اطلاعات عمومی کشور کانادا, مهاجرت به کانادا

اطلاعات اقتصادی کانادا

اطلاعات اقتصادی کشور کانادا

در اینجا به طور کلی اطلاعات اقتصادی کانادا شامل نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم، میزان بیکاری افراد، نرخ تولید شغل، نرخ صادرات، میزان سرمایه گذاری خارجی، نرخ بدهی دولت به بانک ها و میزان تراز مالی کشور کانادا را توضیح می‌دهیم.
همچنین هزینه زندگی در کانادا را بررسی می‌کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column]

[/vc_row]

اطلاعات اقتصادی کانادا

در متن زیر وضعیت اقتصادی کشور کانادا را بررسی می‌کنیم:

در پایان سال ۲۰۱۸ میزان رشد اقتصادی کانادا برابر ۰/۴۱ درصد، در سال ۲۰۱۹ نرخ تورم در کانادا ۱/۹۵ درصد، همچنین درآمد ناخالص ملی سرانه کشور کانادا ۴۶۳۷۰ دلار بوده است، در سال ۲۰۲۰ نیز به علت شیوع بیماری کووید۱۹، نرخ بیکاری به ۱۳/۶ درصد رسید.

از دیگر موارد مربوط به اطلاعات اقتصادی کانادا ، میزان مشارکت نیروی کار در سال ۲۰۱۹، در کانادا برابر با ۲۵/۶۳ درصد بوده. این در حالیست که بیشترین میزان مشارکت نیروی کار، برای گروه سنی پانزده تا بیست و چهار است.

بر اساس آخرین رتبه بندی سالانه بانک جهانی، کانادا از نظر سهولت راه اندازی کسب و کار در بین ۱۹۰ اقتصاد دنیا، در رتبه «۲۳» قرار دارد. رتبه کانادا از ۲۲ در سال ۲۰۱۸، به ۲۳ در سال ۲۰۱۹ کاهش یافت. در سال ۲۰۱۸، میزان بدهی دولت به بانک ها برابر با ۸۹/۹ درصد از GDP بوده‌ است.

در سال ۲۰۱۹ میزان صادرات کانادا برابر ۴۸/۵۴۹ بیلیون دلار، و میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی کشور کانادا، برابر ۸۸/۴۴ بیلیون دلار بوده‌است. در سال ۲۰۲۰ کسری تراز مالی کانادا به علت شرایط بیماری کوید-۱۹ به ۵/۱ میلیارد دلار رسید.

در این مقاله اطلاعات اقتصادی کانادا مورد بررسی قرار گرفت. در مقالات بعدی اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه خواهد شد.

اطلاعات اقتصادی کانادا

هزینه‌های ماهانه زندگی در کشور کانادا:

برای یک شخص، هزینه برای خانه بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار است. هزینه‌هایی مانند موبایل حدود ۴۰ تا ۸۰ دلار، استفاده از بسته اینترنت و تلویزیون چیزی بین ۸۰ تا ۱۹۰ دلار و پرداخت قبوض مبلغی بین ۳۰ تا ۸۰ دلار هزینه خواهد داشت.

هزینه خورد و خوراک بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ دلار می‌باشد. برای حمل و نقل ماهانه مبلغ ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار لازم است که با استفاده از خدمات تاکسی‌های Uber این مبلغ بیشتر نیز می‌شود.

هزینه های جانبی تقریبا بین ۵۰ تا ۲۵۰ دلار در ماه است. از این رو در مجموع یک زندگی مجردی و با در نظر گرفتن استفاده از برخی امکانات دیگر در کانادا بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار خرج دارد.

(داده ها به دلار کانادا است.)

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با همکاران ما در گروه بین المللی آرتا تماس بگیرید.

صفحه تماس با ما

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *