کاریابی در کانادا, مهاجرت به کانادا

ایا با ویزای مولتی کانادا میتوان کار کرد

ایا با ویزای مولتی کانادا میتوان کار کرد

جهت مشاوره و کسب اطلاعات تخصصی در خصوص اقامت و کاریابی در کشور کانادا، با مشاوران مجرب کاریابی  بین المللی آرتا جابز تماس بگیرید.

نام

ویزای مولتی (یا چند ورودی) کانادا، برای افرادی که به صورت مکرر به کانادا سفر می‌کنند، صادر می‌شود و به آنها اجازه می‌دهد تا برای چندین بار و در بازه زمانی مشخص به کانادا بروند. اما این ویزا به تنهایی اجازه کار در کانادا را نمی‌دهد و برای کار در کانادا، باید ویزای کار دریافت کرد.

بنابراین، اگر قصد کار در کانادا را دارید، باید ویزای کار مناسب را درخواست کنید. برای این کار، باید شرایط مورد نیاز برای هر نوع ویزای کار را بررسی کنید و سپس برای درخواست ویزای کار، مدارک و اطلاعات مورد نیاز را به درستی تهیه و ارائه کنید. همچنین باید به موقع و به درستی پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزای کار را انجام دهید.

در این مقاله مشاوران آرتا جابز به بررسی ویزای مولتی و نحوه تبدیل آن به ویزای کاری کانادا پرداخته‌اند.

اشخاصی که به دنبال کار در کانادا هستند، می‌توانند از طریق ویزای مولتیپل کانادا برای کار درخواست دهند. برای این منظور، شرکتی کانادایی باید به شما پیشنهاد کار کند و درخواست گرفتن از شما برای ویزای کار به دولت کانادا ارسال کند.

درخواست کنندگان ویزای کار مولتیپل باید شرایطی به خصوص داشته باشند که مشاوران آرتا جابز در ادامه به آن اشاره کرده‌اند.

شایان ذکر است که معمولاً درخواست کنندگان ویزای کار مولتیپل در بخش‌های فنی، مهندسی، نرم‌افزار، بازرگانی، مدیریت و حقوقی مشغول به کار هستند. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

  • داشتن تجربه کاری مرتبط با شغلی که برای آن درخواست می‌دهید
  • داشتن مدارک تحصیلی مورد نیاز برای شغلی که برای آن درخواست می‌دهید
  • نشان دادن اینکه حضور شما در کانادا چگونه می‌تواند به اقتصاد و فرهنگ کانادا کمک کند
  • داشتن دارایی‌های کافی برای تامین هزینه‌های زندگی و اقامت در کانادا

ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتیپل کانادا یک ویزای چند ورودی است که به فرد اجازه می‌دهد برای چندین بار وارد و خارج کانادا شود. با این وجود، برای دریافت ویزای مولتیپل کانادا، باید مدارک مورد نیاز را تحویل داده و شرایط لازم را برآورده کنید.

برای دریافت ویزای مولتیپل کانادا، شما باید به عنوان متقاضی ویزای توریستی، کاری یا تحصیلی، متقاضی ویزای چند ورودی باشید. در صورت صدور ویزای مولتیپل، شما می‌توانید به کانادا سفر کنید، برای مدت معینی از آنجا خارج شوید و در آینده دوباره به کانادا برگردید، بدون نیاز به درخواست مجدد ویزای ورود به کانادا.

به علاوه، برای دریافت ویزای مولتیپل کانادا باید دارای سوابق مهاجرت و مسافرت قبلی باشید و مشخصات کامل خود را در مدت زمانی که در کانادا هستید به روز نگه داشته باشید.

ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتیپل کانادا یا ویزای چند ورودی کانادا، به شما اجازه می‌دهد که بارها و بارها وارد کانادا شوید و در طول مدت اعتبار ویزای خود در کانادا بمانید. برخلاف ویزای تک ورودی که فقط به شما اجازه می‌دهد یکبار وارد کانادا شوید و در صورت خروج، برای بازگشت دوباره باید درخواست ویزای جدیدی بدهید.

بعضی از ویژگی‌های ویزای مولتیپل کانادا عبارتند از:

  • اجازه ورود به کانادا بارها و بارها در طول مدت اعتبار ویزا
  • امکان خروج و بازگشت به کانادا بدون نیاز به درخواست ویزای جدید
  • اجازه به کار در کانادا در صورتی که مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار را داشته باشید
  • امکان دریافت تحصیلات و اقامت دائم در کانادا در صورت برآورده کردن شرایط مربوطه
  • امکان آموزش و پیشرفت در کانادا به عنوان یک دانشجو
  • مدت اعتبار ویزای مولتیپل کانادا بسته به مورد درخواست کننده و هدف سفر متفاوت است و می‌تواند بین ۶ ماه تا ۱۰ سال باشد.

ویزای کار

ویزای کار کانادا یک نوع ویزای مهاجرتی به کانادا است که به افرادی که قصد کار در کانادا را دارند، اجازه می‌دهد تا به صورت قانونی به کانادا بروند و در آنجا کار کنند. برای دریافت ویزای کار کانادا باید معمولا به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

درخواست ویزای کار کانادا از طریق یک کارفرما کانادایی

درخواست ویزای کار کانادا از طریق برنامه اقتصادی

مدت زمانی که یک ویزای کار کانادا به شما اعطا می‌شود، بسته به نوع کاری که شما می‌خواهید انجام دهید و بسته به شرایط مختلف متفاوت است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *