعیتی باشد که به‌عنوان سطح مهارت ۰، A یا B طبقه‌بندی ملی حرفه‌ای (NOC) طبقه‌بندی شده است. اگر کارگر خارجی در حال حاضر در کانادا کار می‌کند، باید مدرکی دال بر مجوز کار معتبر ارائه دهد.

پیشنهاد کار از شرایط پذیرفته‌شدن در کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور
پیشنهاد کار از شرایط پذیرفته‌شدن در کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور
  • مهارت زبانی متقاضی کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

همه داوطلبان باید نتایج آزمون زبان رسمی را ارائه دهند که نشان می‌دهد مهارت زبانی که در نمایه اکسپرس اینتری آنها ادعا شده است را دارند.

  • سطح تحصیلات مورد نیاز کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

کاندیداها باید حداقل مدرک یا دیپلم کانادایی یا مدرک خارجی داشته باشند که معادل مدرک یا دیپلم کانادایی پس از دبیرستان ارزیابی شده باشد.

  • تجربه کاری کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

داوطلبان باید حداقل یک سال سابقه کار در ۱۰ سال گذشته در یک حرفه NOC Skill Level 0، A یا B داشته باشند.

  • شبکه ارزیابی امتیاز کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

داوطلبان باید حداقل ۶۷ امتیاز در شبکه ارزیابی امتیازات کارگران ماهر نیوفاندلند و لابرادور اکسپرس اینتری کسب کنند.

  • تمکن مالی کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

کاندیداها باید شرایط بودجه اسکان را که توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) تعیین شده است، برآورده کنند. این را می‌توان از طریق امور مالی خودشان، یا از طریق حفظ یک پیشنهاد شغلی معتبر نشان داد.

تمکن مالی کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور
تمکن مالی کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور
  • قصد اقامت

نامزدها باید تمایل خود را برای اقامت در نیوفاندلند و لابرادور نشان دهند.

ویژگی‌های کارفرمایان جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

اگر در دسته متقاضیان جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور هستید، کارفرمای شما باید شرایطی را که در ادامه عنوان می‌شود داشته باشد. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران آرتا جابز تماس بگیرید.

  • ویژگی پیشنهاد شغلی

کارفرمایان باید به اتباع خارجی یک موقعیت تمام وقت و دائمی با بسته حقوق و مزایا ارائه دهند که مطابق با استانداردهای استانی برای شغل مورد نظر باشد.

  • نیازمندی‌های کسب و کار

کسب و کار باید در نیوفاندلند و لابرادور ایجاد شود و حداقل دو (۲) سال در حال فعالیت باشد. اگر کسب و کار در منطقه شهری سنت جان واقع شده است، کارفرما باید حداقل دو کارمند محلی دائمی و تمام وقت داشته باشد. اگر تجارت خارج از سنت جان باشد، کارفرما باید حداقل یک کارمند محلی دائمی و تمام وقت داشته باشد.

  • الزامات استخدام

کارفرما باید مدرکی ارائه دهد که نشان دهد تلاش قابل توجهی برای استخدام یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم برای این موقعیت انجام داده است، قبل از اینکه پیشنهاد به تبعه خارجی ارائه شود.

شبکه ارزیابی امتیاز

علاوه بر رعایت شرایط فوق، متقاضیان باید حداقل ۶۷ از ۱۰۰ امتیاز ممکن را در شبکه ارزیابی امتیاز برای جریان کارگر ماهر NLNP Express Entry کسب کنند. متقاضیان بر اساس ارتباط آنها با بازار کار، سازگاری، تحصیلات، تجربه کاری، سن و توانایی‌های زبان درجه بندی خواهند شد.

اهمیت امتیاز دریافتی از اکسپرس اینتری برای پذیرفته شدن در جریان کارگرماهر نیوفاندلند و لابرادور
اهمیت امتیاز دریافتی از اکسپرس اینتری برای پذیرفته شدن در جریان کارگرماهر نیوفاندلند و لابرادور

ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA): کارفرما باید ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) را ارائه دهد، مگر اینکه پیشنهاد شغلی معاف از LMIA باشد. یک LMIA ثابت می‌کند که کارفرما تلاش کرده است، و موفق نشده است، یک کانادایی را برای پر کردن موقعیتی که به کارگر خارجی پیشنهاد می‌شود، پیدا کند.

مروری کلی بر عوامل موثر بر جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

عاملحداکثر امتیاز
تحصیلات۲۸
مهارت زبانی۲۷
سن۱۲
تجربه کاری۲۰
اتصال به بازار کار و سازگاری۱۳
حداقل نمره قبولی۶۷

دسته کارگر ماهر جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

جریان کارگر ماهر برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLNP) از کارگران خارجی در تمام سطوح مهارت NOC برای درخواست نامزدی استانی استقبال می‌کند.

اتباع خارجی با تجربه سطح مهارت NOC 0، A یا B نیز ممکن است واجد شرایط درخواست تحت جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری NLNP باشند، در صورتی که در استخر اکسپرس انتری فدرال پذیرفته شده باشند .

دسته کارگر ماهر جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور
دسته کارگر ماهر جریان کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور

شرایط قابل قبول برنامه دسته کارگر ماهر

در ادامه مشاوران آرتا جابز شایستگی‌های لازم دسته کارگر ماهر نیوفاندلند و لابرادور را شرح خواهند داد.

شرایط قابل قبول

 

نمایه اکسپرس اینتریخیر
اتصال به استانخیر
پیشنهاد کارآره
مهارت زبانیبرای NOC 0، A یا B نیاز به سطح خاصی نیست
برای NOC C یا D نیاز به CLB 4 است.
سطح تحصیلاتهر سطحی قابل قبول است
تجربه کاریحداقل و حداکثری ندارد
سرمایه گذارینیاز به سرمایه‌گذاری نیست

 

  • پیشنهاد کار

برای واجد شرایط بودن برای جریان کارگر ماهر نیوفاندلند و لابرادور، نامزدها باید یک پیشنهاد شغلی معتبر و تمام وقت از یک کارفرمای واجد شرایط داشته باشند. پیشنهاد شغلی باید مطابق با استانداردهای صنعت باشد. داوطلب باید دارای مهارت زبان، تحصیلات و تجربه کاری کافی برای انجام شغلی باشد که به آنها پیشنهاد می‌شود. اگر متقاضی در حال حاضر در کانادا مشغول به کار است، باید مجوز کار معتبر داشته باشد، یا اگر در حال حاضر در خارج از کشور اقامت دارد، واجد شرایط درخواست برای آن باشد.

پیشنهاد کار کارگر ماهر نیوفاندلند و لابرادور
پیشنهاد کار کارگر ماهر نیوفاندلند و لابرادور
  • مهارت زبانی

متقاضیان باید مدرکی مبنی بر مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی ارائه دهند و متقاضیان در مشاغل سطح مهارت NOC C یا D باید حداقل به سطح ۴ زبان کانادایی (CLB) دست یابند تا واجد شرایط درخواست شوند.

چگونه برای دسته کارگر ماهر اپلای کنیم؟

جریان کارگر ماهر نیوفاندلند و لابرادور در هر زمانی درخواست‌ها را می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط باید یک درخواست کامل را به جریان ارسال کنند. هزینه درخواست ۲۵۰ دلار کانادا است. متقاضیان موفق یک نامزدی استانی از نیوفاندلند و لابرادور دریافت خواهند کرد. پس از دریافت نامزدی استانی، متقاضی شش ماه فرصت دارد تا درخواست فدرال برای اقامت دائم کانادا را ارسال کند. متقاضیان این برنامه باید یک درخواست مبتنی بر کاغذ برای اقامت دائم تکمیل و ارسال کنند و آن را از طریق پست به مرکز درخواست مناسب ارسال کنند. درخواست‌های PNP مبتنی بر کاغذ برای اقامت دائم معمولاً ظرف ۱۸ ماه بررسی می‌شوند.

اپلای کارگر ماهر نیوفاندلاند و لابرادور
اپلای کارگر ماهر نیوفاندلاند و لابرادور
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا با ما تماس بگیرید.

کارگر ماهر فارغ التحصیل بین المللی

فارغ التحصیلان موسسات واجد شرایط پس از دوره متوسطه که انتخاب می‌کنند با مجوز کار پس از فارغ التحصیلی در کانادا بمانند، ممکن است واجد شرایط درخواست برای برنامه فارغ التحصیل بین المللی NLNP باشند. فارغ التحصیلان باید یا در حال حاضر شاغل باشند یا پیشنهاد کاری از یک کارفرمای نیوفاندلند و لابرادور دریافت کرده باشند که به رشته تحصیلی آنها مربوط می‌شود.

رده کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLNP) به فارغ التحصیلان موسسات تحصیلات تکمیلی نیوفاندلند اجازه می دهد تا در صورت داشتن حداقل یک سال تجربه در مالکیت و مدیریت کسب و کار در استان، برای اقامت دائم درخواست دهند.

جریان کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور
جریان کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور

شرایط پذیرش جریان کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی

در ادامه مشاوران آرتا جابز شایستگی‌های لازم برنامه جریان کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی نیوفاندلند و لابرادور را شرح خواهند داد.

مورد نیاز

پروفایل اکسپرس اینتریندارد
اتصال به استانتحصیلات تجربه کاری
پیشنهاد کارندارد
مهارت زبانیCLB 7
سطح تحصیلاتبرنامه دو ساله پس از متوسطه
تجربه کارییک سال فعالیت به عنوان مالک و مدیر کسب و کار
نیاز سرمایه گذاریندارد

 

  • اتصال به استان

متقاضیان باید یک برنامه پس از متوسطه حداقل دو ساله را در نیوفاندلند و لابرادور گذرانده باشند. همچنین متقاضی باید حداقل یک سال سابقه مالکیت و مدیریت کسب و کار در استان را داشته باشد.

  • مهارت زبانی

متقاضیان باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی در حداقل معیار زبان کانادایی (CLB) سطح ۷ مهارت داشته باشند.

  • سطح تحصیلات

متقاضیان باید دارای حداقل مدرک تحصیلی پس از متوسطه حداقل دو سال باشند. این مدرک باید به صورت حضوری در دانشگاه مموریال یا کالج آتلانتیک شمالی تکمیل شده باشد. اعتبارنامه باید ظرف ۲ سال پس از ارسال اظهار علاقه تکمیل شده باشد.

حداقل سطح تحصیلات جریان کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی نیوفاندلند و لابرادور
حداقل سطح تحصیلات جریان کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی نیوفاندلند و لابرادور
  • تجربه کاری

متقاضیان باید حداقل یک سال تجربه در مدیریت فعال و مالکیت کسب و کاری داشته باشند که حداقل یک سوم مالکیت آن در نیوفاندلند و لابرادور باشد.

چگونه برای جریان کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی درخواست دهیم؟

این برنامه از سیستم ابراز علاقه (EOI) برای انتخاب متقاضیان استفاده می‌کند. برای در نظر گرفتن این برنامه، ابتدا یک نامزد باید با استفاده از سرویس آنلاین PNP یک EOI ارسال کند. رقابتی ترین و واجد شرایط ترین نامزدها برای درخواست در برنامه دعوت می شوند.

پس از دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) نامزدها باید درخواست رسمی برای نامزدی به استان ارسال کنند. این برنامه شامل اسنادی است که از اطلاعات موجود در EOI اصلی پشتیبانی می کند. همچنین، همه متقاضیان باید هزینه درخواست ۲۵۰ دلار کانادا را بپردازند و باید یک گزارش حسابرسی و یک طرح تداوم کسب و کار ارائه دهند که اهداف کارآفرینی خود را مشخص کند. در صورتی که درخواست تکمیل شده باشد، متقاضی باید در مصاحبه حضوری شرکت کند.

در صورت تایید درخواست، متقاضی نامزد رسمی استانی از نیوفاندلند و لابرادور دریافت خواهد کرد. هنگامی که متقاضی نامزد رسمی دریافت کرد، می تواند برای وضعیت اقامت دائم کانادا به IRCC درخواست دهد.

درخواست برای جریان کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی نیوفاندلند و لابرادور
درخواست برای جریان کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

فارغ التحصیل بین المللی

این دسته برای اتباع خارجی با تجربه مالکیت و مدیریت مشاغلی طراحی شده است که مایل به سرمایه گذاری در خرید و مدیریت کسب و کار در نیوفاندلند و لابرادور هستند. متقاضیان باید تجربه مدیریت تجاری و دارایی خالص شخصی قابل توجهی داشته باشند.

فارغ التحصیلانی که حداقل نیمی از تحصیلات پس از متوسطه خود را از یک موسسه آموزشی تایید شده کانادا به پایان رسانده اند و پیشنهاد شغلی دریافت کرده اند یا در حال حاضر توسط یک کارفرمای نیوفاندلند و لابرادور مشغول به کار هستند، ممکن است واجد شرایط دریافت نامزدی استانی به عنوان فارغ التحصیل بین المللی باشند.

جریان فارغ التحصیلان بین المللی
جریان فارغ التحصیلان بین المللی

شایستگی‌های متقاضیان برنامه فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

در ادامه مشاوران آرتا جابز شایستگی‌های لازم دسته متقاضیان برنامه فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور را شرح خواهند داد.

شرط پذیرفته شدن جریان فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

نمایه اکسپرس اینتریخیر
اتصال به استانخیر
پیشنهاد کارآره
مهارت زبانیCLB 4
سطح تحصیلاتفوق متوسطه
تجربه کاریاستخدام در کانادا، مرتبط با پیشنهاد شغلی
نیاز سرمایه گذاریهیچ یک
  • پیشنهاد کار

برای واجد شرایط بودن برای جریان فارغ التحصیلان بین المللی، نامزدها باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای واجد شرایط در نیوفاندلند و لابرادور داشته باشند. برای واجد شرایط بودن برای NLNP، شغل باید یک موقعیت تمام وقت مرتبط با رشته تحصیلی آنها در نظر گرفته شود. متقاضی همچنین باید شرایط تجربه و تحصیلات ذکر شده در شرح شغل را داشته باشد.

  • مهارت زبانی

داوطلبان باید برای انجام شغلی که به آنها پیشنهاد شده است، مهارت زبان کافی را داشته باشند. اگر این موقعیت در سطح مهارت C یا D طبقه بندی ملی شغلی (NOC) باشد، داوطلب باید نتایج آزمون زبان رسمی معادل با معیار زبان کانادایی (CLB) سطح ۴ را نشان دهد.

مهارت زبان مورد نیاز تجربه کاری موردنیاز جریان فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور
مهارت زبان مورد نیاز تجربه کاری موردنیاز جریان فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور
  • سطح تحصیلات

کاندیداها باید از یک موسسه عالی کانادایی واجد شرایط فارغ التحصیل شده باشند. برنامه تحصیلی باید حداقل یک دیپلم یا مدرک دو ساله یا یک مدرک فوق لیسانس یک ساله باشد. نیازی نیست که مدرسه در استان نیوفاندلند و لابرادور باشد. داوطلب باید مدارک تحصیلی اضافی مورد نیاز برای انجام کاری که به او پیشنهاد شده است داشته باشد.

  • تجربه کاری

کاندیداها هنگام درخواست باید با مجوز کار معتبر پس از فارغ التحصیلی (PGWP) در کانادا کار کنند. آنها باید حداقل شش ماه از اعتبار PGWP خود در زمان درخواست برای نامزدی استانی باقی مانده باشند. کسانی که مدرک یا دیپلم خود را در خارج از نیوفاندلند و لابرادور دریافت کرده اند، ممکن است قبل از اینکه بتوانند درخواست ارائه کنند، ممکن است لازم باشد حداقل یک سال در رشته تحصیلی خود مشغول به کار شوند. داوطلب باید هر گونه تجربه کاری اضافی مورد نیاز برای انجام کاری که به او پیشنهاد شده است داشته باشد.

تجربه کاری موردنیاز جریان فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور
تجربه کاری موردنیاز جریان فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

روش ارسال درخواست برای جریان فارغ التحصیلان نیوفاندلند و لابرادور

جریان فارغ التحصیلان بین المللی نیوفاندلند و لابرادور همیشه برای برنامه های جدید باز است. داوطلبان واجد شرایط باید یک درخواست کامل را به جریان ارسال کنند. هزینه درخواست ۲۵۰ دلار کانادا است. متقاضیان موفق یک نامزدی استانی از نیوفاندلند و لابرادور دریافت خواهند کرد. پس از دریافت نامزدی استانی، متقاضی شش ماه فرصت دارد تا درخواست فدرال برای اقامت دائم کانادا را ارسال کند. متقاضیان این برنامه باید یک درخواست مبتنی بر کاغذ برای اقامت دائم تکمیل و ارسال کنند و آن را از طریق پست به مرکز درخواست مناسب ارسال کنند. درخواست‌های PNP مبتنی بر کاغذ برای اقامت دائم معمولاً ظرف ۱۸ ماه بررسی می‌شوند.

ارسال درخواست برای جریان فارغ التحصیلان نیوفاندلند و لابرادور
ارسال درخواست برای جریان فارغ التحصیلان نیوفاندلند و لابرادور

رده کارآفرینان بین المللی

این دسته برای اتباع خارجی طراحی شده است که از یک برنامه پس از متوسطه حداقل دو ساله در نیوفاندلند و لابرادور فارغ التحصیل شده اند و حداقل یک سال تجربه مالکیت و مدیریت کسب و کار در استان را دارند.

جریان کارآفرین بین المللی برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLNP) از تجار خارجی با تجربه امور مالی و مدیریت برای داشتن و راه اندازی یک کسب و کار در نیوفاندلند استقبال می‌کند.

جریان کارآفرین بین المللی برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور
جریان کارآفرین بین المللی برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور

ویژگی‌های مورد نیاز برای پذیرفته شدن در جریان کارآفرین بین المللی برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور

مدارک مورد نیاز

نمایه اکسپرس اینتریخیر
اتصال به استانخیر
پیشنهاد کارخیر
مهارت زبانیCLB 5
سطح تحصیلاتدبیرستان
تجربه کاری۲ سال مدیریت یا مالکیت یک کسب و کار یا ۵ سال به عنوان مدیر ارشد کسب و کار
نیاز سرمایه گذاریدارایی خالص: ۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا
سرمایه گذاری: ۲۰۰,۰۰۰ دلار کانادا

 

  • مهارت زبانی

متقاضیان باید مدرکی مبنی بر مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی ارائه دهند. حداقل معیار زبان کانادایی (CLB) سطح ۵ مورد نیاز است.

  • تحصیلات

متقاضیان باید نشان دهند که حداقل سطح تحصیلی معادل دیپلم دبیرستان کانادا را به پایان رسانده اند. اگر در خارج از کانادا تکمیل شود، باید توسط ارزیابی مدارک تحصیلی (ECA) پشتیبانی شود.

  • تجربه کاری

کاندیداها باید تجربه کاری کافی برای ایجاد و راه اندازی موفق کسب و کار در نیوفاندلند و لابرادور داشته باشند. این را می‌توان از طریق حداقل دو سال تجربه به عنوان مالک یا مدیر فعال کسب و کار یا بیش از پنج سال تجربه به عنوان یک مدیر ارشد کسب و کار نشان داد.

  • سرمایه گذاری مورد نیاز

نامزدها باید نشان دهند که می‌توانند در نیوفاندلند و لابرادور سرمایه گذاری کنند و کسب و کاری ایجاد کنند. بنابراین، نامزدها باید دارایی خالص شخصی خود را حداقل ۶۰۰۰۰۰ دلار کانادا نشان دهند و حداقل سرمایه گذاری ۲۰۰۰۰۰ دلار کانادا را در کسب و کار جدید یا موجودی که خریداری می‌کنند انجام دهند.

ویژگی‌های مورد نیاز برای پذیرفته شدن در جریان کارآفرین بین المللی برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور
ویژگی‌های مورد نیاز برای پذیرفته شدن در جریان کارآفرین بین المللی برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور

نحوه ارسال تقاضانامه برای جریان کارآفرین بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

این برنامه از سیستم ابراز علاقه (EOI) برای انتخاب متقاضیان استفاده می‌کند. برای در نظر گرفتن این برنامه، ابتدا یک نامزد باید با استفاده از سرویس آنلاین PNP یک EOI ارسال کند. لطفاً توجه داشته باشید که سرویس EOI فقط برای دوره های کوتاهی در طول سال باز می‌شود. کاندیداها بر اساس EOI خود در برابر یکدیگر رتبه بندی می‌شوند و رقابتی ترین نامزدها برای درخواست در برنامه دعوت می‌شوند.

نحوه ارسال تقاضانامه برای جریان کارآفرین بین المللی نیوفاندلند و لابرادور
نحوه ارسال تقاضانامه برای جریان کارآفرین بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

پس از دریافت دعوت نامه جریان کارآفرین بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

پس از دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) نامزدها باید درخواست رسمی برای نامزدی به استان ارسال کنند. این برنامه شامل اسنادی است که از اطلاعات موجود در EOI اصلی پشتیبانی می‌کند. همچنین، همه متقاضیان باید هزینه درخواست ۱۰۰۰ دلار کانادا را بپردازند و باید یک گزارش حسابرسی و یک طرح تاسیس کسب و کار ارائه دهند که اهداف کارآفرینی خود را مشخص کند. اگر درخواستی کامل تلقی شود، متقاضی باید برای شرکت در مصاحبه حضوری به نیوفاندلند و لابرادور سفر کند. در صورت موفقیت آمیز بودن مصاحبه، متقاضی باید یک توافقنامه عملکرد تجاری را امضا کند که در آن جزئیات تعهدات خود برای ایجاد یا خرید یک کسب و کار در استان ذکر شده است.

دریافت دعوت نامه جریان کارآفرین بین المللی نیوفاندلند و لابرادور
دریافت دعوت نامه جریان کارآفرین بین المللی نیوفاندلند و لابرادور

اگر درخواستی تأیید شود، متقاضی مجوز مجوز کار را دریافت می‌کند که به آنها اجازه می‌دهد برای مجوز کار کانادا درخواست دهند . با داشتن مجوز کار، متقاضی باید برای راه اندازی کسب و کار خود به نیوفاندلند و لابرادور نقل مکان کند. پس از راه اندازی کسب و کار مطابق با موافقت نامه عملکرد تجاری خود، متقاضی می‌تواند برای نامزدی رسمی استانی به استان درخواست دهد.

هنگامی که متقاضی نامزد رسمی دریافت کرد، می‌تواند برای وضعیت اقامت دائم کانادا به IRCC درخواست دهد.

برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس

نیوفاندلند و لابرادور در برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس (AIPP) شرکت می‌کنند. AIPP یک طرح رشد اقتصادی است که با مشارکت دولت فدرال و استان  آتلانتیک کانادا توسعه یافته است. AIPP روند مهاجرت را برای تازه واردانی که از یک کارفرمای تعیین شده در منطقه آتلانتیک پیشنهاد شغلی دریافت کرده‌اند، تسهیل می‌کند.

مهارت‌های اولویت دار: مسیر تحصیلی مورد تقاضا نیوفاندلند و لابرادور

مسیر تحصیلی مورد تقاضا مسیری است که در جریان مهارت‌های اولویت‌دار NL، برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLNP) قرار دارد. مسیر آکادمیک In-demand برای داوطلبانی ارائه می شود که مدرک کارشناسی ارشد PhD را در یک رشته مورد تقاضا در دانشگاه نیوفاندلند و لابرادور مموریال به پایان رسانده اند.

البته توجه داشته باشید که این جریان در حال حاضر ابراز علاقه را نمی‌پذیرد.

ارسال درخواست مهارت‌های اولویت دار مسیر تحصیلی مورد تقاضا

جریان مهارت‌‌‌های اولویت دار NL بر اساس یک سیستم ابراز علاقه (EOI) عمل می کند. کاندیداهایی که حداقل شرایط جریان را دارند می توانند با استفاده از پورتال مهاجرت آنلاین نیوفاندلند و لابرادور یک نمایه ارسال کنند. پس از ارسال مشخصات، به کاندیداها امتیاز داده می شود و با استفاده از شبکه امتیازدهی پرسشنامه نیوفاندلند و لابرادور در مقابل یکدیگر رتبه بندی می شوند. داوطلبان باید حداقل ۶۰ امتیاز را داشته باشند تا مشخصات آنها توسط استان مشاهده و در نظر گرفته شود. از کاندیداهای واجد شرایط برای ارائه EOI خواسته می شود که سه مدرک پشتیبانی مربوط به تجربه کاری و تحصیلات خود را ارائه دهند. این اسناد هم برای استان و هم کارفرمایان نیوفاندلند و لابرادور قابل مشاهده خواهند بود. از کاندیداهای دارای بالاترین رتبه با بیشترین علاقه از کارفرمایان نیوفاندلند و لابرادور دعوت می شود تا برای نامزدی درخواست دهند.

ارسال درخواست مهارت‌های اولویت دار مسیر تحصیلی مورد تقاضا
ارسال درخواست مهارت‌های اولویت دار مسیر تحصیلی مورد تقاضا

در صورت دعوت، داوطلبان باید درخواست کامل خود را به استان ارسال کنند. در صورت تایید درخواست، نامزدی استانی برای اقامت دائم از نیوفاندلند و لابرادور به نامزد داده می شود.

اگر متقاضی دارای معیارهای دسته کارگر ماهر اکسپرس اینتری باشد، گواهی نامزدی استانی وی ممکن است به نمایه اکسپرس اینتری آنها صادر شود. این باعث می شود زمان پردازش سریع تری به مدت شش ماه انجام شود. اگر متقاضی دارای معیارهای برنامه Skilled Worker باشد، رسیدگی به درخواست اقامت دائم غیر اکسپرس اینتری بعدی ممکن است نزدیک به ۱۸ ماه طول بکشد.

جدول نمره دهی پرسشنامه دانشگاهی مورد تقاضا

در ادامه مشاوران آرتا جابز در یک جدول، نمرات بخش‌های مختلف پرسشنامه دانشگاهی مورد تقاضا نیوفاندلند و لابرادور را شرح خواهند داد.

عاملحداکثر امتیاز
مهارت در زبان انگلیسی۲۴
مهارت زبان فرانسه۲۰
سن۱۶
مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد از دانشگاه مموریال۳۰
دکترا، کارشناسی ارشد یا لیسانس در خارج از نیوفاندلند و لابرادور به پایان رسیده است۲۵
سابقه کار کانادایی۲۵
بستگان در نیوفاندلند و لابرادور۱۰

مهارت‌‌‌های اولویت دار: مسیر کاری در تقاضا

مسیر کاری مورد تقاضا مسیری است که در جریان مهارت‌های اولویت‌دار NL، برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLNP) قرار دارد. مسیر آکادمیک مورد تقاضا برای داوطلبانی با حداقل یک سال سابقه کار در ده سال گذشته در یکی از مشاغل اولویت دار نیوفاندلند و لابرادور ارائه می شود.

البته توجه داشته باشید که این جریان در حال حاضر ابراز علاقه را نمی‌پذیرد.

شرایط پذیرش مسیر کاری در تقاضا نیوفاندلند و لابرادور

در ادامه مشاوران آرتا جابز شرایط پذیرش مسیر کاری در تقاضا را شرح خواهند داد.

مورد نیاز

نمایه اکسپرس اینترینیاز نیست
اتصال به استانهیچ یک
پیشنهاد کارنیاز نیست
مهارت زبانیانگلیسی CLB 5
سطح تحصیلاتحداقل نیاز ندارد
تجربه کارییک سال در شغل اولویت دار
سنحداقل ۲۱ سال سن
  • مهارت زبانی

داوطلبان باید نتایج آزمون زبان را ارائه دهند که مهارت زبان انگلیسی در CLB 5 یا بالاتر را اثبات کند.

  • تجربه کاری

داوطلبان باید حداقل یک سال تجربه کاری کامل در یک شغل اولویت دار در ده سال گذشته داشته باشند.

  • تمکن مالی

همه کاندیداهای این جریان باید شرایط اعتبارات اسکان را که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تعیین شده است، برآورده کنند. این را می توان از طریق امور مالی خودشان، یا از طریق حفظ یک پیشنهاد شغلی معتبر نشان داد.

شرایط پذیرش مسیر کاری در تقاضا نیوفاندلند و لابرادور
شرایط پذیرش مسیر کاری در تقاضا نیوفاندلند و لابرادور

چگونه برای جریان مهارت‌‌‌های اولویت‌دار درخواست دهیم؟

جریان مهارت‌‌‌های اولویت‌دار NL بر اساس یک سیستم ابراز علاقه (EOI) عمل می کند. کاندیداهایی که حداقل شرایط جریان را دارند می توانند با استفاده از پورتال مهاجرت آنلاین نیوفاندلند و لابرادور یک نمایه ارسال کنند. پس از ارسال مشخصات، به کاندیداها امتیاز داده می شود و با استفاده از شبکه امتیازدهی پرسشنامه نیوفاندلند و لابرادور در مقابل یکدیگر رتبه بندی می شوند. داوطلبان باید حداقل ۶۰ امتیاز را داشته باشند تا مشخصات آنها توسط استان مشاهده و در نظر گرفته شود. از کاندیداهای واجد شرایط برای ارائه EOI خواسته می شود که سه مدرک پشتیبانی مربوط به تجربه کاری و تحصیلات خود را ارائه دهند. این اسناد هم برای استان و هم کارفرمایان نیوفاندلند و لابرادور قابل مشاهده خواهند بود. از کاندیداهای دارای بالاترین رتبه با بیشترین علاقه از کارفرمایان نیوفاندلند و لابرادور دعوت می شود برای نامزدی درخواست دهند.

چگونه برای جریان مهارت‌‌‌های اولویت‌دار درخواست دهیم؟
چگونه برای جریان مهارت‌‌‌های اولویت‌دار درخواست دهیم؟

در صورت دعوت، داوطلبان باید درخواست کامل خود را به استان ارسال کنند. در صورت تایید درخواست، نامزدی استانی برای اقامت دائم از نیوفاندلند و لابرادور به نامزد داده می شود.

اگر متقاضی دارای معیارهای دسته کارگر ماهر اکسپرس اینتری باشد، گواهی نامزدی استانی وی ممکن است به نمایه اکسپرس اینتری آنها صادر شود. این باعث می شود زمان پردازش سریع‌تری به مدت شش ماه انجام شود. اگر متقاضی دارای معیارهای برنامه Skilled Worker باشد، رسیدگی به درخواست اقامت دائم غیر اکسپرس اینتری بعدی ممکن است نزدیک به ۱۸ ماه طول بکشد.

شبکه ارزیابی امتیازات نیوفاندلند و لابرادور

علاوه بر رعایت شرایط واجد شرایط بودن که توسط برنامه نیروی کار ماهر NLNP Express Entry بیان شده است، متقاضیان باید حداقل نمره قبولی ۶۷ را در شبکه ارزیابی امتیاز کسب کنند.

عاملحداکثر امتیاز
تحصیلات۲۸
مهارت زبانی۲۷
سن۱۲
تجربه کاری۲۰
اتصال به بازار کار و سازگاری۱۳
حداقل نمره قبولی۶۷

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *