دسته بندی نشده

اقامت کانادا بدون مدرک زبان

اقامت کانادا بدون مدرک زبان

قبولی در آزمون زبان‌ می‌تواند مانعی دشوار برای فردی باشد که اصلاً به این زبان صحبت نمی کند. شما‌ می‌توانید بدون نیاز به آزمون زبان به کانادا مهاجرت کنید. هر چند نادر ممکن است.

مهاجرت به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر مستلزم آن است که مهارت زبان خود را ثابت کنید، روش معمول. IELTS (برنامه بین المللی آزمون زبان انگلیسی) و CELPIP (برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادا) دو آزمون رسمی زبان کانادایی هستند که برای آزمایش متقاضیان مهاجرت به کانادا استفاده‌ می‌شوند. آزمون مهارت زبان تضمین‌ می‌کند که داوطلب‌ می‌تواند به اندازه کافی با جامعه کانادایی، مردمی انگلیسی یا فرانسوی زبان ادغام شود.

اقامت در کانادا بدون مدرک زبان
اقامت در کانادا بدون مدرک زبان

مهاجرت به کانادا بدون آزمون زبان نادر اما امکان پذیر است! در اغلب موارد، هنگام مهاجرت به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر مانند اکسپرس اینتری، باید مهارت زبان خود را با شرکت در آزمون زبان تایید شده اثبات کنید. سه آزمون زبان تایید شده در مهاجرت به کانادا وجود دارد که عبارتند از:

  • آیلتس (برنامه آزمون بین المللی زبان انگلیسی)
  • CELPIP  (برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادا)
  • TEF (Test d’evaluation de Francais)

پیشنهاد کار

موثرترین راه برای مهاجرت به کانادا بدون شرکت در آزمون زبان، دریافت پیشنهاد شغلی کانادایی است. اگر پیشنهاد کاری دارید، فقط باید ثابت کنید که سطح زبان شما برای انجام وظایف شغلی شما کافی است. برخی از مشاغل نیازی به تسلط بر زبان ندارند!

حمایت مالی خانواده

هنگامی که از طریق یکی از بستگان از طریق حمایت مالی خانواده برای زندگی در کانادا حمایت مالی‌ می‌شوید، نیازی به آزمون زبان ندارید. اگر یکی از بستگان واجد شرایط شهروند کانادا یا مقیم دائم کانادا، سن ۱۸ سال یا بیشتر باشد، آنها‌ می‌توانند شما را برای اقامت دائم کانادا حمایت کنند. اگر مقیم دائم شوید،‌ می‌توانید در کانادا زندگی، تحصیل و کار کنید.

حمایت مالی خانواده یک راه مهاجرتی کانادا بدون نیاز به مدرک زبان
حمایت مالی خانواده یک راه مهاجرتی کانادا بدون نیاز به مدرک زبان

برنامه نامزدهای استانی

برنامه‌های نامزد استانی راه‌حلی برای اجتناب از آزمون زبان نیستند، اما برخی از برنامه‌های نامزد استانی (PNP) وجود دارند که اگر تجربه کاری خاصی در شغل مورد تقاضا در یک استان خاص یا یک شغل معتبر دارید، الزامات مهارت زبان کمتری دارند. پیشنهاد کارفرمایی از آن استان اکثر استان‌‌های کانادا مایل به اعطای نامزدی استانی به نامزدهایی هستند که برای مدت معینی در استان کار کرده اند یا پیشنهاد شغلی از آن استان دارند. نامزدی استانی عملا راهی برای اخذ اقامت دائم در کانادا است.

چندین استان تحت برنامه‌‌های نامزد استانی کانادا (PNPs) دارای الزامات مهارت زبان کم هستند یا اصلاً نیازی به مهارت زبان ندارند. تا زمانی که تجربه کاری داشته باشید و بتوانید مشاغل مورد تقاضا در آن استان خاص را پر کنید، آزمون زبان الزامی نخواهد بود. بسیاری از استان‌های کانادا مایلند نامزدهای استانی خود را به نامزدها اعطا کنند تا زمانی که ببینند که نامزد می‌تواند مشاغل مورد تقاضا را با تجربه کاری ثابت خود پر کند. نامزدی استانی بلیط شما برای دریافت اقامت دائم کانادا است.

یکی از مهم‌ترین استان هایی که‌ می‌توانید تحت برنامه PNP مهاجرت کنید، SINP ( برنامه نامزد مهاجر ساسکاچوان ) است. استان ساسکاچوان دارای مسیرهای مهاجرتی انحصاری برای اتباع خارجی است. کسانی که آرزوی اقامت دائم کانادا را دارند. این استان جریان‌‌های مختلف PNP را اجرا‌ می‌کند که به ۳ دسته تقسیم‌ می‌شوند: کارگران ماهر بین المللی ساسکاچوان، تجربه ساسکاچوان، و کارآفرین و مزرعه ساسکاچوان.

اگر به عنوان سرمایه گذار مهاجرت‌ می‌کنید ، ممکن است گزینه هایی وجود داشته باشد که نیازی به آزمون زبان نداشته باشند، بنابراین مهم است که با یک متخصص مهاجرت صحبت کنید.

برنامه نامزدهای استانی راه مهاجرت به کانادا بدون نیاز به یادگیری زبان!
برنامه نامزدهای استانی راه مهاجرت به کانادا بدون نیاز به یادگیری زبان!

مهاجرت به کانادا بدون آزمون زبان آیا توصیه‌ می‌شود؟

راستش را بخواهید، با یک آزمون زبان بهتر خواهید بود زیرا شانس بیشتری برای مهاجرت موفقیت آمیز به شما‌ می‌دهد زیرا به امتیاز شما در دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) اضافه‌ می‌شود. مهارت زبان شما برای ادغام آسان و موفق با جامعه و زندگی کانادایی بسیار مهم است. شما باید بتوانید به درستی با مردم محلی به زبان انگلیسی یا فرانسوی ارتباط برقرار کنید.

یکی از الزامات دولت کانادا برای اتباع خارجی متقاضی مهاجرت به کانادا، شرکت در آزمون زبان است: این آزمون‌ می‌تواند یک آزمون زبان انگلیسی (IELTS یا CELPIP) یا یک آزمون زبان فرانسه (TEF یا TCF) باشد. آزمون مهارت زبان به طور هدفمند در شرایط مهاجرت شما ادغام‌ می‌شود تا توانایی شما برای ادغام موفقیت آمیز در کانادا پس از شروع زندگی در جامعه آزمایش شود.   

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا با ما تماس بگیرید.

دوره‌‌های زبان

یکی دیگر از روش‌‌های موثر مهاجرت به کانادا بدون شرکت در آزمون زبان، ثبت نام در دوره‌‌های زبان با ثبت نام بعدی در یک برنامه تحصیلی تمام وقت است که به متقاضی اجازه‌ می‌دهد تا حداکثر سه سال مجوز کار دریافت کند. این زمان برای تکمیل مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا کافی است .

گذراندن دوره‌‌های زبان و اقامت در کانادا
گذراندن دوره‌‌های زبان و اقامت در کانادا

آزمون‌‌های زبان انگلیسی برای مهاجرت به کانادا IELTS یا CELPIP

مشاوران آرتا جابز می‌داند که آزمون زبان ضروری نیست. با این حال، فقط برای دانش سهام خود و در صورت در نظر گرفتن آن، بهتر است که با این دو ارائه دهنده آزمون مجاز کانادا به زبان انگلیسی آشنا باشید: IELTS و CELPIP.

نتایج حاصل از این دو آزمون زبان انگلیسی، سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) و برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادا (CELPIP)، به طور یکسان توسط مهاجرت به کانادا ارزش گذاری‌ می‌شود. بنابراین، اگر تصمیم به مصرف هر یک از آنها دارید، خوب است. به راحتی شما بستگی دارد. هر آزمایشی که تصمیم به انجام آن دارید، توجه داشته باشید که نتایج فقط برای دو سال معتبر است .

آزمون‌‌های زبان انگلیسی برای مهاجرت به کانادا
آزمون‌‌های زبان انگلیسی برای مهاجرت به کانادا

آیلتس

این یک آزمون مهارت زبان انگلیسی در سطح بین المللی است که مراکز تست بسیاری در سراسر جهان دارد. دو دسته در آزمون‌‌های آیلتس عبارتند از: General Training و Academic. شما باید آیلتس   جنرال را برای درخواست مهاجرت خود به کانادا بگذرانید.

CELPIP

آزمون CELPIP توسط IRCC است که بر زبان انگلیسی کانادایی تمرکز دارد و شامل عناصر انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی آمریکایی و لهجه کانادایی است. تست جنرال و تست جنرال LS دو نوع تست CELPIP هستند. برای درخواست مهاجرت خود باید در آزمون عمومی CELPIP شرکت کنید. تست CELPIP در کانادا، هند، سنگاپور، چین، امارات متحده عربی، جمهوری کره، فیلیپین و ایالات متحده در دسترس است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *