مهاجرت به کانادا

برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک

برنامه نامزد استانی نیوبرانزیک؛ آرتا جابز

اگر از افرادی هستید که از ایالت‌های کانادا،  نیوبرانزویک را انتخاب کرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با مشاوران آرتا جابز همراه شوید. در این نوشته برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک را بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید مناسب‌ترین راه را انتخاب کنید.

ایالت نیوبرانزویک کانادا

استان نیوبرانزویک در ساحل شرقی کانادا در اقیانوس اطلس واقع شده است. این استان میزبان تعدادی از برنامه‌‌های نامزدی استانی (PNP) منحصر به فرد است. این طرح که برای جذب و حفظ تازه واردانی طراحی شده اند که‌‌ می‌توانند شکاف‌‌های موجود در نیروی کار را پر کنند و به طور معناداری به اقتصادها و جوامع محلی کمک کنند.

ایالت نیوبرانزیک کانادا
ایالت نیوبرانزیک کانادا

جریان‌های مهاجرتی نیوبرانزویک

این استان چندین جریان مهاجرت دارد. که در ادامه مشاوران آرتا جابز به معرفی آن‌ها خواهند پرداخت.

  • جریان بازار کار نیوبرانزویک اکسپرس اینتری
  • جریان کارآفرینی نیوبرانزویک
  • جریان کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی نیوبرانزویک
  • کارگران ماهر نیوبرانزویک با پشتیبانی کارفرما

استان نیوبرانزویک به طور منظم رویدادهایی را در خارج از کشور برای اتباع خارجی که مایل به مهاجرت به کانادا هستند برگزار‌‌ می‌کند کسانی که از طریق این جلسات اطلاعاتی موفق شوند، واجد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق PNP   نیوبرانزویک یا برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک خواهند بود .

جریان‌های مهاجرتی نیوبرانزیک
جریان‌های مهاجرتی نیوبرانزیک

جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک

جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک (EELMS) مسیری را برای اقامت دائم برای افراد بسیار ماهر که به این جریان ابراز علاقه کرده اند، فراهم‌‌ می‌کند. این برنامه با سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری فدرال هماهنگ است و به متقاضیان موفق امکان‌‌ می‌دهد تا رسیدگی سریع به درخواست‌‌های مهاجرت خود را دریافت کنند.

جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک (EELMS) یکی از جریان‌های برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک  (NBPNP) است. به عبارت بهتر یک برنامه نامزد استانی (PNP) است که توسط استان نیوبرانزویک اداره می‌شود. این جریان برای هدف قرار دادن کارگران خارجی با مهارت بالا طراحی شده است که‌‌ می‌توانند به اقتصاد نیوبرانزویک کمک کنند.

جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک
جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک

توجه داشته باشید که جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک بر اساس سیستم ابراز علاقه (EOI) عمل می‌کند و فقط EOI را از افرادی می‌پذیرد که شرایط خاصی را دارند که جدا از معیارهای واجد شرایط بودن این جریان است. از تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹، این برنامه EOI را از افرادی که دارای معیارهای زیر هستند‌‌ می‌پذیرد:

  • باید یک نمایه اکسپرس اینتری فعال داشته باشد
  • باید در حال حاضر در نیوبرانزویک زندگی و کار کنید، نامه استخدامی از کارفرما باید همراه با EOI باشد.
  • باید در موقعیتی با کد NOC 0، A، یا B کار کنید، کد NOC باید همراه با EOI باشد.
  • باید دارای مجوز کار معتبر کانادایی باشد
  • باید نمرات آزمون زبان معتبر به زبان انگلیسی یا فرانسوی برابر با معیار زبان کانادایی سطح ۷ (CLB 7) داشته باشد.
  • باید دارای یک ارزیابی مدارک تحصیلی (ECA) باشد که نشان دهنده تحصیلات معادل دیپلم دبیرستان کانادا باشد.

از کاندیداهایی که با موفقیت از طریق جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک نامزد شده اند دعوت‌‌ می‌شود تا درخواست رسمی برای اقامت دائم کانادا ارسال کنند. این جریان با سیستم مهاجرت اکسپرس انتری فدرال هماهنگ است. برای واجد شرایط بودن برای استریم، یک نامزد باید یک نمایه فعال در اکسپرس اینتری تحت برنامه کارگر ماهر فدرال (FSW) داشته باشد.

شرایط متقاضیان جریان بازارکار
شرایط متقاضیان جریان بازارکار

مدرک/سند

نیاز دارد؟

نمایه اکسپرس اینتری

بله

اتصال به استان

خیر

پیشنهاد کار

خیر

مهارت زبانیCLB 7

سطح تحصیلات

دبیرستان

تجربه کاری

NOC 0، A، یا B
۱ سال

نیاز سرمایه گذاری

هیچ یک

نمایه اکسپرس اینتری

جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک با سیستم اکسپرس اینتری فدرال همراستا شده است. به منظور در نظر گرفتن، نامزدها باید یک نمایه اکسپرس اینتری فعال داشته باشند. توجه داشته باشید که کاندیداها برای واجد شرایط بودن برای این جریان باید معیارهای واجد شرایط بودن برنامه کارگر ماهر فدرال (FSW) را داشته باشند.

مهارت زبانی

همه داوطلبان باید مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی را مطابق با معیار زبان کانادایی (CLB) سطح ۷ نشان دهند.

سطح تحصیلات

داوطلبان باید حداقل مدرک دیپلم دبیرستان کانادا را داشته باشند.

تجربه کاری

داوطلبان باید حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت و مستمر در شغلی که به عنوان سطح مهارت ۰،  A یا B طبقه بندی ملی حرفه ای (NOC) شناخته شده است، داشته باشند.

سن

داوطلبان در روز دریافت درخواست باید بین ۲۲ تا ۵۵ سال سن داشته باشند.

امتیاز دریافتی از سیستم امتیازدهی جامع

نامزدها باید حداقل ۶۷ امتیاز در فاکتورهای انتخاب جریان کسب کنند .

ابراز علاقه

کاندیداها باید واجد شرایط ارسال ابراز علاقه به جریان باشند. الزامات ارسال ابراز علاقه جدا از شرایط واجد شرایط بودن جریان است و اغلب تغییر‌‌ می‌کند. از یک اکتبر ۲۰۱۸، این برنامه به طور موقت برای  EOI‌‌های جدید بسته شد. علاقه مندان باید منتظر بازگشایی برنامه باشند. قبلاً، این برنامه متقاضیانی را با تجربه کاری یا پیشنهادات شغلی در نیوبرانزویک، تسلط به زبان فرانسوی، تجربه در یک شغل مورد تقاضا و/یا داشتن اقوام ساکن در نیوبرانزویک در اولویت قرار‌‌ می‌داد.

تمکن مالی

کاندیداها باید شرایط بودجه اسکان را که توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) تعیین شده است، برآورده کنند. این را‌‌ می‌توان از طریق امور مالی خودشان، یا از طریق حفظ یک پیشنهاد شغلی معتبر نشان داد.

جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک بر اساس سیستم ابراز علاقه (EOI) عمل‌‌ می‌کند. کاندیداهایی که واجد شرایط این جریان هستند باید ابتدا یک نمایه به استخر اکسپرس اینتری فدرال ارسال کنند و سپس یک EOI را از طریق ایمیل به NBPNP ارسال کنند. NBPNP همچنین گاهی اوقات دریافت EOI‌‌های جدید را متوقف‌‌ می‌کند. برخلاف اکثر استان‌های دیگر، نیوبرانزویک زمان بازگشایی برای پذیرش EOIهای جدید را منتشر نمی‌کند.  NBPNP EOI‌‌های دریافتی را بررسی‌‌ می‌کند و از برخی متقاضیان دعوت‌‌ می‌کند تا درخواست‌‌های کامل را برای نامزدی استانی ارسال کنند.

استان نیوبرانزویک در مواردی از کاندیداها مستقیماً از استخر اکسپرس انتری فدرال دعوت‌‌ می‌کند. این نامزدها ممکن است اظهار علاقه به برنامه ارسال نکرده باشند، و انتخاب آنها بر اساس واجد شرایط بودن آنها برای جریان و نیازهای بازار کار نیوبرانزویک خواهد بود. کاندیداهایی که مستقیماً از استخر انتخاب‌‌ می‌شوند، یک نامه علاقه از استان از طریق حساب اکسپرس اینتری خود دریافت‌‌ می‌کنند.

 متقاضیان بر اساس میزان رتبه بالایی که در فاکتورهای انتخاب جریان بازار کار ورودی اکسپرس نیوبرانزویک دارند انتخاب خواهند شد. متقاضیانی که برای این کار دعوت‌‌ می‌شوند، باید ظرف ۶۰ روز پس از دریافت دعوت نامه، درخواست کامل برای نامزدی استانی ارائه دهند. این جریان برای هر متقاضی ۲۵۰ دلار هزینه درخواست کانادا را دریافت‌‌ می‌کند. متقاضیان موفق یک نامزدی از نیوبرانزویک دریافت خواهند کرد که ۳۰ روز فرصت دارند تا آن را بپذیرند.

جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک
جریان بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک

پس از پذیرش نامزدی استانی، امتیاز  سیستم جامع رتبه بندی (CRS) متقاضی ۶۰۰ امتیاز افزایش‌‌ می‌یابد و عملاً تضمین‌‌ می‌کند که  در قرعه کشی اکسپرس اینتری بعدی دعوت نامه درخواست (ITA) برای اقامت دائم  دریافت‌‌ می‌کنند .

پس از دریافت ITA، متقاضی باید درخواست رسمی برای  اقامت دائم کانادا را  در بازه زمانی تعیین شده تهیه و ارسال کند. درخواست‌های اقامت دائم که از طریق اکسپرس اینتری ارسال می‌شوند معمولاً ظرف شش ماه بررسی می‌شوند.

عاملحداکثر امتیاز
مهارت زبانی۲۸
تحصیلات۲۵
سن۱۲
تجربه کاری۱۵
استخدام ترتیب داده شده۱۰
تطبیق پذیری۱۰
حداقل نمره قبولی۶۷

کارگران ماهر با جریان پشتیبانی کارفرما

کارگران ماهر نیوبرانزویک با جریان پشتیبانی کارفرما ، کارگران خارجی با مهارت بالا را با یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای نیوبرانزویک هدف قرار‌‌ می‌دهد.

متقاضیان کارگر ماهر نیوبرانزویک با پشتیبانی کارفرما یکی از جریان‌های برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک (NBPNP) است، یک برنامه نامزد استانی (PNP) که توسط استان نیوبرانزویک اداره می شود. این جریان برای هدف قرار دادن کارگران خارجی با مهارت بالا با یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای نیوبرانزویک طراحی شده است.

برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک؛ متقاضیان کارگر ماهر با پشتیبانی کارفرما
برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک؛ متقاضیان کارگر ماهر با پشتیبانی کارفرما

شرایط پذیرش برنامه متقاضیان کارگر ماهر با پشتیبانی کارفرما

در ادامه مشاوران آرتا جابز به حداقل شرایط پذیرش برنامه متقاضیان کارگر ماهر با پشتیبانی کارفرما نیوبرانزویک می‌پردازند. این جریان یکی از مجموعه جریان‌های برنامه مهاجرت استانی نیوبرانزویک و راهی برای مهاجرت به کشور کانادا است.

شرایط پذیرش جریان متقاضیان کارگر ماهر با پشتیبانی کارفرما
شرایط پذیرش جریان متقاضیان کارگر ماهر با پشتیبانی کارفرما

پیشنهاد کار

برای واجد شرایط بودن برای متقاضیان کارگر ماهر نیوبرانزویک با جریان پشتیبانی کارفرما، نامزدها باید یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای واجد شرایط نیوبرانزویک داشته باشند. پیشنهاد استخدام باید برای کار در سطح مهارت صفر، A  یا B طبقه بندی ملی حرفه‌ای (NOC) باشد. اگر پیشنهاد استخدام در سطح مهارت NOC C یا D باشد، باید به عنوان مهارت NOC نوع یک، سه طبقه بندی شود هفت، هشت یا نه معتبر در نظر گرفته شود.

مهارت زبانی

همه داوطلبان باید مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی را مطابق با معیار زبان کانادایی (CLB) سطح ۴ نشان دهند.

سطح تحصیلات مورد نیاز جریان کارگر ماهر با پشتیبانی کارفرما

داوطلبان باید حداقل مدرک دیپلم دبیرستان کانادا را داشته باشند. آنها همچنین باید هر گونه تحصیلات، صلاحیت ها یا مجوزهای لازم برای انجام وظایف شغلی که در نیوبرانزویک به آنها پیشنهاد شده است، داشته باشند.

تجربه کاری مورد نیاز

داوطلبان باید برای انجام وظایف شغلی که در نیوبرانزویک به آنها پیشنهاد شده است، تجربه کاری کافی داشته باشند.

سن

داوطلبان باید در روز دریافت درخواست آنها توسط NB PNP بین ۱۹ تا ۵۵ سال سن داشته باشند.

امتیاز شبکه ارزیابی

داوطلبان باید حداقل ۶۰ امتیاز (از ۱۰۰) در شبکه ارزیابی امتیازات متقاضی کارگر ماهر نیوبرانزویک کسب کنند.

شرایط کارفرما

برای اینکه متقاضی برای درخواست متقاضیان کارگر ماهر نیوبرانزویک با جریان پشتیبانی کارفرما، باید یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای واجد شرایط نیوبرانزویک داشته باشد. تحت این جریان، کارفرما باید الزامات کلی خاصی را داشته باشد تا پیشنهادات شغلی آنها معتبر تلقی شود.

ویژگی‌های پیشنهاد شغلی

کارفرما باید یک موقعیت تمام وقت و نامشخص با دستمزدی مطابق با استانداردهای صنعت ارائه دهد.

نیازمندی‌های کسب و کار

کسب و کار باید حداقل یک سال در زمان دریافت درخواست فعالیت داشته باشد.

شرایط استخدام

کارفرمایان باید ثابت کنند که نتوانسته‌اند مقیم یا شهروند دائمی کانادا را برای پر کردن این موقعیت پیدا کنند.

بررسی کلی عوامل افزاینده امتیاز در جریان متقاضیان کارگر ماهر با پشتیبانی کارفرما

در ادامه این مقاله مشاوران آرتا جابز به بررسی کلی عوامل دخیل در سیستم امتیاز دهی می‌پردازند. شایان ذکر است که این امتیازات حداکثر امتیاز ممکن را عنوان کرده و بسته به شرایط هر شخص، امتیاز دریافتی متفاوت خواهد بود. توسط این جداول می‌توانید امتیاز تقریبی خود را محاسبه کنید.

عاملامتیاز
سن۱۰
زبان۲۸
تحصیلات۲۰
تطبیق پذیری۱۲
تجربه کاری۳۰
حداقل نمره قبولی۶۰

تحصیلات از عوامل موثر در شبکه ارزیابی

در جدول زیر امتیاز مربوط به هر سطح از تحصیلات به تفکیک آورده شده است. جهت اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با مشاوران آرتا جابز در ارتباط باشد.

 

تحصیلاتامتیاز
مدرک دانشگاهی در سطح دکترا (Ph.D.)، مدرک کارشناسی ارشد، یا مدرک حرفه ای مورد نیاز برای فعالیت در یک حرفه دارای مجوز.۲۰
مدرک لیسانس یا دو یا چند گواهی.۱۹
مدرک، دیپلم یا گواهی دو ساله۱۸
مدرک، دیپلم یا گواهی یک ساله۱۷
آموزش متوسطه۱۵
بیشترین۲۰

تطبیق پذیری از عوامل موثر در شبکه ارزیابی

در جدول زیر امتیاز مربوط شرایط مختلفی که می‌تواند باعث افزایش امتیاز شما شود اشاره شده است. می‌توانید برای مهاجرت به نیوبرانزویک با مشاوران آرتا جابز در تماس باشید.

تطبیق پذیریامتیاز
خانواده ای که در نیوبرانزویک زندگی می کنندشما یا همسرتان دارای یک پسر، دختر، برادر، خواهر، مادر، پدر، فرزند، پدربزرگ و مادربزرگ، عمه، دایی، خواهرزاده یا برادرزاده هستید که در نیوبرانزویک به عنوان شهروند یا مقیم دائم کانادا زندگی می کنند.۵
همسر یا شریک
مشترک حقوقی

همسر یا شریک زندگی مشترک شما حداقل یکی از
پنج سال گذشته را در نیوبرانزویک با مجوز کار معتبر یا
مجوز کار در کانادا کار کرده است.۵همسر یا شریک زندگی مشترک شما دارای حداقل
مهارت زبان CLB4 4 در انگلیسی یا Niveaux de
compétence linguistique canadiens (NCLC) 4 در فرانسه در هر
چهار توانایی زبانی است .۵تحصیل در نیوبرانزویکشما حداقل دو سال تحصیلات پس از متوسطه را در NB گذرانده اید۱۰شما حداقل یک سال تحصیلات پس از متوسطه را در NB گذرانده اید۷استخدام در نیوبرانزویکشما حداقل دو سال از پنج سال گذشته را در NB کار کرده اید۱۰کارفرمای شما دارای یک LMIA مثبت است که پیشنهاد شغلی شما
بر اساس آن است، یا شغل شما از نیاز به LMIA معاف است.۸کارفرمای شما دارای LMIA مثبت از طریق یک
ماموریت استخدام ملی یا بین المللی است که توسط PETL در ۱۲
ماه قبل از ارسال درخواست سازماندهی شده است.۸شما حداقل یکی از پنج سال گذشته را در NB کار کرده اید۷شما یک دانشجوی بین المللی فارغ التحصیل از یک
موسسه عالی در نیوبرانزویک با حداقل شش ماه
تجربه کاری هستید.۷بیشترین۱۲

تجربه کاری

در جدول زیر امتیاز مربوط شرایط مختلف کاری شما جمع‌اوری شده است که بر حسب سوابق سالانه تفکیک شده اند.

تجربه کاریامتیاز
پنج سال۲۰
 چهار سال۱۶
 سه سال۱۲
دو سال۸
یک سال۵
بیشترین۲۰

اگر شغل مورد نظر شما در یکی از بخش‌های اولویت دار باشد، ممکن است ۱۰ امتیاز اضافی به شما تعلق گیرد. در جدول زیر مشاغل اولویت‌دار عنوان شده‌اند.

بخش‌های اولویت دارحداکثر امتیاز
مراکز خدمات تجاری۱۰
تحصیلات۱۰
مراقبت های بهداشتی۱۰
ساخت۱۰
حمل و نقل۱۰
بیشترین۱۰

نحوه ارسال درخواست جریان متقاضیان کارگر ماهر نیوبرانزویک با پشتیبانی کارفرما

جریان متقاضیان کارگر ماهر نیوبرانزویک با پشتیبانی کارفرما در هر زمان برای برنامه های جدید باز است. این جریان برای هر متقاضی ۲۵۰ دلار هزینه درخواست کانادا را دریافت می کند. متقاضیان باید یک درخواست کامل برای نامزدی استانی از برنامه نامزدهای استانی نیوبرانزویک ارسال کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن درخواست، به متقاضی اطلاع داده خواهد شد. NBPNP درخواست را مستقیماً به IRCC ارسال می‌کند تا برای اقامت دائم کانادا ارزیابی شود . درخواست‌های مبتنی بر کاغذ برای اقامت دائم به عنوان نامزد استانی معمولاً ظرف ۱۸ ماه بررسی می‌شود.

نحوه ارسال درخواست جریان متقاضیان کارگر ماهر نیوبرانزویک با پشتیبانی کارفرما
نحوه ارسال درخواست جریان متقاضیان کارگر ماهر نیوبرانزویک با پشتیبانی کارفرما

کارگران ماهر با جریان حمایت خانواده - خاتمه یافت

کارگران ماهر نیوبرانزویک با حمایت خانواده ، کارگران خارجی با مهارت بالا را که در حال حاضر در نیوبرانزویک کار‌‌ می‌کنند و یکی از اقوام نزدیک خود در استان دارند، هدف قرار داد. این برنامه در فوریه ۲۰۱۸ خاتمه یافت.

برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس

نیوبرانزویک در برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس (AIPP) شرکت‌‌ می‌کند. AIPP یک طرح رشد اقتصادی است که با مشارکت دولت فدرال و استان‌‌های آتلانتیک کانادا توسعه یافته است. AIPP روند مهاجرت را برای تازه واردانی که از یک کارفرمای تعیین شده در منطقه آتلانتیک پیشنهاد شغلی دریافت کرده اند، تسهیل‌‌ می‌کند.

برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس
برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس

جریان کارآفرینی نیوبرانزویک

توجه از تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸، این برنامه به طور موقت بسته شده است و ابراز علاقه (EOI) را نمی‌پذیرد. انتظار‌‌ می‌رود این برنامه در آینده بازگشایی شود

جریان کارآفرینی نیوبرانزویک صاحبان مشاغل با تجربه یا مدیران ارشد تجاری را هدف قرار‌‌ می‌دهد که مایل به سرمایه گذاری در کسب و کار نیوبرانزویک هستند که مدیریت خواهند کرد. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید دارای ارزش خالص قابل توجهی باشند و مایل به استفاده از تجربه مدیریت کسب و کار خود برای شروع یک کسب و کار جدید یا خرید یک کسب و کار موجود در نیوبرانزویک باشند.

جریان کارآفرینی نیوبرانزویک
جریان کارآفرینی نیوبرانزویک

جریان کارآفرینی نیوبرانزویک یکی از جریان‌های برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک  (NBPNP)، یک برنامه نامزد استانی (PNP) است که توسط استان نیوبرانزویک اداره می‌شود. این جریان برای هدف قرار دادن صاحبان مشاغل با تجربه یا مدیران ارشد تجاری که می خواهند در نیوبرانزویک زندگی کنند طراحی شده است.

متقاضیان موفق باید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند یا یک کسب و کار موجود را خریداری کنند که در آن در وظایف مدیریت روزانه شرکت می کنند. استان نیوبرانزویک به طور منظم رویدادهایی را در خارج از کشور برای اتباع خارجی که مایل به مهاجرت به کانادا هستند برگزار می کند. لطفاً به برنامه ما از جلسات اطلاعاتی و نمایشگاه های شغلی آینده نیوبرانزویک مراجعه کنید . کسانی که از طریق این جلسات اطلاعاتی موفق شوند، واجد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق PNP نیوبرانزویک یا برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک خواهند بود .

در ادامه این مقاله مشاوران آرتا جابز در ارتباط با شرایط مورد قبول برای جریان کارافرین نیوبرانزونیک خواهند گفت؛ جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران آرتا جابز در تماس باشید.

 

نیاز به

وضعیت

نمایه اکسپرس اینتری

ندارد

اتصال به استان

دارد

پیشنهاد کار

ندارد

مهارت زبانی

CLB 5

سطح تحصیلات

فوق متوسطه

تجربه کاری

مالکیت و مدیریت کسب و کار
سه سال

نیاز سرمایه گذاری

سرمایه گذاری: ۲۵۰۰۰۰ دلار کانادا
ارزش خالص شخصی: ۶۰۰۰۰۰ دلار کانادا

اتصال به نیوبرانزویک

فقط نامزدهایی که ارتباط واجد شرایطی با نیوبرانزویک دارند می‌توانند اظهار علاقه خود را به جریان کارآفرینی نیوبرانزویک ارسال کنند. داوطلبان باید حداقل برای پنج روز کاری در ۲۴ ماه گذشته از نیوبرانزویک بازدید کرده باشند یا در یک جلسه اطلاعات جریان کارآفرینی در ۲۴ ماه گذشته شرکت کرده باشند تا واجد شرایط باشند.

مهارت زبانی جریان کارآفرینی نیوبرانزویک

برای واجد شرایط بودن برای جریان کارآفرینی نیوبرانزویک، همه داوطلبان باید مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی را مطابق با معیار زبان کانادایی (CLB) سطح ۵ نشان دهند.

سطح تحصیلات قابل قبول جریان کارآفرینی نیوبرانزویک

متقاضیان C باید دارای مدرک تحصیلی از کالج یا دانشگاهی باشند که حداقل به سه سال تحصیل تمام وقت نیاز دارد، یا مدرک دیپلم در یک حرفه خاص که حداقل به دو سال تحصیل تمام وقت نیاز دارد.

تجربه کاری مورد پذیرش جریان کارآفرینی

متقاضیان C باید دارای مدرک تحصیلی از کالج یا دانشگاهی باشند که حداقل به سه سال تحصیل تمام وقت نیاز دارد، یا مدرک دیپلم در یک حرفه خاص که حداقل به دو سال تحصیل تمام وقت نیاز دارد.

تجربه کاری مورد پذیرش جریان کارآفرینی

کاندیداها باید تجربه کاری کافی داشته باشند تا نشان دهند که می توانند با موفقیت یک کسب و کار در نیوبرانزویک ایجاد و راه اندازی کنند. آنها باید حداقل یک سوم (۳۳.۳٪) کسب و کاری را که حداقل سه سال از پنج سال گذشته به طور فعال مدیریت کرده اند، داشته باشند. نامزد باید مسئولیت نظارت بر حداقل دو کارمند را داشته باشد.

نیاز سرمایه گذاری جریان کارآفرینی نیوبرانزویک

نامزدها باید نشان دهند که حداقل دارایی خالص شخصی آنها حداقل ۶۰۰۰۰۰ دلار کانادا است. حداقل ۳۰۰۰۰۰ دلار کانادا از دارایی خالص آنها باید به راحتی در دسترس و بدون محدودیت باشد. برای موفقیت از طریق این جریان، نامزد باید حداقل ۲۵۰۰۰۰ دلار کانادا در کسب و کاری که در نیوبرانزویک ایجاد و مدیریت می کند، سرمایه گذاری کند.

سن

داوطلبان در روز دریافت درخواست باید بین ۲۲ تا ۵۵ سال سن داشته باشند.

شبکه ارزیابی امتیاز جریان کارآفرینی نیوبرانزویک

کاندیداها باید حداقل ۶۵ امتیاز در شبکه ارزیابی جریان کارآفرینی نیوبرانزویک کسب کنند.

نیازمندی های کسب و کار جریان کارآفرینی نیوبرانزویک

متقاضیان جریان کارآفرینی نیوبرانزویک باید یک کسب و کار جدید ایجاد کنند یا یک کسب و کار موجود در نیوبرانزویک خریداری کنند. در هر صورت، نامزد باید حداقل یک سوم (۳۳.۳٪) کسب و کار را در اختیار داشته باشد و به طور فعال در مدیریت کسب و کار مشارکت داشته باشد. این تجارت باید برای استان نیوبرانزویک سود اقتصادی داشته باشد. این باید یک تجارت خصوصی و انتفاعی باشد. این کسب و کار همچنین باید حداقل دو شغل تمام وقت برای ساکنان دائم یا شهروندان کانادا ایجاد کند.

جریان کارآفرینی نیوبرانزویک بر اساس سیستم ابراز علاقه (EOI) عمل می کند. نامزدهای واجد شرایط باید یک EOI و یک مفهوم تجاری را به برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک (NBPNP) ارسال کنند. NBPNP همچنین گاهی اوقات دریافت EOI های جدید را متوقف می کند. برخلاف اکثر استان‌های دیگر، نیوبرانزویک زمان بازگشایی برای پذیرش EOIهای جدید را منتشر نمی‌کند. در حالی که هر نامزد باید حداقل ۶۵ امتیاز در شبکه ارزیابی جریان کارآفرینی نیوبرانزویک کسب کند تا واجد شرایط این جریان باشد، فقط برای کاندیداهایی که دارای بالاترین رتبه هستند که مفاهیم تجاری آنها برای استان منفعت اقتصادی داشته باشد، دعوت نامه برای درخواست صادر می شود.

متقاضیانی که دعوت نامه ای برای درخواست از NBPNP دریافت می کنند باید یک درخواست کامل برای نامزدی استانی ارسال کنند. این استریم هزینه پردازش ۲۰۰۰ دلار کانادا را دریافت می کند. در صورت موفقیت آمیز بودن درخواست، متقاضی باید ۱۰۰۰۰۰ دلار سپرده کانادایی ارائه کند و یک توافقنامه عملکرد تجاری با NBPNP امضا کند. در صورتی که متقاضی تمامی شرایط توافقنامه عملکرد تجاری را داشته باشد، پس از یک سال واجد شرایط درخواست بازپرداخت سپرده خواهد بود. هنگامی که NBPNP سپرده را دریافت کرد و توافقنامه عملکرد تجاری را امضا کرد، برای متقاضی یک نامزدی استانی صادر می کند.

پس از دریافت نامزدی استانی، متقاضی شش ماه فرصت دارد تا درخواست فدرال برای اقامت دائم کانادا را ارسال کند. متقاضیان در این برنامه باید یک درخواست مبتنی بر کاغذ برای اقامت دائم تکمیل و ارسال کنند و آن را از طریق پست به مرکز درخواست مناسب ارسال کنند. درخواست‌های PNP مبتنی بر کاغذ برای اقامت دائم معمولاً ظرف ۱۸ ماه بررسی می‌شوند.

کاندیداها باید حداقل ۶۵ امتیاز در شبکه ارزیابی کسب کنند تا واجد شرایط ارسال ابراز علاقه در جریان کارآفرینی نیوبرانزویک باشند. این جریان همچنین از شبکه ارزیابی برای رتبه بندی نامزدها استفاده می کند. فقط آن دسته از داوطلبانی که بیشترین امتیازات رقابتی را داشته باشند برای شرکت در برنامه دعوت خواهند شد.

در جدولی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، امتیازات عوامل موثر در جریان کارافرین نیوبرانزویک به اختصار آورده شده است.

عاملامتیاز
سن۱۰
زبان۲۵
تحصیلات۲۵
مالکیت کسب و کار یا مدیریت۲۰
مفهوم کسب و کار۱۵
تطبیق پذیری۵
بیشترین۱۰۰

در ادامه مشاوران آرتا جابز اطلاعات مربوط به امتیاز بندی طرح کسب و کار جریان کارآفرینی نیوبرانزویک در اختیار شما قرار خواهند داد.

عناصر طرح کسب و کارامتیاز
نامزد ۱۰ سال مالکیت تجاری یا تجربه مدیریت ارشد را به همان صنعت و بخش در نیوبرانزویک منتقل می کند.۳
نامزد کسب و کاری را در یک بخش صنعت کلیدی ایجاد یا خریداری خواهد کرد۳
کسب و کار خارج از فردریکتون، سنت جان و مونکتون واقع شده است.۳
هزینه های واجد شرایط بیشتر از ۵۰۰۰۰۰ دلار کانادا است یا۴
هزینه های واجد شرایط بین ۳۵۱,۰۰۰ دلار کانادا و ۴۹۹,۰۰۰ دلار کانادا است یا۳
هزینه های واجد شرایط بین ۲۵۰,۰۰۰ دلار کانادا تا ۳۵۰,۰۰۰ دلار کانادا است.۲
کاندید دارای:
۱. بازار یا بازار‌های هدف برای کسب و کار مستقر در نیوبرانزویک
۲.آگاهی از قوانین، مقررات و آئین نامه ها
۳.منابع تجاری مرتبط را شناسایی کرده است.
۲
کسب و کار:
۱. افزایش تحقیق، توسعه و تجاری سازی فناوری
۲.انتقال دانش و تخصص تخصصی به نیوبرانزویک.
۳.فعالیت های تجاری جدید را به نیوبرانزویک جذب کنید.
۴.نیوبرانزویک را به بازارهای جهانی و زنجیره های ارزش پیوند دهید.
۲
بیشترین امتیاز قابل دریافت۱۵

در ادامه مشاوران آرتا جابز اطلاعات بیشتری را در ارتباط با اهمیت و امتیاز بندی اهمیت تجربه کاری جریان کارآفرینی نیوبرانزویک در اختیار شما قرار خواهند داد.

تجربه کاریتجربهامتیاز
اگر مالکیت کسب و کار را داشته باشید، امتیاز دریافتی شما در این بخش به شرح زیر است.
صاحب کسب و کار یا حداقل یک سوم یک کسب و کار، عملیاتی که به طور فعال مدیریت می شود، مسئول نظارت بر حداقل سه نفر۱۰ در ۱۰ سال گذشته۲۰
۶-۹ در ۱۰ سال گذشته۱۸
۳ در ۵ سال گذشته۱۵
اگر مدیریت ارشد کسب و را داشته باشید، امتیاز دریافتی شما در این بخش به شرح زیر است.
مدیر ارشد درگیر در عملیات روزانه به عنوان تصمیم گیرنده اصلی مسئول نظارت بر حداقل دو نفر۱۰ در ۱۰ سال گذشته۱۲
۶-۹ در ۱۰ سال گذشته۱۰
۵ در ۵ سال گذشته۵
بیشترین۲۰

جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک

جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک یکی از جریان‌های برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک (NBPNP)  است. این جریان یک برنامه نامزد استانی (PNP) است که توسط استان نیوبرانزویک اداره می‌شود. جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک برای هدف قرار دادن اتباع خارجی طراحی شده است که از یک مدرسه عالی در نیوبرانزویک فارغ التحصیل شده اند و یک تجارت موفق در این استان ایجاد کرده‌اند.

جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک
جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک

شرایط پذیرش جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی

در ادامه این مقاله مشاوران آرتا جابز در مورد حداقل شرایط جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی خواهند گفت. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران آرتا حابز در ارتباط باشید.

الزامات

شرایط

پروفایل اکسپرس اینتری

ندارد
اتصال به استان

تجربه تحصیلی

پیشنهاد کار

ندارد

مهارت زبانی

CLB 7

سطح تحصیلات

فوق متوسطه

تجربه کاری

یک سال مالکیت کسب و کار

نیاز سرمایه گذاری

ندارد

اتصال به نیوبرانزویک

برای واجد شرایط بودن برای جریان کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی نیوبرانزویک، داوطلبان باید یک مدرک تحصیلی معتبر دو ساله پس از متوسطه را در نیوبرانزویک گذرانده باشند و حداقل یک سال کسب و کاری را در نیوبرانزویک اداره کرده باشند. داوطلب باید به طور تمام وقت در یک دانشگاه شناخته شده در نیوبرانزویک یا کالج جامعه نیوبرانزویک در یک برنامه پس از متوسطه حداقل دو ساله تحصیل کرده باشد. نامزد همچنین باید در طول دوره تحصیلی در نیوبرانزویک زندگی کرده باشد.

اتصال به استان از شرایط جریان کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی نیوبرانزویک
اتصال به استان از شرایط جریان کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی نیوبرانزویک

مهارت زبانی

همه داوطلبان باید مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی را مطابق با معیار زبان کانادایی (CLB) سطح ۷ نشان دهند.

سطح تحصیلات مورد نیاز جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی

نامزدها باید حداقل یک برنامه دو ساله پس از دبیرستان را در نیوبرانزویک گذرانده باشند تا واجد شرایط این جریان باشند.

تجربه کاری مورد نیاز جریان کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی

کاندیداها باید حداقل یک سال در نیوبرانزویک صاحب کسب و کار بوده و آن را اداره کنند. همچنین داوطلب باید در زمان درخواست دارای مجوز کار معتبر پس از فارغ التحصیلی باشد.

سن

داوطلبان باید در روز دریافت درخواست خود بین ۲۲ تا ۴۰ سال سن داشته باشند.

امتیاز شبکه ارزیابی

داوطلبان باید حداقل ۶۵ امتیاز در شبکه ارزیابی جریان کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی نیوبرانزویک کسب کنند.

نیازمندی‌های کسب و کار

برای واجد شرایط بودن برای این جریان، نامزدها باید حداقل یک سال کسب و کار موفقی در نیوبرانزویک داشته باشند و داشته باشند. کسب و کار نیوبرانزویک باید برخی از معیارهای اضافی را نیز رعایت کند. نامزد باید مالکیت کامل (۱۰۰٪) کسب و کار را داشته باشد و به طور فعال در مدیریت روزانه آن شرکت داشته باشد. کاندید همچنین باید حقوقی از کسب و کار دریافت کند که باید حداقل دارای درآمد کم به اضافه ده درصد (۱۰%) باشد. این کسب و کار باید یک نهاد انتفاعی باشد و حداقل یک شهروند یا مقیم دائم کانادا را به صورت تمام وقت استخدام کند.

نیازمندی‌های کسب و کار جریان کارافرینی پس از فارغ التحصیلی نیوبرانزویک
نیازمندی‌های کسب و کار جریان کارافرینی پس از فارغ التحصیلی نیوبرانزویک

روش درخواست برای جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک

جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک بر اساس سیستم ابراز علاقه (EOI) عمل می‌کند. نامزدهای واجد شرایط باید یک EOI و یک مفهوم تجاری را به برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک (NBPNP) ارسال کنند. NBPNP همچنین گاهی اوقات دریافت EOI‌های جدید را متوقف می‌کند. برخلاف اکثر استان‌های دیگر، نیوبرانزویک زمان بازگشایی برای پذیرش EOIهای جدید را منتشر نمی‌کند. در حالی که هر نامزد باید حداقل ۶۵ امتیاز در شبکه ارزیابی جریان کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی در نیوبرانزویک کسب کند تا واجد شرایط این جریان باشد، فقط برای کاندیداهایی که دارای بالاترین رتبه هستند که کسب و کارشان مصمم است منافع اقتصادی قابل توجهی برای استان داشته باشد، دعوتنامه صادر می‌شود.

روش درخواست برای جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک
روش درخواست برای جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک

بعد از دریافت دعوت‌نامه چه باید کرد؟

متقاضیانی که دعوت نامه‌ای برای درخواست از NBPNP دریافت می‌کنند باید ظرف ۹۰ روز یک درخواست کامل برای نامزدی استانی ارائه دهند. این استریم هزینه پردازش ۲۵۰ دلار کانادا را دریافت می‌کند. متقاضیانی که شرایط واجد شرایط بودن را دارند و درخواست ارسال می‌کنند، برای شرکت در مصاحبه با افسران مهاجرت NBPNP دعوت می‌شوند. مصاحبه شامل بازدید از محل کسب و کار متقاضی خواهد بود. در صورت موفقیت آمیز بودن درخواست و مصاحبه، گواهی نامزدی از نیوبرانزویک برای متقاضی صادر خواهد شد.

برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک
برنامه نامزد استانی نیوبرانزویک

پس از دریافت نامزدی استانی چه باید کرد؟

  • پس از دریافت نامزدی استانی، متقاضی شش ماه فرصت دارد تا درخواست فدرال برای اقامت دائم کانادا را ارسال کند. متقاضیان این برنامه باید یک درخواست مبتنی بر کاغذ برای اقامت دائم تکمیل و ارسال کنند و آن را از طریق پست به مرکز درخواست مناسب ارسال کنند. درخواست‌های PNP مبتنی بر کاغذ برای اقامت دائم معمولاً ظرف ۱۸ ماه بررسی می‌شوند.
دریافت نامزدی استانی نیوبرانزویک
دریافت نامزدی استانی نیوبرانزویک

شبکه ارزیابی پذیرش جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک

داوطلبان باید حداقل ۶۵ امتیاز در شبکه ارزیابی کسب کنند تا واجد شرایط ارسال ابراز علاقه در جریان کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی نیوبرانزویک باشند. این جریان همچنین از شبکه ارزیابی برای رتبه بندی نامزدها استفاده می‌کند. فقط آن دسته از داوطلبانی که بیشترین امتیازات رقابتی را داشته باشند برای شرکت در برنامه دعوت خواهند شد.

شبکه ارزیابی پذیرش جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک
شبکه ارزیابی پذیرش جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک

مروری بر عوامل تاثیر‌گذار در پذیرش جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک

در ادامه مشاوران آرتا جابز مواردی که در امتیاز شما جهت پذیرفته شدن در جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک خواهند گفت. توسط این جدول شما می‌توانید امتیاز حدودی خود را تخمین بزنید. جهت مشاوره می‌توانید با مشاوران آرتا جابز تماس بگیرید.

عامل

امتیاز

سن

۱۰

زبان

۳۵

تحصیلات

۲۵

تجربه کاری

۱۰

سود اقتصادی کسب و کار

۱۰

تطبیق پذیری

۱۰

بیشترین

۱۰۰

اهمیت سطح تحصیلات در جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی

در ادامه این نوشته، مشاوران آرتا جابز مطالبی در خصوص اهمیت میزان تحصیلات در امتیازات جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک در اختیار شما قرار داده‌اند.

سطح تحصیلات

امتیاز

مدرک دانشگاهی سطح دکترا (Ph.D.)پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، توسط دانشگاه نیوبرانزویک اعطا می‌شود

۲۵

فوق لیسانس یا مدرک حرفه ایاعطا شده توسط یک کالج یا دانشگاه فارغ التحصیل نیوبرانزویک، پس از اتمام مدرک لیسانس * (متقاضی دارای مدرک حرفه ای و دارای مجوز از نهاد نظارتی NB در پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی، پا، اپتومتری، حقوق، پزشکی کایروپراکتیک یا داروسازی)

۲۳

دو یا چند مدرک یا دیپلم کاناداییحداقل یک مدرک یا دیپلم باید توسط یک کالج یا دانشگاه نیوبرانزویک اعطا شود که به حداقل سه سال تحصیل تمام وقت نیاز دارد.

۲۲

مدرک تحصیلی پس از متوسطهاعطا شده توسط کالج یا دانشگاه نیوبرانزویک برای تکمیل یک برنامه درسی کارشناسی که حداقل به سه سال تحصیل تمام وقت نیاز دارد.

۲۱

دیپلم پس از متوسطهاعطا شده توسط یک کالج یا دانشگاه جدید برانزویک در یک حرفه خاص که حداقل به دو  سال تحصیل تمام وقت بعد از دبیرستان نیاز دارد.

۱۹

بیشترین

۲۵

اهمیت تجربه‌ کاری در جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی

در ادامه این نوشته، مشاوران آرتا جابز مطالبی در خصوص اهمیت تجربه کاری در امتیازات جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک در اختیار شما قرار داده‌اند.

تجربه کاری

امتیاز

۶ سال یا بیشتر در ۱۰ سال گذشته در NOC O، A یا B

۱۰

۱ تا ۵ سال در ۱۰ سال گذشته در NOC O، A یا B

۵

بیشترین

۱۰

اهمیت طرح کسب و کار در امتیازات جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی

در ادامه این نوشته، مشاوران آرتا جابز مطالبی در خصوص اهمیت کسب و کار در امتیازات جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک در اختیار شما قرار داده‌اند.

سود اقتصادی کسب و کار

امتیاز

کسب و کار خارج از فردریکتون، مونکتون و سنت جان واقع شده است

۵

تجارت در بخش کشاورزی است

۵

تجارت در یک بخش اولویت دارد، همانطور که توسط وزارت تعریف شده است

۵

بیشترین

۱۰

اهمیت سازگاری با شرایط در جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی

در ادامه این نوشته، مشاوران آرتا جابز مطالبی در خصوص اهمیت سازگاری با شرایط در امتیازات جریان کارآفرینی تحصیلات تکمیلی نیوبرانزویک در اختیار شما قرار داده‌اند.

سازگاری با همسر یا شریک زندگی مشترک

امتیاز

همسر یاشریک زندگی مشترک شما حداقل یک سال کار تمام وقت مستمر در نیوبرانزویک دارد

۵

همسر یا شریک زندگی مشترک شما حداقل دو سال تحصیل تمام وقت را در یک برنامه حداقل دو ساله در یک موسسه فوق متوسطه در نیوبرانزویک با مجوز تحصیل معتبر (در صورت وجود) گذرانده است.

۵

همسر شما حداقل سطح CLB 5 در انگلیسی یا NCLC 5 در فرانسه را در هر چهار توانایی زبان (یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن، صحبت کردن) دارد.

۵

شما یا همسرتان یکی از اقوام نزدیکتان دارید که مقیم دائم یا شهروند کانادا هستند (مانند پسر، دختر، برادر، خواهر، مادر، پدر، پدربزرگ و مادربزرگ، عمه، دایی، خواهرزاده یا برادرزاده، ۱۸ سال). یا بزرگتر) در زمانی که EOI به NBPNP ارسال می‌شود، حداقل یک سال در نیوبرانزویک زندگی می‌کنند.۱۰
شما دارای مهارت‌های شغلی اضافی هستید که از طریق آموزش یا تجربه نشان داده شده و با مدرک تحصیلی پس از متوسطه (به عنوان مثال، مدرک، دیپلم، مدرک) پشتیبانی می‌شود که به حداقل یک سال تحصیل تمام وقت پس از دبیرستان نیاز دارد.

۵

بیشترین

۱۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *